1. leht 1-st

E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 10.01.2013 13:40 03
Postitas Kairi
Lagunes ära 2004 aasta 160kW X5 esimene reduktor. Auto diiselmootoriga ja automaatkäigukastiga. Küsimus ( äkki on keegi eriti tark )- kas sobib ainult konkreetselt sellele mudelile toodetud reduktor või on ka alternatiive ( nt äkki sobib mõne vanema aastakäigu reduktor, bensiinimootori oma, misiganes ühesõnaga). Kuskil romulas midagi ei ole, ainus võimalus on hetkel esindus, kus see jubin kui nii võib öelda, on üsna kallis...

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 11.01.2013 00:01 09
Postitas VeikoS
Sobib veel X5 4,8is reduktor, mida on veel keerulisem leida kui diisli oma.
Kardetavasti on vahekast ka viga saanud.

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 11.01.2013 00:04 49
Postitas eero
4,6is ja 4,8is on sama reduktor. 3,0d 160kW oma peab ka automaatkastiga auto (ilmselt on sul automaat?) pealt olema, et sobiks.

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 11.01.2013 13:02 57
Postitas Kairi
Vahekasti kohalt ei oska midagi öelda. Kaks aastat tagasi juhtus sama asi, siis vahekast jäi terveks. aga reduktor pandi kasutatuna ja ilmselt sai kasutusiga nüüd täis. Püüan otsida neid is variante, unitedis ei ole lihtsalt originaali ja tellimiselel läheb oi kui kaua kui praktikat vaadada....

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 11.01.2013 13:42 59
Postitas TiitR
Kairi, mis sa neist IS-e taga otsid, mina lugesin eero postist välja, et need sellele autole ei sobi? :roll: Võid alternatiivina muidugi otsida ka Soome, Läti, Leedu lammaritest taolisi juppe. Keegi kindlasti teab kedagi, kes teab omakorda kedagi, kes nendest riikidest asju tarivad.

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 11.01.2013 13:51 42
Postitas Paap
Soovitan näiteks sealt küsida.
Mina sain oma X5 le sealt kasutatud varuosa mida Eestis ei olnud.

http://www.007.ee/web/about.php?set_language=est" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 11.01.2013 13:59 47
Postitas TiitR
Paap kirjutas:Soovitan näiteks sealt küsida.
Mina sain oma X5 le sealt kasutatud varuosa mida Eestis ei olnud.

http://www.007.ee/web/about.php?set_language=est" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen minagi nende poiste teenuseid kasutanud, kui länkaril esimesi regullitavaid amorte otsisin. B-gruppi ei toodeta, oli ainult Amservi rida ja tükist tahtis see asutus saada krooni ajal 7500 eeki tükist. Mihhail sebist mulle selle amordi Lätist 3500 eegiga. Paraku kestis see amort vaid 2..3 kuud ja lõpuks olin ikkagi Amservis leti taga raha näpus :D Mitte, et ma seda firmat ja sealseid poisse maha teen, ega nemadki ju kasutatud jupi sisse ei näe, kuid oli selline konkreetne kogemus. Iseenesest on nende teenindus väga kiire. Kui ikka soovitud jupp kuskil ka saada on, toovad kiirelt kohale. Minu amort jõudis minuni vist 2..3 päevaga.

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 24.01.2013 13:44 45
Postitas Mulk
Vahekastis ja reduktorites ilmselt siis eluaegne öli. Kuniks rikki läheb siis ilmselt on elu läbi.Kui toimivatel asjadel nüüd neis ölid laseks vahetada kassee ka pikendaks samas detailide eluiga? Mis ölid sinna käivad?

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitatud: 07.06.2013 13:11 59
Postitas Kairi
Pikk viivitus küll, aga saime uue reduktori ikkagi UNitedist, polnud kusagil midagi kahjuks. Või ei osanud ma õigest kohast otsida :roll: Aga ehmatuseks sai selline asi, et kui tagastad reduktori korpuse, saad uue selle hinnaga, mis varuosapäringus kirjas. Kuna meil oli korpus ka katki, siis lisandus veel kena kopikas uue korpuse eest...röövlinäod!