X5 E53 käivitusprobleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
pyramiid
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 22.04.2010 15:52 23

X5 E53 käivitusprobleem

Postitus Postitas pyramiid »

Oskab keegi pakkuda, mis võib masinal viga olla kui käivitab väga vaevaliselt? See tähendab, et starter käib hirmsa hooga ringi, aga käima ei taha mitte minna, peab ikka kõvasti ketrama ja eriti just sooja mootoriga. Kütusefiltri osa sai lahti võetud, puhastatud, peaks korras olema. Eelsüüteküünlad ka suht alles vahetatud. Pump annab peale kenasti, sellega ka ok. Ei saa nagu üldse aru, mis probleem võib olla, mingi elektrikala?
pyramiid
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 22.04.2010 15:52 23

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitus Postitas pyramiid »

Probleem lahendatud, kaks pihustit olid pekkis, sai uute vastu vahetatud! Kusjuures United üllatus, üllatus vanu pihusteid tagasi ei andnud meile ja ütles, kui tahate omi vanu pihusteid tagasi saada, peame neile 2600 eeku peale maksma veel selle eest!! :shock:
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitus Postitas TiitR »

pyramiid kirjutas:Probleem lahendatud, kaks pihustit olid pekkis, sai uute vastu vahetatud! Kusjuures United üllatus, üllatus vanu pihusteid tagasi ei andnud meile ja ütles, kui tahate omi vanu pihusteid tagasi saada, peame neile 2600 eeku peale maksma veel selle eest!! :shock:
A mis siin imestada? Ilmselt said pihustid vahetusfondi näol ja sel juhul võetaksegi vanad omale ja selle võrra saad uutelt hinda alla.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
dann875
Huviline
Postitusi: 800
Liitunud: 23.12.2006 02:16 53
Peamine sõiduk: BMW X5 E53 3,0d

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitus Postitas dann875 »

Kas vanad lähevad, siis kellelegi teisele autole peale või kui keegi sama probleemiga sinna sõidab-tundub nii :shock:
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitus Postitas TiitR »

Paljud firmad pakuvad ka ju taastatud variante. Näiteks roolivõimupumbad, turbod, jne...
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitus Postitas eero »

Suportid, roolilatid, roolivõimendi pumbad, starterid, generaatorid - kõik saad nii esindusest kui mujalt tehases taastatutena. Mis aga ei tähenda, et saad mingi lihtsalt kiirelt ära fiksitud känaka vaid et vanast asjast on kasutatud ainult KORPUST. Kõik muu on tutikas. Paljudel juhtudel nii ka pihustitega ja neid detaile on veelgi, mis praegu meelde ei tule.

Kui sinu vana detaili korpus on nt katki, keermed maas või pole üldse alles midagi, siis pead maksma detaili hinnale juurde taastaja pandud korpuse hinna. Mitte ei saa väljaöeldud hinnast midagi maha kui oma vana vastu annad.

Täiesti uusi selliseid asju põhimõttelsielt ei müüdagi ja kui isegi saab, siis hinnavahe renoveerituga võrreldes on mõtetult suur. Samas tarbija jaoks vahet ei ole, sest mis tähtsust seal kas nt pidurisuporti malmkorpus on just uus valatud või on liivaga puhtaks pritsitud taaskasutatud kui sisu on uus?
Vahet ei näe ega ei tunne uue ja taastatu vahel.


EDIT: Üks erand on ZFi enda pakendis roolivõimendi pumbad ja roolikarbid. Need peaks olema siiski tutikad, kuivõrd nende korpusehinnad on sümboolsed ja ZF korjab neid tagasi vist ainult selle pärast et igasugu a'la Elstockidel ja muudel ei oleks mida renoveerida.
Siinkohal päris lõpuni kindel ei julge olla, aga see oleks loogiline arvestades korpuse naljahinda võrreldes muude taastajate omadega.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ViljarKraapsaar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 15.05.2010 10:21 10

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitus Postitas ViljarKraapsaar »

Milleks ennast üldse vaevana näha United Motorsis, kui kõik need asjad saab teha teistes firmades pooleli odavam? Täpselt samad varuosad, "B" kategooria ei tähenda paha! Erinevad firmad - erinevad hinnad. Limförder näiteks on odavam aga teeb ju "A" kat. isegi varuosad. Tuttav paigaldas hispaania oma pihusti 900eek eest.(Kõige odavam 600eek) UMst sama jama 1750... Kas on ikka mõistlik? ;)
Vasta