E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Peale oma masina kirumist andis ta mulle märku ning keeldub nüüd üldse koostööd tegemast.

Vahetasin pihustid ära. Paar päeva hiljem vajutasin korraks rohkem laba ning viskas tagant valget suitsu mehiselt välja. Auto suri välja ja viskas ette kirja / Fuel Injection Fault /.

Sain INPA kaabli ka. Pilt errorist siin : http://www.imageno.com/y9xo3mjg1nf5pic.html

1) Kas võib olla, et asi ei saa piisavalt õiget trukki ?
2) Pump pritsib, kuid ei näita rõhku. Mis maalt ta mõõtma hakkab üldse ?
3) Kuna erroreid on palju, siis äkki võib olla asi massis ? Vahepeal plõksis ja ei vedanud starterit enam. Mingi ajapärast jälle vedas.
4) Mõni andur ??

Kas kellelgi on nõu anda ? :(
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas TimoA »

Proovi võtta raili anduril juhe tagant ära, ja vaata kas siis läheb käima või ei.

Kui läheb siis on raili surve andur peetis. Kui ei siis tuleb edasi mõelda.
Ma ei tea muidugi kindalt öelda kas selle vea puhul ütleb sulle fuel injection fault või ei..

Aga seda ei ole raske proovida.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

TimoA kirjutas:Proovi võtta raili anduril juhe tagant ära, ja vaata kas siis läheb käima või ei.

Kui läheb siis on raili surve andur peetis. Kui ei siis tuleb edasi mõelda.
Ma ei tea muidugi kindalt öelda kas selle vea puhul ütleb sulle fuel injection fault või ei..

Aga seda ei ole raske proovida.

Õhtust. See sai juba ära proovitud, aga ei midagi. Tuleb edasi vaadata.
meego
Huviline
Postitusi: 418
Liitunud: 12.03.2006 02:01 23

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas meego »

Kõrgsurvepumba vea moodi! :roll:
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

meego kirjutas:Kõrgsurvepumba vea moodi! :roll:
Ma loodan, et mitte. Kuna arvuti kannid mitte midagi ei näita, siis homme kompunnime manomeetri otsa,
et näha, kas surve on. Pritsib igatahes meeletult, aga silmajärgi ei ütle ju mitte midagi.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Kas mitte ei või olla see FUEL INJECTION SYSTEM-RESSURE SENSOR 240KPA 1 13622246977
peetis ? Sest testides ta rõhku ei näita. Kui see vidin ei anna signaali, siis vaevalt arvuti lubab autot käima panna.
meego
Huviline
Postitusi: 418
Liitunud: 12.03.2006 02:01 23

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas meego »

renxxx kirjutas:
meego kirjutas:Kõrgsurvepumba vea moodi! :roll:
Ma loodan, et mitte. Kuna arvuti kannid mitte midagi ei näita, siis homme kompunnime manomeetri otsa,
et näha, kas surve on. Pritsib igatahes meeletult, aga silmajärgi ei ütle ju mitte midagi.
Arvutiga ju näed survet!
meego
Huviline
Postitusi: 418
Liitunud: 12.03.2006 02:01 23

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas meego »

renxxx kirjutas:Kas mitte ei või olla see FUEL INJECTION SYSTEM-RESSURE SENSOR 240KPA 1 13622246977
peetis ? Sest testides ta rõhku ei näita. Kui see vidin ei anna signaali, siis vaevalt arvuti lubab autot käima panna.

See on rõhuandur ja see käivitamist ei tohi takistada. Boost pressure sensor.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Ok. Aga arvuti näitab ainult filtrisse tulevat ja kõrgsurve oma on 0. RPC Rail Pressure 0.00 bar
Kui käivitad mootorit, siis kett veab ju pumpa ringi ning peaks nagu trukki tegema. Keerasin ühe toru lahti, kuhu homme stutsi paneme, siis sealt pritsis sedasi kütet, et hoia ja keela.

Seega kas on andur või siis pump ei anna piisavalt. Loodan, et andur :D Orgunnib homme stutsid ja paneb manomeetri külge. Siis on puust ja punasest ees, kas ja kui palju pump annab.
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas TimoA »

kui ta sul käivitades ei näita survet siis seda tõenäoliselt ei ole kah. :)
kui oled lasknud mingi raili otsa lahti et proovida kas kütet tuleb või ei, siis sealt lööb ka niisama ilma käivitamata eelsurve pump kütust survega Välja :) Ja käivitamise ajal ei muutu silmnähtavalt midagi.

Aga kui sul oleks see kütuse surve andur läbi siis ta peaks käima minema nii nagu ma juba ütlesin. Et juhe tagant ära.

Nii et ikkagi tundub kas pumba, bõu siis selle klapi moodi mis asub pumba taga küljel.
See klapiga ta siis reguleerib raili survet.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

TimoA kirjutas:kui ta sul käivitades ei näita survet siis seda tõenäoliselt ei ole kah. :)
kui oled lasknud mingi raili otsa lahti et proovida kas kütet tuleb või ei, siis sealt lööb ka niisama ilma käivitamata eelsurve pump kütust survega Välja :) Ja käivitamise ajal ei muutu silmnähtavalt midagi.

Aga kui sul oleks see kütuse surve andur läbi siis ta peaks käima minema nii nagu ma juba ütlesin. Et juhe tagant ära.

Nii et ikkagi tundub kas pumba, bõu siis selle klapi moodi mis asub pumba taga küljel.
See klapiga ta siis reguleerib raili survet.
Rsk...Jube s*** värk ikka, kui teil siin õigus on. Mano otsas ja ei näidanud mitte midagi. Nüüd siis pumba remont. Plaanin viia Testremmi. Tänan igatahes nõuannete eest. Varsti ei ole selle pelleri küljes ühtegi juppi, mida ma vahetanud või remontinud pole.

Pilt
Kasutaja avatar
erx
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 08.02.2003 18:36 26
Peamine sõiduk: polo
Asukoht: keila

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas erx »

diislimeeste rõõmud....
riho6
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 01.02.2007 21:05 22

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas riho6 »

mul sama veateate viskas e39.
Pääsesin kütusefiltri vahetusega ja paagisisese pumba puhastamisega ,mille sõel sodi täis oli.
Nüüd töötab jälle ilusti.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas Indrek_M »

renxxx kirjutas:Plaanin viia Testremmi.
Mis masinast saanud on üldse?
Indrek
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Indrek_M kirjutas:
renxxx kirjutas:Plaanin viia Testremmi.
Mis masinast saanud on üldse?
Õhtust. Kuule plaan on homme kokku panna. Viisin pumba hoopis Diislikeskusesse. 1075 kr küsiti remondiraha ehk siis peaaegu tasuta. Testremis ei saanud kedagi telefonis kätte. Muid vidinaid pole veel viitsinud ära vahetada, sest absi andurid sain alles täna kätte. Proovisin naljapärast ka epartsi ja võtsin sealt kõik filtrid ja 2 absi andurit. Andurid küll Toprani omad 495 kr tk, aga noh. Proovime ära. Äkki on hea. Seega plaan sedasi :

1) pump peale
2) filtrid ja õlid vahetan ära
3) absi andurid uued
4) poolassid külge
5) silikonpuksid taga

Siis peaks jälle olema nagu päris. Ning pärast kõike seda jama tahaks viia sara sinna http://www.es-racing.ee ja teeks väikest tsiiip djuuningu. Lubatakse 158 kW väetikesest välja võluda. Aga enne peab masin muidugi käima minema :lol:
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas Cert85 »

Aga reaalselt oli ka siis pump kustunud omadega?

Ma muidugi ei tea, kas siis surve täielikult 0 on, kui survereguleerimis klapp pumpas otsa saab.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Cert85 kirjutas:Aga reaalselt oli ka siis pump kustunud omadega?

Ma muidugi ei tea, kas siis surve täielikult 0 on, kui survereguleerimis klapp pumpas otsa saab.
Sellele küsimusele ei oska vastata. Pump sai viidud Oisu vendada juurde. Klapp oli sellel ka pees ja võib-olla oli pump korras. Kuigi arvuti näitas, et klapp ok. Võtsid pistiku ära, siis kukus mölisema, et anduri viga. Panid tagasi, siis kõik ok. Tegelikult polnud. Vahepeal kannatus katkes ja ostsin Carwayst uue pumba. Surveka sain korra ära vahetada, sest peal olev oli peetis. Takistust näitas, aga kui voolu peale lasid ei kavatsenud see magentike seal mitte ssugi teha. Sain sealt ka uue klapi, see töötab. Aga momendil sellest ka vähe abi, sest avastasin 2 õlinormi mootorist! Kes see **** sinna valas ei oska öelda. Tosooli seal sees pole ja samuti pole ka diisel ( ei vahuta ega haise ). Täiesti puhas õli. Kui mälu ei peta, siis viimane õlivahetus sai ESIMEST (ja ka viimast) korda tehtud UMs. Ise olen tavaliselt õlisi ja filtreid vahetanud, aga ei tahaks ennast kuidagi sinna pooletoobiste nimekirja panna, kes rohkem õli sisse valab ( 4 koma kopikaga õli oli üleliia ). Ei hakka kedagi süüdistama, sest ei mäleta viimast õlivahetust. Kas ise või lasin teha. Inimesed, kellele sara vahel laenan, ei ole ka nii rumalad, et ämbriga sinna juurde valaksid. Igatahes kuskilt on see sinna tekkinud :lol:

Lasime raisa eetriga ka käima. Arvut näitas pihustite juures 18 bar, mis on vist tsipa vähe :D . Korra näitas arvuti ka pumba pealt 400 bari. Kütusefiltri vahetasin ära ja see el.pump viskab 3,75 bar ette. Veevärgist tuli ka tossu kõvasti. See on ka vist **** näitaja.

Kuna pekki laskmise ajal lõi ka mingil määral mehud välja, siis kardan, et on ikka peasüüdlane plokikaane tihend. Ise lahti ei ole kiskunud, aga vanamees võtis aatomiteks selle üleeile. Kolistan täna maale ja vaatab, mis seal siis mäda on. Küll ta liikuma saab uuesti.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas Cert85 »

Igal juhul edu!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Nonii. Pill on laiali ja kaan on viidud survestamisse ( Tõukurisse ) 3ndas ja 6ndas oli tosool sees rsk. Siin pildid : Pilt

Pilt


Tihendid ja kõik kummilullad vahetan välja. Isegi vanad kõik. Küsimus oleks järgmine, kas kaane poldid tuleb ka uued võtta ? Näiteks MB Vitol pead pärast uued ostma, sest muidu võid vanad pooleks keerata. Vanamees enda romul keeras. Poldi kompl. oli Pakiautos vist 12 kr :D Seega, kas keegi teab ? Jube lugu, kui midagi peaks veel pooleks keerama. Enamus jubinaid tellisin epartsis ja osa tihendeid võtan ummist. Veepumba rull logises ka sedasi, et kavalam see ka väljavahetada. Kõik laiali, siis hea vahetada.

Siis küsimus veel. Kas keegi oskab nende asendite öelda või kus neid märke lugeda ? Vanamees märkis küll lahtivõttes kohad ära. Samuti need hammakad otsas liiguvad ja töllerdavad nagu ise tahavad. Pole varem seda näinud :

Pilt

Palju ilusaid jubinaid. Nimekiri vidinatest :

plokikaanetihend 11122248982 ( 1 auguga ) / 1101 kr
veepump / 11517786192 / 1131 kr
veepumba tihend / 11517793796 / 80 kr / UM
termostaadi tihend / 11517787692 / 47 kr / UM
kollektori tihenidid kandilised 6 tk. 11617790198 / 6 x 30 kr
kollektori tihedid ümmargused 6 tk. 11612246945 / 6 x 21 kr
kollektor / poldipesad plast 7 tk. 11612246947 / 7 x 70 kr
vaakumpump tihend O ring / 1 tk. 11667794767 / 67 kr / UM
Turbo tihend 3 auguga / 11622244515 / 35 kr
Rihm suur 11287787516 / 214 kr
Rihm väike 64557786170 / 91 kr
pihusti seibid 6 tk. 13537785722 / 6 x 12 kr
pihusti tihendid 6 tk. O-ring 22X2 13537787236 / 6 x 17 kr
Eelsüüteküünalde relee 1 tk. 12212246919 / 1300 kr /
Radika tuulekoda 1 tk. 17117801204 / 600 kr / UM
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas Veljo_V »

Plokikaane poldid ikka uued!
See on sedadus, kuid kui tahad katsetada siis ise tead!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas teet82 »

renxxx kirjutas:Siis küsimus veel. Kas keegi oskab nende asendite öelda või kus neid märke lugeda ? Vanamees märkis küll lahtivõttes kohad ära. Samuti need hammakad otsas liiguvad ja töllerdavad nagu ise tahavad. Pole varem seda näinud :
Eks need ketirattad tuli lahti keerata plokikaane kätte saamiseks. Pole lammutanud konkreetset mootorit kunagi, kuid pakun, et seal puuduvad kiilud ketirataste asendi fikseerimiseks. Mingeid märke pole, asi käib paika rakise abil nukkvõlli kandilisest osast. Saab enam-vähem paika ka ilma rakisteta, kuid siis võib natuke võimsust kaduma minna :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Kuno_T kirjutas:Hammakad peaksid nukkvõllide otstes poltidega kinni olema, tee asi selgeks. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Loomulikult on nad poltidega kinni :D Pidasin rohkem silmas krempli (nukkide) asendit pärast kokkupannes. Kuna ise laiali ei kookinud, siis väga palju tarka ei saa panna. Kiilud on ilmselt vahel. Pole kunagi ühtegi bemari diisilit aatomite näinud. Seega, kui aru ei saa, tuleb mul küsida tarkust :)
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Veljo_V kirjutas:Plokikaane poldid ikka uued!
See on sedadus, kuid kui tahad katsetada siis ise tead!
Seda ma kartsin. Sai täna uued ostetud.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

teet82 kirjutas:
renxxx kirjutas:Siis küsimus veel. Kas keegi oskab nende asendite öelda või kus neid märke lugeda ? Vanamees märkis küll lahtivõttes kohad ära. Samuti need hammakad otsas liiguvad ja töllerdavad nagu ise tahavad. Pole varem seda näinud :
Eks need ketirattad tuli lahti keerata plokikaane kätte saamiseks. Pole lammutanud konkreetset mootorit kunagi, kuid pakun, et seal puuduvad kiilud ketirataste asendi fikseerimiseks. Mingeid märke pole, asi käib paika rakise abil nukkvõlli kandilisest osast. Saab enam-vähem paika ka ilma rakisteta, kuid siis võib natuke võimsust kaduma minna :D
Krt. See läks kõrvust mööda. Ise eeldan, et on kiilud. Kuid võib-olla pole ka. No see selgub kokkupaneku käigus. Mul on üks tuttav Riisiperes, kes neid diisleid teab läbi ja lõhki. Oleks võinud küll tema juurde ehk tarida ning hea raha eest korda teinud. Kuid...Tahaks ikka oma küüneviha sinna sisse ajada ehk "How to f*** up your car" :D

Sitem värk on selle kaanega. Lammutades sai vanamees jagu viimasest pihusti pesast. Survestamisel hakkas mullitama, mis kole. Kuna vint pees ja pragu teab kus, siis keevitama seda vist ei hakka. Eks paistab, mida spets homme ütleb. Kui saab, siis teeb, kui ei võtab mõne teise kaane. Jama lugu see, et tihend ostetud. Vaevalt joppab selline kaan, kuhu see 1 auguga tihend läheb. Kui lihv ka tuleb, siis tuleb tihend ringi vahetada. :?
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Kuno_T kirjutas:Tihendi paksus diislil valitakse kolbide kõrguse järgi mõõdetuna ploki pinnast. Kuna põlemiskamber erinevalt bensukast on kolvis, siis kaane lihvimisel üldjuhul tihendi paksust ei muudeta. Samas hoiatan järelturu tihendite eest, mille paksus ei pruugi kokkusurutuna olla õige ja siis tuleb juba väidetava teise paksusega tihend panna. Samuti tuleb vaadata, kas ja kui palju TIS-i järgi üldse lubatakse selle mootori kaant lihvida. Tee omale midagi selgeks, muidu sellest asjast sul enam head nahka ei tule! TIS-i omamine ja järgimine sellise töö juures on kohustuslik! Sellise jutuga:"Võtsin asja lahti, midagi töllerdab, mis kuhu käib" jne võid kohe ette lugeda oma ettevõtmise ebaõnnestunuks.
Vana kaan peale ei lähe kuna seda pole mõtet remontida. Leitud on juba teine remonditud kaan. Viisin Tõukurisse ka nukid ära.Tihendi kohta saan infot sealt. Kaani tavaliselt päris iga "külapoiss" ei lihvi ja olen kindel, et vastav teadmine on Tõukuri meestel olemas.

Tihend on kahjuks või õnneks järelturu oma. Suurt hinnavahet küll polnud ~800 kr A omaga. Aga targemad teadsid öelda, et suurt vahet pole. Liiguvad ka teised B-ga.

Töllerdamise kohapeal niipalju, et "normaalsetel" autodel käib hammasratas nuki otsa diftiga või on selleks talle pesa. Kuna varem pole ühtegi laiali võetud bemari diislit näinud, siis üllatus oli suur nähes sellist lahendust. Samas ei tohiks küll lahtivõtmine küll kellelgi ülejõu käia ;) Kokku panemine on aga natukene teine teema. Eks selle kohta ole juba infot ka hangitud ning päris "umbestäpselt" seda kokku ka ei pane. Ise tehtud - hästi tehtud. Eks ole neid "insenööörisi" juba piisavalt nähtud ja ei usalda enam suurt kedagi. Vaadatakse, et oh see enamvähem hea ja jäetakse midagi vahetamata. Seda nähtud nii suurte tegijate juures kui ka väikeste poolel. Seepärast tulebki käsi ise külge panna.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Kuno_T kirjutas:Teadmine kaante lihvimise kohta on neil olemas, kuid teadmine sellest, mis TIS-i kirjas, on reeglina puudulik. Nende asi on lihvida, kui tellija seda tahab, kuid kas tehas ka seda ette näeb, sellest on neil savi. Vaatasin siis ise M57 mootri kaane lihvimise kohta ja TIS ütleb:
Zylinderkopf darf nicht bearbeit werden
. TIS ja meie kõiketeadjate jutu vastuolu korral ma eelistan TIS-i infot. Nii, et too see kaas sealt lihvimata ära ja kruvi külge.
Omk. Minu vana kaan tööle enam vast ei hakka.

Lubati organiseerida mulle teine kaan. Elame-näeme. Eks palju asju tehakse, mida ei tohi või pole lubatud. Katse-eksitusmeetodiga saame asjast sotti, kas oli (on) ok või mitte. :?

Samas küsimus. Kui kaant ei lihvita, siis milleks on neil 4 erineva paksusega tihendit ? Link :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas teet82 »

renxxx kirjutas:
Kuno_T kirjutas:Teadmine kaante lihvimise kohta on neil olemas, kuid teadmine sellest, mis TIS-i kirjas, on reeglina puudulik. Nende asi on lihvida, kui tellija seda tahab, kuid kas tehas ka seda ette näeb, sellest on neil savi. Vaatasin siis ise M57 mootri kaane lihvimise kohta ja TIS ütleb:
Zylinderkopf darf nicht bearbeit werden
. TIS ja meie kõiketeadjate jutu vastuolu korral ma eelistan TIS-i infot. Nii, et too see kaas sealt lihvimata ära ja kruvi külge.
Omk. Minu vana kaan tööle enam vast ei hakka.

Lubati organiseerida mulle teine kaan. Elame-näeme. Eks palju asju tehakse, mida ei tohi või pole lubatud. Katse-eksitusmeetodiga saame asjast sotti, kas oli (on) ok või mitte. :?

Samas küsimus. Kui kaant ei lihvita, siis milleks on neil 4 erineva paksusega tihendit ? Link :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
TIS välistab tõesti kaane lihvimise,pole ka antud lubatud minimaalset kaane kõrgust nagu mõne teise mootoritüübi puhul. TIS ütleb, et kui pole muudetud detaile mootoriplokis, siis läheb sama paksusega tihend, mis enne oli. Vastasel korral läheb siis kolbide kauguse mõõtmiseks ja vastavalt sellele valitakse tihend. Soovitan samuti TIS muretseda, kokkupanemine oluliselt lihtsam ;)
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Re: E53 3.0 D / Fuel Injection fault / Ei käivitu enam

Postitus Postitas renxxx »

Pole vahepeal pihta saanud. Igatahes auto liigub LIHVITUD kaanega ja klappidega. Kõik tihendid, pumbad, rullid, rihmad, filtrid, pihustid ja mõni hüdrotõukur sai vahetatud. Kui juba lailali, siis lihtsam kõik järgmisena minev väljavahetada. Auto oleks juba varem sõitnud ,aga pihustid hakkasid nöökima ja ei viitsinud raisaga tegeleda. Liikumisvahendeid teisgi. Kusjuures oli tegemist remonditud pihustitega ja ilmselt tuleb ise stendi kõrval seista. Saad pärast selle p**** pihusti tagasi ja maskad remondiraha. Tõestada pole pärast nagu midagi.Tänud Tõukuri meestele, Carway crew-le, Vallole ning kõigile, kes infi viitsisid jagada.
Vasta