X5 E53 kojameeste jama

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

X5 E53 kojameeste jama

Postitus Postitas maarekl »

Nimelt jama selles, et need töötavad, kuidas juhtub. Vahepeal töötavad ilusti, siis jälle mitte üldse. Kas viga võib olla relees, tean, et e39 on neid vigasid. mis moodi peaks kojameeste kangi asen olema, et sensor taga oleks, ei ole sellest sensori töötamisest aru saanud!

auto 2001 aasta 3.0 diisel automaat!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitus Postitas raimo_r »

Sensori juhtimisel pühitakse klaasi siis kui kang on keskasendist ühe võrra üleval. Täpsem juhtimine on kangi peal oleva lülitiga.
Kui ei pühi piisavalt kiiresti, siis tuleks arvutiga asi üle kontrollida, vajadusel sensor "üle programmeerida". Järgmine võimalus on, et ette on pandud "B-osa" klaas, millega sensorid hästi ei tööta.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitus Postitas maarekl »

aga kas viga võibki siis olla ainult sensoris? Vahepeal ei tööta kojamehed kohe üldse,ei aita ka auto uuesti käivitamine
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitus Postitas priitv8 »

Kui sensor vigane, peaks kojamehed lihtsalt intervalliga töötama, nagu sensorita autol.
Kangi 2 ja 3 asendis ei puhu sensor üldse pilli, need kiirused saadakse otsepingetega mootorile.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1299
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitus Postitas maarekl »

priitv8 kirjutas:Kui sensor vigane, peaks kojamehed lihtsalt intervalliga töötama, nagu sensorita autol.
Kangi 2 ja 3 asendis ei puhu sensor üldse pilli, need kiirused saadakse otsepingetega mootorile.
siis pole viga sensoris, ilmselt relees siis! sest vahel ei tööta need üeski asendis, ainult tagumine läheb tööle ja vett ka pritsib! Lülitis ikka bmw-l viga vast ei ole? volksudel on küll lülitite viga!
Vasta