BMW 850??

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

BMW 850??

Postitus Postitas Direktor »

Kas tasux osta sellist autot nagu BMW 850???
On ta vastupidav?
milline on üldjuhul 1991 aasta BMW 859ne seisukord?
Kui kulukas on remont?
Ok, bensiini kulu räägitaxe olevat keskmiselt 18/100le linnas
samas kui räägitaxe ka audi V8`l olevat linnas sama küttekulu, kuigi tuleb kuskil 13-14, (vajutan normaalselt)
V12 on kindlasti veits teine teema, a äkki ikkagi on see 18L nats üle pakutud??
ütleme sis nii et bensiini kulu ei arvesta, et kas siis nagu oleks mõttekas ost???
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Minu sõbral on 850 ci ja tema on küll rahul bensukulu on nii kuda vajutad!
kq
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 30.09.2003 23:08 24

Postitus Postitas kq »

Kui sa sellise auto ostad on bensiinikulu sinu kõige väiksem probleem. Oma harulduse tõttu (jupid, eriti keredetailid; kindlustus jms) on enamus kulud teisest suurusjärgust kui tavalisematel masinatel.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Eelpoolkirjutajal on täiesti õigus- olen ka ise samal arvamusel, et 850 on üsna eksklusiivne aparaat ja sellise auto puhul ei tohiks sellised asjad üldse kõne alla tulla, et kui kulukas jne- selle auto ülalpidamine peaks olema, stiilis, et see auto peab saama kõik, mis tal vaja :). Tegemist on ikkagi juba vähemalt mingil määral klassikuga ja see eeldab natuke teistsugust lähenemist kui tavalisele sedaanile jms.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

kq kirjutas:Kui sa sellise auto ostad on bensiinikulu sinu kõige väiksem probleem. Oma harulduse tõttu (jupid, eriti keredetailid; kindlustus jms) on enamus kulud teisest suurusjärgust kui tavalisematel masinatel.
Kuna nüüd on endale ja sõbrale sellised hangitud ja mõlemale on ka detaile ostetud,võib tõdeda,et nii kindlustus,kulumaterjalid,kui ka muud jupid on täpselt samas hinnaklassis,kui teistel bemaritel,seega pole pidamine kallim,kui näiteks E-38,39`l.Kundlustus on mul täpselt 1 kiloeek aastas.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Trionic kirjutas:Kindlustus on mul täpselt 1 kiloeek aastas.
See sõltub siiski suurel määral riskikoefitsendi suurusest- minu 160kw 530 on hetkel 3000EEK aastas- kuna enne seda oli kerge paus autoomaniku staatuses, sellest ka siis koef. kõrgem. Kindlasti on näiteks Põlvamaal ja 0.4 koefitsendiga see võimalik. Mitte, et ma väidaks, et sul selle aadressei järgi 850 kindlustatud oleks, kuid saad mõttest aru küll, Trionic :)
Üldised kulud aga- arvan, et võrreldes näiteks 95 aasta 850 pidamiskulusid sama aasta 540 omadega, on siiski 850 kallim pidada- see siis tehnika poolelt.
Kereremondi kulust ei ole vast mõtet rääkidagi :cool:
kq
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 30.09.2003 23:08 24

Postitus Postitas kq »

Trionic kirjutas:Kuna nüüd on endale ja sõbrale sellised hangitud ja mõlemale on ka detaile ostetud,võib tõdeda,et nii kindlustus,kulumaterjalid,kui ka muud jupid on täpselt samas hinnaklassis,kui teistel bemaritel,seega pole pidamine kallim,kui näiteks E-38,39`l.Kundlustus on mul täpselt 1 kiloeek aastas.
Seda on tore kuulda. Mina olen siiani aru saanud, et see 5.0 ja eriti 5.4 V12 mootor on nii hooldamise kui remontimise kohapealt kallim ja E21 spetsiifilisi juppe ei ole eriti saada. Avarii puhul on tihti tulemuseks mahakandmine, sest kerejupid on hiidkallid ja kaskot nii vanale autole ei saa või on ülikallis.
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Postitus Postitas Direktor »

uurisin vähe kindlustuse hinda ja sain aasta maxumuse 3647 eeku..
mis iseenesest kannatax ära.
leidsin kuigi palju ka varuosasid, hinnad on enam-vähem sama mis teistelgi, levinumatel, autodel.
aga ei leidnud keredetailide hindasid...
Aga üldiselt kui tihedalt siis teda remontida vaja on.
Ja siis veel see et kuidas on lood auto enda hinnaga?
kas see nüüd langeb aastatega või vastupidi??
Ja kui raske sellest ütleme näiteks poole aasta pärast lahti oleks saada?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Direktor kirjutas:Aga üldiselt kui tihedalt siis teda remontida vaja on.
Ja siis veel see et kuidas on lood auto enda hinnaga?
kas see nüüd langeb aastatega või vastupidi??
Ja kui raske sellest ütleme näiteks poole aasta pärast lahti oleks saada?
Sellega on see asi, et eks remontida tuleb täpselt nii palju, kuidas sa teda hoiaks. Kuigi ikkagi olen arvamusel, et oled teema natuke valesti püstitanud- selle auto hooldamisel peaks olema nii, et arve suurus ei koti.
Siit jõuame auto enda hinna juurde- selle auto hind hakkab arvatavasti hoopis tõusma, teema sama nagu korralikel E30-tel.
Ja miks sa seda poole aasta pärast juba müüks?
Kui ma sellise auto omale ostaks, siis aastateks.
Kas kardad, et ei jõua hooldada? Mina isiklikult olen seda meelt, et selline auto peaks jääma fännidele, kes seda tõesti hinnata oskavad, mitte ainult bensukulu jms pärast muretsevad.
Vabandan siinkohal oma otsekohesuse eest, kuid selline on minu arvamus...
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Ühinen Aare530 arvamusega, nagu tavaliselt. Poole aasta pärast saad aint hävides teda müüa, kuna eriti keegi ei torma seda ostma. Selleasemel võiksid teda pidada ja hooldada ning aastaid nautida. Loomulikult eeldab see piisavat finantsi ja kannatlikkust, kuid sellise autoga sõites ei saa sa isegi teatrisse märkamatult minna. Mis on vahest pluss, vahest mitte :)
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Hea märkus!
Positiivse poolena mainiksin ära, et vastupidiselt hr. Paul Michael Brown'i väitele "Rebuilding DK motors is impractical, so you're looking at about $700 each (plus labor) to replace them." on need seguklapid üsna lihtsasti remonditavad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Postitus Postitas Direktor »

ega ma kavatseksi teda müüma hakata poole aasta pärast lihtsalt uurisin palju hind tõuseb ja kui lihtnr või keeruline sellest autost lahti oleks saada..
Ei müüx ma seda autot juba selle pärast et kui mina olin veel väikene mees, aasta 90 või midagi, päris täpselt ei mäleta kas oli juba krooni aeg, aga sain kusagilt suht haruldase välismaise autoajakirja ja lehekülg kus tutvustati uusi autosi, seal ilutses kõige suuremalt just BMW 850,
pilt oli tõsiselt ilus ja kusjuures on mul se siiamaani alles ja kindlas kohas, üljäänud ajakiri on juba ammu tule roax saanud arvatavasti.

Siin kohal siis veel tänan kõiki kes nõu andsid ja kogemustest rääkisid, plaan se autot osta juba ammu, lihtsalt kuna hind on päriss priske sis millegi pärast tekkis väike kahtlus moment, a nüüd see läbi.

Hetkel sõidan BMW 320i E36, ei tea kas muutus tuleb tõsine :D
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Ole rahulik muutus ei tule tõsine. Inimkehal on loll komme kõigeka harjuda, Mingi aja sõidad ja tundubki sulle et lahja on asi.
Igaljuhul ilusa asja oled endale plaani võtnud.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Liitunud: 24 Dets 2002
Postitusi: 3124
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: 21.07.2004 13:21 05 Teema: Vasta viitega
Juppide hind on ehk kuidagitmoodi mõistetav, aga selline 150kkm sõitnud auto on elektrikalasid otsast otsani täis ja bmw nimele au ei tee.

Iseenesest tegi bmw selle auto väljatoomisega jämeda vea, MB SEC-le kaotati müügis kordades ja tegelikult oli ta selline ni mjaso, ni rõba. Sellisele tüsedamale luksusauto stammkundele on sinna ronimine ikka paras võimlemisharjutus, samas on ta ikka üsna kitsas seest. Sportautoks ei kõlba ta nutuste dünaamikaandmete ja suure massi pärast.

Vaatan, et sama viga tehakse nüüd ära ka 600sega ja sealmajas oma lollustest hästi aru ei taheta vist saada. Kasutatakse liiga kallist platvormi ja agregaate, ruumi on seal napilt ning eks nendest bugidest kuuleme õige pea. Võiks kihla vedada, et E24 edu jääb uuel 6sel samasuguseks unistuseks kui ta E31-l jäi.

Müüv 8ne oleks pidanud olema 300 kg kergem, 100 hj võimsam sama raha eest- oleks teda saatnud müügiedu sportautode hulgas. Või kõrgema isteasendiga, ruumikam, pehmem ja vaiksem - oleks müügiarv MB-ga samas klassis. Ei olnud ta ühte ega teist. Ja ei müünud ka.

Aastate vanusena ta erilist väärtust ei oma, sest nagu eespool juttu, on ta valmistatud liiga kallitest/keerukatest komponentidest, harrastajale on ta liig, sportautohuviline ostab pigem Honda NSX-i kui selle.

E24 kontseptsiooni meeletu populaarsuse põhjused olid suur juppide unifitseerimine 5sega, samuti odavate, suuremahuliste, kuid lihtsate ja töökindlate mootorite/agregaatide kasutamine. Kui võrdled kuluvate juppide hindu SEC vs E24, siis vahe on kohati kümme korda. Kurb on aga see, et järjest vähem mõeldakse vähem rahakale ostjale, kes uut ei jõua - on ju praegune bmw stammkunde üles kasvatatud nende enamasti kasutatud 80ndate autode peal, mis olid lihtsad, töökindlad ja sportliku(ma)d.

Kuidas kavatsetakse oma kundet edaspidi kasvatada, kui low-entry autot ei tule (200seeria on samakallis kui 300), kasutatud 5a vanust autot keegi lappida ei suuda/oska ning buge on ikka kole palju Confused
_________________

Loen seda Aare aastatetagust juttu ja kohe meenuvad igasugused kodumaised filmi- ja raamatukriitikud. Kuidas saab tõsiuskselt kõike sellist väita,kui oled lugenud ainult teiste samasuguste tarkade artikleid,ning nende põhjal enesele väääga negatiivse hoiaku tekitanud auto suhtes,mida ise pole omanud,sellele juppe ostnud,seda remontinud,ega ülalpidamiskulusid kandnud. Praktiliselt kõik väited,peale liigse massi ja uuena liigkõrge hinna(mille põhjuseks kindlasti vähene müügiedu,kuigi seda ei plaanitudki sadades tuhandetes toota ning poolenisti käsitööna tootmine) võiksin enese kogemuste põhjal põhja lasta. Mis puutub aga elektrisüsteemi,siis pole ma oma pika autodiagnostikuna tegeletud aja jooksul kohanud masinat,millel näiteks kõik klemmid on külge joodetud.
Võiksin lõputult tuua näiteid kaheksasest,kui kvaliteetautost,eriti,kui võrrelda neid uuemate bemari mudelitega.
Vasta