1. leht 1-st

X5 E53 kojameeste jama

Postitatud: 29.05.2011 22:00 10
Postitas maarekl
Nimelt jama selles, et need töötavad, kuidas juhtub. Vahepeal töötavad ilusti, siis jälle mitte üldse. Kas viga võib olla relees, tean, et e39 on neid vigasid. mis moodi peaks kojameeste kangi asen olema, et sensor taga oleks, ei ole sellest sensori töötamisest aru saanud!

auto 2001 aasta 3.0 diisel automaat!

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitatud: 31.05.2011 18:40 51
Postitas raimo_r
Sensori juhtimisel pühitakse klaasi siis kui kang on keskasendist ühe võrra üleval. Täpsem juhtimine on kangi peal oleva lülitiga.
Kui ei pühi piisavalt kiiresti, siis tuleks arvutiga asi üle kontrollida, vajadusel sensor "üle programmeerida". Järgmine võimalus on, et ette on pandud "B-osa" klaas, millega sensorid hästi ei tööta.

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitatud: 31.05.2011 20:35 26
Postitas maarekl
aga kas viga võibki siis olla ainult sensoris? Vahepeal ei tööta kojamehed kohe üldse,ei aita ka auto uuesti käivitamine

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitatud: 01.06.2011 07:48 41
Postitas priitv8
Kui sensor vigane, peaks kojamehed lihtsalt intervalliga töötama, nagu sensorita autol.
Kangi 2 ja 3 asendis ei puhu sensor üldse pilli, need kiirused saadakse otsepingetega mootorile.

Re: X5 E53 kojameeste jama

Postitatud: 01.06.2011 08:56 36
Postitas maarekl
priitv8 kirjutas:Kui sensor vigane, peaks kojamehed lihtsalt intervalliga töötama, nagu sensorita autol.
Kangi 2 ja 3 asendis ei puhu sensor üldse pilli, need kiirused saadakse otsepingetega mootorile.
siis pole viga sensoris, ilmselt relees siis! sest vahel ei tööta need üeski asendis, ainult tagumine läheb tööle ja vett ka pritsib! Lülitis ikka bmw-l viga vast ei ole? volksudel on küll lülitite viga!