Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
80NER kirjutas: ↑20.04.2024 12:15 24
A taoliseid Plätakaid nähes taipab isegi onu Heino, et midagi on valesti ja edastatakse vastav noot nagu viimasel ajal kombeks saanud.
Seadusega tasub kursis olla...
Registreerimata sõidukiga sõites on trahv väiksem kui suvalise võsanumbriga sõites. Need sildid mis küljes pole numbrimärgid. Selle tõttu ka sinine lätakas vahetatud endise Puhja valla vapi vastu et ei saaks võltsitud reg märkide sõitmist kraesse keerata.
Kui päris aus olla siis ega suurt pointi polegi. Metsi käin vahest üle vaatamas, enamus selline pool turbane laugsoo ja luht kus sellega on päris chill sõita. Atv, UTV ja maasturid on ka tegelt olemas aga sellega kuidagi mõnusam töristada. Vintsid külge siis tekib veidi kasutusväärtust ka. Talveks vb mõni kaldsahk ette vms et jäärada lükata nagu mul sellel polotrooperil on.
Aga jah, täiesti vaba aja mänguasi, ei ole kunagi püüdnud end veenda et see mingi mõistlik asi oleks.
Ega tegelikult vist polegi. Automotos on vähe rohkem ehitusest juttu ja pilte aga üldiselt pole viimasel ajal pikka teksti trükkinud enam. Pole teab mis eriline projekt ka, mõnus põlveotsas tehtud huumor pigem.
padrun kirjutas: ↑11.05.2024 21:40 58
Ega tegelikult vist polegi. Automotos on vähe rohkem ehitusest juttu ja pilte aga üldiselt pole viimasel ajal pikka teksti trükkinud enam. Pole teab mis eriline projekt ka, mõnus põlveotsas tehtud huumor pigem.
80NER kirjutas: ↑12.05.2024 21:54 02
Kas see vedrustus toimib üldse vedrustuse vääriliselt või on plaanis midagi ringi muuta?
Tagumisi vedrupakke võiks õhemaks võtta küll. Muus osas on Gaaziku sillad siiski üsna lollikindel lahendus selliste mänguasjade ehitamiseks. Kui reaalne offroadi huvi siis tuleks midagi muud välja mõelda, aga siin vedrupakkidel ja veoka sildadel on jällegi meeletu tugevusvaru. See bemari 130-160kw ei tee neile midagi.
Sai laupäeval tartus F-Body kokkutulekul käidud.
Õhtul kerge kino ka rahvale ehk maasturite köievedu. Eks selline peen huumor. Legendaarne kütteeõhu anduri pistik segas vähe alguses ja viimase tõmbega V8 mootoriga patroli vastu sai turbo rõhk nii kõrgele tõstetud et lõi lõdviku ja toru pikku pooleks... Rõhuandur lahkus ka meite seast. Pisiasi, pool tundi nokitsemist ja ronib jälle.
Paar viletsat pilti ja veel viletsam video, aga sealt on pauk kenasti kuulda...