Probleem rooli võimendiga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

Arx700
Huviline
 
Postitusi: 538
Liitunud: 29.05.2006 14:12 30
Asukoht: Tartu

Postitus 09.09.2011 09:00 55

Paneks siis siia ka küsimuse ülesse, et mõtteid koguda!

Probleem siis selles, et roolivõimendus ei tööta paremale keerates, aga vasakule keerates on kõik OK?
Küsimus ka selles, et 8 sel on piduri võimendamine koos roolivõimendiga ja kui paar kolm korda kiiresti piduri pedaali pumbata siis lööb hüüu märgi põlema ja OBC-le kirja
Servo Bremse Fault!
Sellega seoses kaob piduri võimendus ja mõnikord kaob rooli võimendus sootuks

Huvitav kas need asjad on omavahel seotud või on see kokkulangevus?
Kui kellelgi on olnud selliste probleemidega tegemist siis igasugune info on teretulnud!

Arx
Kohe häbi on kui ei oma BMW-d
Hetkel omatava auto pilt on avataril.

eldorado
Huviline
 
Postitusi: 240
Liitunud: 19.01.2006 11:04 47

Postitus 12.09.2011 22:17 47

roolivõim mul olemas =) ei tea, kas on abi sellest..

Smurff 1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 17.10.2008 20:55 12

Postitus 04.01.2012 11:22 45

Roolivõim vist piduriga küll sama trassi ei kasuta. Küll aga on vist nivooamordid selle trassiga ühendatud. Ja kui nivood lekivad, siis kaob ka anumast õli ära ja võim võib hakata jukerdama. Samuti vaata rihm ja pinguti üle. Mul oli kunagi 745 hainina, millel oli selline viga, et kui natuke suurema hooga poriloigust läbi sõitsid, siis kadus võim ära mingiks 10 sekundiks. Eriti rets oli see keeramise ajal, kui pidi kusagilt suuremast lõigust hooga pööret sooritama. Siis jäi tihti selline tunne, et rool kiilub suisa kinni, aga kui kahe käega ikka kõvasti väänata, sai olukorru lõpuks kontrolli alla. See kõik oli tingitud sellest, et võimurihm ja ratas läksid märjaks ja võim hakkas vist üle viskama ning rihm ei tõmmanud teda enam piisava jõuga kaasa. Kusagil 10 sekundiga kuivas ilmselt rihm ära ja asi töötas edasi. Minu lahendus oli tookord selline, et pingutasin rihma korralikult ära ja panin põhja alla plastik kaitse, et vesi enam sinna peale ei pritsiks.

Ma ei tea kas mu jutust abi oli, aga äkki leiad mõne sama sümptomi oma probleemile :)
850Ci

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 05.01.2012 08:50 38

E-31`l EI OLE kunagi nivooamorte kasutatud.
52 72 989

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5175
Liitunud: 05.06.2003 12:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 05.01.2012 09:22 34

Ei viitsi spetsiaalselt süvenema hakata, sest on neid kes seda peast teavad (vt. 1 post ettepoole). Aga mingi ebatavaline piduri-roolivõimendi seos on E31 autol küll.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 05.01.2012 11:20 55

Rooli-pidurivõimu pump on kas kahe-,või kolmesektsiooniline(AHK puhul).Pumba korpus ja õlianum on ühised.Muidu erinevad süsteemid.
52 72 989


Mine 8. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole