BMW 850 vs. 840

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

bam
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 19:21 58

Postitus 24.09.2007 16:18 32

sooviks infot

kytusekulu ja tehnilisi andmeid.kumba masinat oleks motekam pidada.
kas see 10kw nenedel on ikka h]sti tuntav

bam
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 19:21 58

Postitus 24.09.2007 16:37 02

ostaks teiseks autoks e. pyhapaeva soitudeks,mitte igapaevaseks kasutamiseks

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5166
Liitunud: 05.06.2003 12:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 24.09.2007 16:44 28

Kui küsimus nii püstitatud on, siis ütleks, et 840 oleks majanduslikus mõttes ratsionaalsem pidada. Eriti hea oleks 4,4 mis aga tunduvalt kallim soetada.
Edasiminekus vahet pole kui võrrelda "tavalist" viie-liitrist" tavalise" neljasega.

Eks sa võrdle ise http://www.e31.de/navtechnik_e.html

EDIT: aga kui jõudu ja tahtmist on, siis ikka 5,4 :)
Viimati muutis eero, 25.09.2007 07:07 35, muudetud 1 kord kokku.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

hotwing
Huviline
 
Postitusi: 256
Liitunud: 19.10.2003 23:43 52

Postitus 24.09.2007 22:43 08

Kütusekulude vahe on analoogne, nagu 740 ja 750. Samas ma usun, et ses mõttes ei oma see tähtsust kui tahad pühapäevaautoks. Seisukord on kõige tähtsam seal. Mootor (ja muu mis E32/E38-ga kattub) on üks odavamaid asju seal, kere ja salongi jupid on juba teisest kategooriast.

iisak
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 18:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn

Postitus 25.09.2007 00:15 55

NB Bam: Kui sind tõsiselt huvitab siis meil Trionicuga on kõik kulutused viimse sendini kirja pandud alates 8-ste ostmisest. Loomulikult mitte bensu- ega pesulakulutusi ;)
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................

bam
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 67
Liitunud: 15.02.2006 19:21 58

Postitus 31.10.2007 17:54 39

lisab veel keegi söna sekka? :)

kapa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2259
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57

Postitus 31.10.2007 21:11 36

imelik , et kütusekulu kohta küsid sellise auto puhul :P
e36 330CD

erts124
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast

Postitus 18.05.2008 10:06 52

mul saksast tulles v6ttis keskmiselt 14, täisgaasiga kiirteel 20. nüüd uued ngk iridium ix (zfr5fix-11) (enne originaal bosch) küünlad peal, võtab u liitri vähem (eestis sõites u 13). süütejuhtmed on korras, varsti saan uued jagaja kaaned ja rootorid. kindlasti on mootoris veel asju, mis tahaks vahetamist, sest külmalt käima pannes kukuvad pöörded liiga alla (u500) ja vahest kõiguvad. vaakumvoolikud käisin üle, need on korras. veiko325 käest sai ostetud diagnostika juhe, mis ei tööta. plaanis mingi päev truumu juurde minna(pühapäeval on ebaviisakas helistada).
BMW-brutal money waster

veekaheksa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 381
Liitunud: 21.04.2006 23:24 35
Asukoht: PRN EST
Peamine sõiduk: Audi S6
Telefon: 5295728

Postitus 18.05.2008 15:39 09

840 on odavam pidada, aga hulka kallim osta. Väga siledad eksemplarid on suht karmi hinnaga. 8. seeria BMW ei ole kunagi majanduslikult mõtleva inimese ost, vaid puhtalt entusiasti valik. Raha ei ole selle auto omaniku probleem(ei tohi olla) :P
http://images.spritmonitor.de/726627.png All good things come to those who wait.

Marko_J
Huviline
 
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 21:04 59
Asukoht: Tln

Postitus 18.05.2008 21:43 26

hetkel uue auto ost plaanis ja e31 on alati meeldinud aga krt see 840 on palju kallim võrreldes 850-ga. Eestist pole niikuinii saada ja ega saksaski teab mis suur valik neid oleks...

AARE540
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9592
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero, BMW 540i '94, Scania R500 '18
Telefon: 53311120

Postitus 19.05.2008 07:35 07

Marko A-l on üks 850 Ci müügis praegu, kui huvi on :P
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 19.05.2008 12:18 43

Teise põlvkonna 850(M73- 5ne steptronic) kütusekulu ei erine oluliselt 840 omast,seega pidamiskulud suht samad,sest mootor ei lagune,kast samuti mitte,eeldusel,et korralik isend on.

erts124
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast

Postitus 22.05.2008 07:45 47

käisin truumu juures diagnostikas. kuna sisselaske kollektori tihendid lekivad, läheb lambda anduri näit üle lubatava ning aju lülitab nad välja. siis töötab mootor rikka seguga ning bensiini läheb tohutult palju. samas check engine tuli põlema ei lähe. soovitan diagnostis käia.
BMW-brutal money waster

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 23.05.2008 07:32 07

"Check Engine" pirn on vanematel bemmidel tavaliselt juba tehasest tulles paigaldamata,v.a. USA versioonid.Seega ei hakka see tuluke kunagi ka põlema.Meie oleme kõigile oma masinatele tulukesed paigaldanud,et elu vähe selgem oleks.

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus 23.05.2008 11:05 48

Huvitav, minu E34-l näiteks oli ka jupp juhet puudu DME ja kellade vahelt, mida ma aga vedada ei viitsinud. Lambi panin küll sisse, aga sellest oli vähe!
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 25.05.2008 05:30 42

Viimasel ajal tehtutest kahel e34`l piisas pirni paigaldamisest,samuti meie e31 ja mu eelmise e39 ning ühel kunde e32`l samuti.

sigaelmar
Huviline
 
Postitusi: 3058
Liitunud: 02.07.2006 15:24 43

Postitus 12.07.2008 19:01 42

Ja mina mõtlesin, miks mu E38l check engine süütega põlema ei hakanud...


Mine 8. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole