E31 850 bensiini kulu maanteel 14

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

E31 850 bensiini kulu maanteel 14

Postitus Postitas erts124 » 25.07.2008 09:56 33

Maanteel bensiini kulu 14 liitrit sajale. peaks hakkama saama 10L sajale. Linnas besiini kulu nii hull ei olegi, kuskil 15...16. Käidud Truumu juures, leidis sisselaske kollektori ja plokikaane vaheliste tihendite lekke. Sellest läks küttesegu lahjaks ja lambdade väärtus üle lubatava. nüüd on tihendid remonditud ja leket enam ei ole, lambdad jälle sisse lülitatud ja lisaks veel väntvõlli asendi andurid ära vahetatud. veakoode ei näita, panin check engine tule ka armatuuri sisse, see ka ei näita viga.
Kui keegi väidab, et sellise auto puhul kütuse kulu ei vaadata, siis see on loll jutt, sest et liig suur kütuse kulu võib tulla nii jala numbrist ja ka sellest, et midagi on rikkis.
Uurisin netist ja leidsin huvitavaid lehekülgi bmw 850 kohta: www.e31.org
www.wuffer.net. Soovitan neil sisalduvaid linke ka vaadata
Kui kellelgi on olnud m70 mootoriga (kütuse kuluga seonduvat) probleemi, oleks tore kuulda :)
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5263
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero » 25.07.2008 10:16 59

Pidur(id) ei ole peal?
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

Postitus Postitas erts124 » 25.07.2008 22:12 53

pidurid ei ole peal, käisin katsusin peale sõitu üle, olid külmad. lisaks on vahetatud jagaja kaaned, süüte küünlad (kallid iridiumid), õhu filtrid, sisselaseke voolikud. süüte juhtmed tunduvad ok olema, käisin need ka ülelöömisvastase vahendiga ükshaaval üle.
Saksast tulles öösel sai rohke gaasiga autobahnil sõidetud, siis oli kulu 19 (kiirus 200 kanti enamusjaolt). Minu arust on suure kiiruse kohta kulu normis, ka on linna liikluses kulu korras, ainult maanteel sõites 100ga võiks alla 14 võtta :(
Mõtlesin, et äkki mingi tüüpviga, võibolla keegi tark teab öelda
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2971
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas kimmo » 25.07.2008 23:53 05

Rehvirõhk normis? Rehvilaius vastavalt tehasesoovitusele? Konditsioneer?
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko » 26.07.2008 01:02 21

Rehvirõhk oli normaalne, isegi rohkem.
Rehvilaius 235 nii ees kui taga.
Konditsioneer oli välja lülitatud.
BMW 850i -90
BMW 325i -89
--kala--
Huviline
Postitusi: 677
Liitunud: 20.02.2007 14:27 31
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas --kala-- » 26.07.2008 09:21 09

kompu järgi vaatad kulu?
proovi manuaalselt mõõta, pane paak täis ja sõida ja siis tangi jälle
minu setsmesel näitseks valetab natuke, kuid mitte oluliselt, näitab rohkem
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1720
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 » 26.07.2008 12:20 57

kui on näiteks süüde vale või süütesüsteemis rootor mõrane... mõni juhe ei toimeta nii nagu vaja.
ega ikka kui kompuuter näitab rohkem siis on midagi mäda- isei 525tds kui näitab rohkem siis ta tavaliselt ka nii võtab- senikuni probleemi lahendatakse...
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

Postitus Postitas erts124 » 26.07.2008 19:15 47

Vaatasin küünalaid, olid kõik valged. Õli põlemise jääke ei paistnud olema. Uurisin natuke küünalde värvuste kohta. Päris paber valged nad ei peaks ikka olema nagu mul on. Liiga valged küünlad võivad tulleneda liiga lahjast kütte segust kui ka liiga varajasest süütehetkest. Iseenesest tühikäiku ta hästi natuke lonkab, nii et uurin edasi. Kui sisselaske kollektor lekiks, siis ei oleks kõik küünlad valged ja ka ebausutav, et mõlemad mootori pooled. Kunagi sai e28 520 mootoril ise seda õhukulu lugejat keeratud. Siis täheldasin, et mingist piirist üle minnes lahja küttesegu tulemust ei andnud- kütusekulu suurenes.
BMW-brutal money waster
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5263
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero » 26.07.2008 22:16 41

Mina ei imestaks kui sisselaske kolle tihendid kõik lekivad.
Aga suhtle trionicuga sel 850 teemal :idea: Usun, et saad parimat võimalikku abi.

EDIT: viga võib olla lambades. Selle teeb trionic möödaminnes kindlaks.
Ja äkki on valed küünlad?
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic » 30.07.2008 08:42 54

Üks võimalikke vigu,mis esines Iisaku sinisel,kui veel M-70+ 4HP küljes olid.
Turbiinilukustus ei töötanud neljandal käigul ja aeg-ajalt ka kolmandal.Maanteel kast libises ja kulu oli taevas.Linnas oli kulu mõistuse piires.
52 72 989
Vasta