BMW 850 vs. 840

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bam
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 20:21 58

BMW 850 vs. 840

Postitus Postitas bam » 24.09.2007 17:18 32

sooviks infot

kytusekulu ja tehnilisi andmeid.kumba masinat oleks motekam pidada.
kas see 10kw nenedel on ikka h]sti tuntav
Kasutaja avatar
bam
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 20:21 58

Postitus Postitas bam » 24.09.2007 17:37 02

ostaks teiseks autoks e. pyhapaeva soitudeks,mitte igapaevaseks kasutamiseks
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5211
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Kontakt:

Postitus Postitas eero » 24.09.2007 17:44 28

Kui küsimus nii püstitatud on, siis ütleks, et 840 oleks majanduslikus mõttes ratsionaalsem pidada. Eriti hea oleks 4,4 mis aga tunduvalt kallim soetada.
Edasiminekus vahet pole kui võrrelda "tavalist" viie-liitrist" tavalise" neljasega.

Eks sa võrdle ise http://www.e31.de/navtechnik_e.html

EDIT: aga kui jõudu ja tahtmist on, siis ikka 5,4 :)
Viimati muutis eero, 25.09.2007 08:07 35, muudetud 1 kord kokku.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Re: BMW 850 vs. 840

Postitus Postitas hotwing » 24.09.2007 23:43 08

Kütusekulude vahe on analoogne, nagu 740 ja 750. Samas ma usun, et ses mõttes ei oma see tähtsust kui tahad pühapäevaautoks. Seisukord on kõige tähtsam seal. Mootor (ja muu mis E32/E38-ga kattub) on üks odavamaid asju seal, kere ja salongi jupid on juba teisest kategooriast.
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 850 vs. 840

Postitus Postitas iisak » 25.09.2007 01:15 55

NB Bam: Kui sind tõsiselt huvitab siis meil Trionicuga on kõik kulutused viimse sendini kirja pandud alates 8-ste ostmisest. Loomulikult mitte bensu- ega pesulakulutusi ;)
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
bam
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 20:21 58

Postitus Postitas bam » 31.10.2007 18:54 39

lisab veel keegi söna sekka? :)
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2361
Liitunud: 18.03.2006 18:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa » 31.10.2007 22:11 36

imelik , et kütusekulu kohta küsid sellise auto puhul :P
e36 330CD
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 04.03.2004 00:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

erts

Postitus Postitas erts124 » 18.05.2008 11:06 52

mul saksast tulles v6ttis keskmiselt 14, täisgaasiga kiirteel 20. nüüd uued ngk iridium ix (zfr5fix-11) (enne originaal bosch) küünlad peal, võtab u liitri vähem (eestis sõites u 13). süütejuhtmed on korras, varsti saan uued jagaja kaaned ja rootorid. kindlasti on mootoris veel asju, mis tahaks vahetamist, sest külmalt käima pannes kukuvad pöörded liiga alla (u500) ja vahest kõiguvad. vaakumvoolikud käisin üle, need on korras. veiko325 käest sai ostetud diagnostika juhe, mis ei tööta. plaanis mingi päev truumu juurde minna(pühapäeval on ebaviisakas helistada).
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi S6
Telefon: 5295728
Asukoht: PRN EST

Postitus Postitas veekaheksa » 18.05.2008 16:39 09

840 on odavam pidada, aga hulka kallim osta. Väga siledad eksemplarid on suht karmi hinnaga. 8. seeria BMW ei ole kunagi majanduslikult mõtleva inimese ost, vaid puhtalt entusiasti valik. Raha ei ole selle auto omaniku probleem(ei tohi olla) :P
http://images.spritmonitor.de/726627.png" onclick="window.open(this.href);return false; All good things come to those who wait.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J » 18.05.2008 22:43 26

hetkel uue auto ost plaanis ja e31 on alati meeldinud aga krt see 840 on palju kallim võrreldes 850-ga. Eestist pole niikuinii saada ja ega saksaski teab mis suur valik neid oleks...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline
Postitusi: 9867
Liitunud: 31.01.2004 22:43 11
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero, BMW 540i '94, Scania R500 '18
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 » 19.05.2008 08:35 07

Marko A-l on üks 850 Ci müügis praegu, kui huvi on :P
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 21:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic » 19.05.2008 13:18 43

Teise põlvkonna 850(M73- 5ne steptronic) kütusekulu ei erine oluliselt 840 omast,seega pidamiskulud suht samad,sest mootor ei lagune,kast samuti mitte,eeldusel,et korralik isend on.
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 04.03.2004 00:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

erts

Postitus Postitas erts124 » 22.05.2008 08:45 47

käisin truumu juures diagnostikas. kuna sisselaske kollektori tihendid lekivad, läheb lambda anduri näit üle lubatava ning aju lülitab nad välja. siis töötab mootor rikka seguga ning bensiini läheb tohutult palju. samas check engine tuli põlema ei lähe. soovitan diagnostis käia.
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 21:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic » 23.05.2008 08:32 07

"Check Engine" pirn on vanematel bemmidel tavaliselt juba tehasest tulles paigaldamata,v.a. USA versioonid.Seega ei hakka see tuluke kunagi ka põlema.Meie oleme kõigile oma masinatele tulukesed paigaldanud,et elu vähe selgem oleks.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 23.05.2008 12:05 48

Huvitav, minu E34-l näiteks oli ka jupp juhet puudu DME ja kellade vahelt, mida ma aga vedada ei viitsinud. Lambi panin küll sisse, aga sellest oli vähe!
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 21:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic » 25.05.2008 06:30 42

Viimasel ajal tehtutest kahel e34`l piisas pirni paigaldamisest,samuti meie e31 ja mu eelmise e39 ning ühel kunde e32`l samuti.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3130
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Postitus Postitas sigaelmar » 12.07.2008 20:01 42

Ja mina mõtlesin, miks mu E38l check engine süütega põlema ei hakanud...
Vasta