Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Bimmerr21
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24.03.2025 12:02 16
Peamine sõiduk: BMW X5 E70
Telefon: 56490518

Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas Bimmerr21 »

Tervist!
2005a x5 suri ära ja enam käima ei lähe, kas autol on kütusepumba moodul ka või ainult on relee.
Proovisin töötavat pumpa kuid kütusepump ei tee isegi häält kui autot käivutada. Proovisin ka teist releed kuid ikka mitte midagi.
Ehk keegi targem oskab õelda milles viga võib olla. Kui kütuse moodul on olemas siis kus see asub?

Ette tänades!
Kasutaja avatar
unicoil
Huviline
Postitusi: 772
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas unicoil »

Kütusepumbal on relee ei ole moodulit. Arvutitest teha, et näha vigu. Aftermarket alarm/immo kui on võib ka olla põhjuseks.
Tallinn 56285704
Bimmerr21
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24.03.2025 12:02 16
Peamine sõiduk: BMW X5 E70
Telefon: 56490518

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas Bimmerr21 »

Arvutiga näitas kütusepumba viga kuid teise auto pealt töötava kütusepumbaga ei töötanud ka. Aftermarket asju pole küljes
Kasutaja avatar
unicoil
Huviline
Postitusi: 772
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas unicoil »

Kas vool/pinge jõuab pistikusse? Otse vooluga hakkab pump tööle? Relee pistikus sillata 87 ja 30 klemmid omavahel, kas pump teeb midagi. 30 klemmil peab olema 12V.
Tallinn 56285704
Mosse412
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 03.02.2020 19:38 26

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas Mosse412 »

Mul sama häda. Pumbale otse anda 12v, siis põriseb, aga kütust ülesse ei löö. Pistikusse ka 12v ei jõudnud, kui testeriga vaatasin peale relee vahetust. Laadisin ka aku täis ja ikka sama jama :? . Proovin homme sillata relee 87 ja 30nkontaktid.

Edit: sildasin kontaktid ja pump tegi häält, aga voolikuid lahti ühendades midagi ülesse ei pumbanud. Akul pinge oli ka alla 14v langenud. Ma pakun, et 75% tõenäosus, et aku juba nu**ib. Ostan uue aku ja proovin uuesti.
Mosse412
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 03.02.2020 19:38 26

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas Mosse412 »

Mosse412 kirjutas: 07.05.2025 00:04 31 Mul sama häda. Pumbale otse anda 12v, siis põriseb, aga kütust ülesse ei löö. Pistikusse ka 12v ei jõudnud, kui testeriga vaatasin peale relee vahetust. Laadisin ka aku täis ja ikka sama jama :? . Proovin homme sillata relee 87 ja 30nkontaktid.

Edit: sildasin kontaktid ja pump tegi häält, aga voolikuid lahti ühendades midagi ülesse ei pumbanud. Akul pinge oli ka alla 14v langenud. Ma pakun, et 75% tõenäosus, et aku juba nu**ib. Ostan uue aku ja proovin uuesti.
panin obd lugeja sappa ja andis veakoodi p0251 - Solenoid valve injector, flow rate: Incorrect signal, cylinder 1
Proovin pihustid ümber tõsta.
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 1057
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas Kert11 »

No see peaks ju viie silindriga suutma ka töötada juhul kui pihusti katki (vähemalt mul masin sõitis 5 silindriga).

Aga google ütleb:

The OBD-II fault code P0251 in your E53 BMW diesel indicates an issue with the "Injection Pump Fuel Metering Control 'A'", specifically reporting an "Incorrect signal" for cylinder 1.

Here's a breakdown of what that means and potential causes:

What the code signifies:

The engine control unit (ECU) has detected a problem with the fuel metering control for the injection pump, specifically related to the signal for cylinder 1.
The "A" designation usually refers to a specific circuit or component within the fuel metering system.
An "Incorrect signal" suggests that the value being reported by a sensor or actuator in this system is outside the expected range or is erratic.
Potential Causes:

Several factors could trigger this code. Here are some possibilities, ranging from more common to less frequent:

Faulty Fuel Injector for Cylinder 1: This is a strong possibility given the cylinder-specific nature of the error. The injector itself might be malfunctioning, causing an incorrect flow rate or signal.
Wiring or Connector Issues to Injector 1: Problems with the electrical connections to the injector, such as loose, corroded, or damaged wiring, could lead to an incorrect signal.
Fuel Pressure Regulator Malfunction: If the fuel pressure is not being properly regulated, it can affect the flow rate to the injectors and potentially trigger this code.
Fuel Pump Issues: A failing fuel pump might not be delivering the correct pressure or flow to the injection pump.
Injection Pump Problems: In some cases, the injection pump itself could have an internal fault related to the fuel metering control.
Fuel Filter Clogged: A severely clogged fuel filter can restrict fuel flow and pressure.  
Contaminated or Incorrect Fuel: While less likely to cause a cylinder-specific code, poor fuel quality can sometimes lead to various fuel system issues.  
Engine Control Unit (ECU) Malfunction: Although less common, a fault within the ECU could lead to misinterpretation of signals.  
Symptoms you might experience:

Rough idling or misfiring: Especially noticeable.
Loss of power or poor acceleration.
Increased fuel consumption.
Excessive smoke from the exhaust.
Engine hard to start or not starting at all.
Check Engine Light illuminated.
Engine stalling.
Troubleshooting Steps:

A systematic approach is best for diagnosing this issue:

Visual Inspection: Check the wiring and connectors to the injector for cylinder 1 for any signs of damage, looseness, or corrosion.
Diagnostic Scan Tool: Use a scan tool to confirm the P0251 code and check for any other related fault codes. Live data from the fuel pressure sensor and injector signals can be very helpful.
Injector Testing: A diesel injector specialist can perform tests on the injector for cylinder 1 to assess its functionality, spray pattern, and electrical characteristics.  
Fuel Pressure Testing: Check the fuel pressure at various points in the system to ensure it's within the specified range.
Fuel Filter Check: Inspect the fuel filter and replace it if it appears clogged.
Wiring Checks: Use a multimeter to test the continuity and voltage to the injector wiring.
ECU Diagnosis: If other components seem to be functioning correctly, the ECU might need to be investigated, although this is usually a last resort.
Recommendation:

Given the complexity of modern diesel fuel systems, it's highly recommended to have this issue diagnosed by a qualified mechanic experienced with BMW diesel engines. They will have the necessary tools and expertise to accurately pinpoint the root cause of the P0251 code and perform the appropriate repairs.

Since the code specifically mentions cylinder 1, focusing on the injector and its immediate connections is a logical first step in the diagnostic process.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Bimmerr21
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 24.03.2025 12:02 16
Peamine sõiduk: BMW X5 E70
Telefon: 56490518

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas Bimmerr21 »

Endal sellist jama ei ütlenud obd scanneriga, endal olid juhtmed ka vigased, mass flow, fuel pressure ja üks veel mis seal ees on kolm pistukut. Vahetasin uute vastu ja ikka mitte midagi. Pole veel jõudnud otse aku pealt pumpa proovinud.
Kasutaja avatar
tymm
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 31.05.2012 20:03 53

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas tymm »

Mosse412 kirjutas: 07.05.2025 00:04 31 Mul sama häda. Pumbale otse anda 12v, siis põriseb, aga kütust ülesse ei löö. Pistikusse ka 12v ei jõudnud, kui testeriga vaatasin peale relee vahetust. Laadisin ka aku täis ja ikka sama jama :? . Proovin homme sillata relee 87 ja 30nkontaktid.

Edit: sildasin kontaktid ja pump tegi häält, aga voolikuid lahti ühendades midagi ülesse ei pumbanud. Akul pinge oli ka alla 14v langenud. Ma pakun, et 75% tõenäosus, et aku juba nu**ib. Ostan uue aku ja proovin uuesti.
? aku peabki ainult 12v olema, geneka keerutamise ajal on 14
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4515
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Bmw e53 3.0 suri teel välja ja enam käima ei lähe

Postitus Postitas PeeterA »

Varsti kohe terve kuu möödas ja ikka käima ei saa? :mrgreen: See on mingi projektikas, mida käiakse nädalavahetusel õlle kõrvale näppimas-timmimas? Kui mitte, siis äkki mõistlik mõnda pädevasse töökotta viia ja saab kergemal juhul õhtuks juba toimivana tagasi.
tel. 51 949 859
Vasta