1. leht 2-st

850 jõnksutab

Postitatud: 19.06.2006 23:14 24
Postitas cino
kohalt võtul kui veojõu kontroll maha võtta jõnksutab kuni käiguvahetuseni ehk siis esimese käiguga ja kuni 6000 pöördeni

enne koonuse panekut seda ei olnud

kas siis pean koonused maha kiskuma jälle või oskab keegi öelda milles viga???

Postitatud: 19.06.2006 23:33 03
Postitas e36forever
Kas koonused on puhtad?
Kardan, et on midagi sisse läinud õhulugejasse ja tuleks see ära puhastada :roll:

Postitatud: 20.06.2006 08:52 04
Postitas Tom
Koonus = mõttetu, pealegi kui on hooldatav, siis need õlid on mootorile pahad.

Mulle siiani müstika, miks koonuseid kasutatakse...
Ükski tootja neid ei kasuta, ainult nurgatagused tuunijad, see peaks juba vähe ideed andma asjast.

Postitatud: 20.06.2006 09:56 17
Postitas e36forever
Bmw-le tõesti koonus peale hääle ja välimuse midagi juurde ei anna kapotialla aga näiteks turboautodel või Ameerika autodel annab koonus lausa 20hp juurde(kui on korralikult ehitatud).

Postitatud: 20.06.2006 10:21 34
Postitas veekaheksa
Palju õnne :P Mina sinu asemel uuriks enne õhulugejate hindu ja alles siis hakkaks tuunimise peale raha loopima.

Postitatud: 20.06.2006 10:57 34
Postitas priitv8
Õnneks on ju seda imelihtne kontrollida: originaalfilter tagasi. Kui probleem kaob on asi selge. Kui mitte, siis tuleb viga mujalt otsida.

Postitatud: 20.06.2006 12:50 26
Postitas cino
sai täna proovitud siis originaal filtrid tagasi kruvitud ja enam ei jõnksuta :lol: koonused kinkisin ära icic

Postitatud: 20.06.2006 14:15 36
Postitas aise
cino kirjutas:sai täna proovitud siis originaal filtrid tagasi kruvitud ja enam ei jõnksuta :lol: koonused kinkisin ära icic
tubli, kuidagi peab ju õppima eks :D

Postitatud: 20.06.2006 14:54 46
Postitas cino
jep

ma kartsin muidu ise ka et koonusega pole 5 liitrisel midagi teha

Postitatud: 20.06.2006 15:45 05
Postitas e36forever
Ma arvan, et need koonusfiltrid olid liiga väikesed 850i jaoks, sest õige suurusega algavad alles 2500 tk ;)

OT. Kas tegemist on "850 BMW" -ga?

Postitatud: 20.06.2006 16:09 15
Postitas Relk
Tom kirjutas:Mulle siiani müstika, miks koonuseid kasutatakse...
Ükski tootja neid ei kasuta, ainult nurgatagused tuunijad, see peaks juba vähe ideed andma asjast.
No see on ju vana tõde, et kui tahad hp'sid juurde siis kõigepealt pane kulmud, siis põhjavalgustus ja siis koonusfilter.

Postitatud: 20.06.2006 16:47 50
Postitas AARE540
800sele kulmude panemine on siuke nats kahtlane ettevõtmine vast- põhituled on tal liikuvad ja udukad ka siuksed kitsad pilud, millele kulme peale pannes vist oleks nagu hiinlane juba :D

Aga koonuse suhtes olen ise ka samal arvamusel, et milleks seda küll vaja on- ei mina usu, et see mingit märgatavat- tuntavat efekti annab, vbl ainult hääle suhtes, aga noh, see pole ka argument...

Postitatud: 20.06.2006 17:10 47
Postitas cino
koonusiltrid olid mootori võimsuse järgi ostetud ja mis krdi hp-sid kulmud ja põhja valgus annab??? :shock:

Postitatud: 20.06.2006 17:25 42
Postitas AARE540
cino kirjutas:mis krdi hp-sid kulmud ja põhja valgus annab??? :shock:
Ära seda siis tõsiselt ometi võta :D

Postitatud: 20.06.2006 18:03 26
Postitas cino
seda ma naerangi... :lol:

aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???

Postitatud: 20.06.2006 18:09 16
Postitas cino
aap seda tahtsin küsida palju on E31-sid 850 manuaal kastiga siinmail

Postitatud: 20.06.2006 19:00 18
Postitas Tom
cino kirjutas:seda ma naerangi... :lol:

aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
Et mida?
Tahad ülelaadima hakata?

Postitatud: 20.06.2006 20:08 19
Postitas e36forever
Aga FTC-l ja Speedestil sõitis twinturbo 750i, mille 1/4 oli 13.6?
Kahjuks olid need turbod nii pisikesed nagu oleks 524td-lt pärit...
Manuaalkastiga 8-si eriti ei ole, aga Leedus on üks 75k müügis.

Postitatud: 20.06.2006 20:33 18
Postitas cino
sooviks jah ülelaadida turbod on olemas aga palju mootor kanatab seda ei tea

ja katse eksitus meetodil ka eriti ei taha proovida:P

Postitatud: 20.06.2006 21:02 16
Postitas e36forever
Aga küsi siis selle 750il omaniku käest, kui mootor on korras, siis kannatab vast 0.6 bar rõhuga sõita küll

Postitatud: 20.06.2006 22:25 29
Postitas cino
niisiis väike mure miks krt mu e31 on palju haledam kui e65 735TD 2 turbone rida 6???

e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
e65-l r6 3.5 2xturbo ja tiptronic aut kast

:lol:

Postitatud: 20.06.2006 23:10 07
Postitas priitv8
Kunagi me Raivo auto näitel juba lahkasime seda koonuse "võimsuselisa" siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#102307
Tõde on see, et tehase filtri pindala on 5 korda suurem koonuse pindalast:
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=36361

http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=03

Postitatud: 20.06.2006 23:23 42
Postitas e36forever
cino kirjutas:niisiis väike mure miks krt mu e31 on palju haledam kui e65 735TD 2 turbone rida 6???

e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
e65-l r6 3.5 2xturbo ja tiptronic aut kast

:lol:
Loogiline ju ;)
Kui oled vähegi siit foorumist 8-sase kohta lugenud , siis loed välja ka selle, et seda autot ei tehtudki kiireks sõiduks vaid hoopis kruisimiseks.
735d said pähe, sest autodel on mingi vanuse vahe :lol:
Kuna sul on manuaal ja turbod olemas, siis võiks Eesti esimese kiire 8-se valmis ju ehitada küll, äkki teed teema ka lugejate autode alla ja paned pilte ja infot. Peaks vist esimene 8-ne olema üleval :cool:

Postitatud: 21.06.2006 01:03 38
Postitas Aimar
cino kirjutas: aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
Nagu na aru saan, on tegu veel CSI-ga või?

Postitatud: 21.06.2006 08:23 35
Postitas e36forever
Aimar kirjutas: Nagu na aru saan, on tegu veel CSI-ga või?
Logo peal on igatahes tavaline 850

Postitatud: 21.06.2006 11:30 20
Postitas veekaheksa
Mis ta sul on siis ? 5.0, 5.4 või 5.6?

Postitatud: 21.06.2006 11:32 00
Postitas e36forever
veekaheksa kirjutas:Mis ta sul on siis ? 5.0, 5.4 või 5.6?
cino kirjutas:e31-l v12 5.0 6-ne manuaal

Postitatud: 21.06.2006 14:01 33
Postitas dellu
Selle 750 turbo omanikuga saad ühendust streetrace.org foorumist kasutaja 750il kaudu. Kui huvi võin PSi mobiili numbri ka panna.

Postitatud: 21.06.2006 14:19 41
Postitas cino
bmw üle 5 liitrist mootorit pole kunagi tootnud

Postitatud: 21.06.2006 14:21 44
Postitas aise
cino kirjutas:bmw üle 5 liitrist mootorit pole kunagi tootnud
mis see 760 siis on?