X5-e nelikveo tugevus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
raxx
Huviline
Postitusi: 1660
Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
Peamine sõiduk: BMW X5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

X5-e nelikveo tugevus

Postitus Postitas raxx »

Kuna on tekkinud väike plaan üks tagaveoline bmw nelikveoks ümber ehitada siis tekkis küsimus, et kas see on üldse mõeldav bmw juppidega.Probleem siis nimelt selles, et kõnealusel tagaveolisel bmw-l on üle 500hj ja 600nm väänet.
Tõenäoliselt stock jupid vastu ei pea, kuid mis on kõige probleemsemad kohad?
BMW M3 Touring
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: X5-e nelikveo tugevus

Postitus Postitas raimo_r »

525ix jupid pidasid küll vastu 550kw ja 900Nm väänet. Sama tehnikaga auto sõidab ju praegugi võistlustel.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
raxx
Huviline
Postitusi: 1660
Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
Peamine sõiduk: BMW X5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: X5-e nelikveo tugevus

Postitus Postitas raxx »

Kui pead silmas Indrek Ando vanat autot siis minuteada on selle vahekast ja poolteljed suures mahus ümber ehitatud.Samas muidugi ise näinud pole ja tuginen sellele mis kõrva jäänud :D
BMW M3 Touring
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: X5-e nelikveo tugevus

Postitus Postitas raimo_r »

See "suures mahus ümber ehitatud" tähendab, et seal pole 325ix originaalosad. Tegemist 525ix tehnikaga, mis m20 jaoks kohandatud. Küll ei ole kõikide 525ix neliveo tehnika sama, selles on asja võti.
X5 tehnika ei erine ka oluliselt, esidiffer samasuur ja taga tavaline typ188. Küll pole selle puhul manuaalkaste eriti võtta.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta