X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAULT

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAULT

Postitus Postitas LatsRist »

Paar korda visanud,siis selliseid asju-vigu ette!Esimest korda kui see juhtus,siis sai mootorit hommikul soojendades paar korda varba otsaga viis,kuus korda gaasipedaaliga "lollitatud" mille peale viskas ette(järjekorda kahjuks ei mäleta,et kumb viga enne ja kumb pärast,sest need käivad nagu käsi-käes ja ei saa nagu aru kumb enne aktiivseks muutub) Engine fault!Reduced power ja kohe peale teise vea 4x4 fault.Mootor tühikäigul töötab nagu siidi,kuid ei reageeri põhimõtteliselt üldse gaasipedaalile,kui,siis ehk aimatavalt,õhk õrnalt nagu pöörded tõusevad.Käigu sisse pannes hakkas puterdama ja hüppama mille peale kohe neutraalile pannes töötas mootor tühikäigul ilusti,kuid gaasipedaal ikka olematu.Boschi aparatuuriga vaadates andis veaks gaasisiibri mitte toimimise ehk,siis drosselklapp(vist)ja vahekasti viga.Neid kustutada üritades ei tahtnud need sealt kuidagi ära kaduda,kuid lõpuks saime kustutatud ja asja toimima.Ainuke viga mis jäigi aktiivseks oli ühe mooduli(milline seda ei mäleta) Fan (ehk siis mingi ventilaator).Nädal hiljem tegi sama asja,aga lahenes sedasi,et mootor seisma ja uuesti käima ning viga oli kadunud(vähemalt armatuurist)ja töötas jälle.Nüüd ise eestist eemal ja juhtus sama jama naisel,kuid kuidagi naabri abiga kodu õue jõudes kadus viga taas.Siit pikast kirjast-murest nüüd küsimusi-mõtteid tekkinud?Kas ja mil moel need kaks viga käsi-käes mööda autot ringi kolavad?Kas seda mooduli Fan-i peab ja on võimalik remontida või see ongi hoopis põhjuseks?Või on autol laadimisega miskit korrast ära-miks seda kahtlustan,siis mäletan,et kunagisel e38-l viitas aku jõuetusele-nõrgale laadimispingele kojameeste"laisk"liikumine ja laisalt nagu liiguvad need praeguselgi masinal.Kuigi aku sai just hiljuti vahetatud ja tutvustatud,aga äkki ei saadud sellega korralikult hakkama ja see seda jama alapingest põhjustabki?Või peab ikka drosselit vahetama hakkama-on see siis probleemne nendel isenditel?Palju möla,aga ehk kellelgi edasi viivaid mõtteid!?Oleksin muidugi juba diagnostis,kui kodus eestis oleksin!!! Naisel vaja seal,aga aegajalt ringi vurada ning eemalt väga raske aidata ja ei riski teda sellise autoga 65km kaugusele omapäi diagnosti saata-seal teab mis naisele veel pähe määritakse!?Mõtteid-ideid ootama jäädes!!!???
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas Muhv »

Relax! :D

95% tõenäosusega seotud gaasipedaaliga (täpset vidina nimetust ei mäleta). Võib aidata paari pistiku puhastamine või vahetus. Halvemal juhul tuleb mõnest sajasest loobuda.

UM pakub kenasti abi, ilmselt mõni teine koht veel.
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas LatsRist »

Nii-gaasipedaaliga,aga kas viga kapoti all või salongis asetseva pedaaliga miskit mäda ja äkki põhjendad natuke oma 95% arvamust,et siis edasi diskuteerida ja miks selle veaga kaasneb alati kohe ka neliveo rike?
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas masekas »

Mul viskas lambivigu sisse, kui massiühendus oli kehva. Aga tegelikult pole siin muud soovitada, kui korraliku elektriku juurde tuleb minna. Üldiselt see veakoodide lugemine ja netidiagnoosimine tulemust ei too, kui vead on nii läbipõimunud ning ühte konkreetset veakoodi ei anna.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas Muhv »

95% on täiesti lampi number, mis põhineb goooogle abil leitud foorumitest loetud kogemustel.
Elasin täpselt sama asja üle ca 2 nädalat tagasi. Jupsiv auto, naine jne... Pääsesin pistiku vahetuse ja ca 100€ arvega.
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas LatsRist »

Mnjaa!Küll ma läheksin pädeva juurde diagnosti,kui saaksin lihtsalt minna!Nagu mainitud eespool sai,siis pole ise kohal ja naine vingerdab nende jamadega seal kodus(Eestis) ja Tallinna 64km ,aga praegu gaasipedaal jälle null ja polegi enam tööle hakanud!Juhul kui vead lasen kustutada(naabril seade,aga ei oska neid vigasid konkreetselt defekteerida),siis Tallinna jõudes ei pruugigi viga aktiivseks minna ning sõidan sama targalt edasi-tagasi lootes,et ehk läheb aktiivseks(eriti nõme variant)ja mõne päeva pärast hakkab jälle pihta!Kas keegi pädev diagnostik-elektrik muidu oleks nõus aitama Tallinast,Pärnust,Haapsalust(igalt poolt 64km) või teenust treilaga transpordiks Tallinna-muidugi UM oleks kõige viimane valik ja Patric (teadaolevatest)oleks vaiik nr.1
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas LatsRist »

Probleem lahendatud ja siinkohal erilised tänud Patricule kes gaasisiibri töökorda putitas-taaskord tõdesin,et ei tasu kohe kellegi jutu peale asju vahetama hakata ja pistikutes viga ei olevat olnud!Mulle on Patric 2-3 korda tõestanud,et tema ongi parim!!!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas arnis »

Huvitav, kui keegi peale patriku teeb töö hästi ära, siis see on normaalne, aga kui tema oma tööd teeb, siis on sellest alati juttu, palju tänusid ja hõiskeid -- selline tunne, nagu tegu oleks MTÜ või annetusfondiga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas LatsRist »

Huvitav tõesti,et väidad nagu alati ainult siis kui Patric teeb on kiidulaul taga!Minu arust on eestlased vääga kitsid kedagi kiitma vaid pigem mingi sarkasm ja maha tegemine käib igal pool eriti kommentaariumites!Isiklikult pole kiidulaulu hulgaliselt siin foorumis Patricu pihta täheldanud nagu su väitest välja lugeda võib?Ma ei saa ju kiita kedagi kellega kokkupuude puudub,aga minu kogemused siiani Patricuga vaid positiivsed!Minu jaoks pädevad inimesed foorumist tänaseni sel teemal kahjuks vaikisid ja valituks osutus seekord probleemi lahendamiseks õnneks just see inimene!Pigem näen sinu postitusest,et teil oma vahel mingi kana kitkuda,aga sel juhul võiks need sapised postitused minu teemast eemal hoida!?Mina veel kord kiidan Patricut ja kellele ei meeldi mingu Delfi kommentaariumitesse oma eestlaslikku sarkasmi rahuldama,maandama-anonüümselt!!!
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas LatsRist »

Austusest Patricu ees,siis saan vaid öelda,et viga oli gaasisiibris mida ta ei vahetanud vaid pani toimima.Kuidas või mida ta tegi?Arvan,et seda õigust mul avaldada ei ole.Mitte,et keegi oleks keelanud mul seda teha vaid see ikkagi Patricu leib ja kui ta tahab,siis avaldab ta selle ise!Gaasisiibri viga ajas ka 4x4 faulti.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas toivoku »

LatsRist kirjutas:Austusest Patricu ees,siis saan vaid öelda,et viga oli gaasisiibris mida ta ei vahetanud vaid pani toimima.Kuidas või mida ta tegi?Arvan,et seda õigust mul avaldada ei ole.Mitte,et keegi oleks keelanud mul seda teha vaid see ikkagi Patricu leib ja kui ta tahab,siis avaldab ta selle ise!Gaasisiibri viga ajas ka 4x4 faulti.
Samas kui sa ise olid just selle probleemi ees, kas ei oleks tore olnud lugeda lahendusest siit foorumist? Ma arvan,et igale elektri probleemiga seonduvale küsimusele tulekski hakata vastama nüüd,et mine patriku juurde. Ta teeb head tööd ja on kiituse ära teeninud, kuid igasugune salatsemine ja info hoidmine ajab mind isiklikult närvi.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
BumBum
Huviline
Postitusi: 2092
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas BumBum »

Interneti saladused!

Drosselklapp hakkab mootori tööd mõjutama siis juba, kui see liiga must on. Piduriõliga puhtaks ja uuele katsele.
Vigu muidugi võib veel olla, näiteks juhtmestik või aku, millest lugesin siit: http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... ction.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas Raemees »

Auatus ja ar.... :mrgreen: Tüüp ilmselt nii närvis, et maksma pidi, mis siin muu ikka olla saab... :mrgreen:

To: BumBum. Piduriõliga puhtaks? vast ikka pidurite puhastus ainega? Brake cleaner vms
BumBum
Huviline
Postitusi: 2092
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas BumBum »

Minule soovitati piduriõliga ja seda olen ka kasutanud kahel autol. Probleemist sain lahti ja 2 aasta jooksul peale puhastamist enam probleeme ei olnud. Vaadates mõnda pilti, kus siiber on täiesti tahmane, siis on imestan, et need üldse töötavad. Mercedesel oli õrn kiht peal ja tühikäik hakkas juba lonkama käiguga seistes.

Puhastada tuleb õrnalt, et siibrit ära ei rikuks.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas toivoku »

Raemees kirjutas:Auatus ja ar.... :mrgreen: Tüüp ilmselt nii närvis, et maksma pidi, mis siin muu ikka olla saab... :mrgreen:

To: BumBum. Piduriõliga puhtaks? vast ikka pidurite puhastus ainega? Brake cleaner vms
Tegelt jah olen ka kuulnud piduriõlist, kuid siiski minu loogika ytleb,et kamina uste puhastus vahend ,on kõige parem tahma puhastamiseks, break cleaner nimelt kuivatab ju tahma ära.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
BumBum
Huviline
Postitusi: 2092
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Postitus Postitas BumBum »

Kindlasti on võimalik, sellel ajal oli tõenäoliselt piduriõli kõige levinum asi mis võtta oli.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5625
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas eero »

Aga miks mitte kasutada selleks spetsiaalselt valmis tehtud gaasisiibri puhastusspreid? :roll:
Saadaval hästivarustatud kauplustes.

Vaata videot, igaüks saab ise kiidetud autodiagnostik olla niiet luu paistab :roll:
Näiteks
Pilt

Ja sisselaske puhastussprei
Pilt

BMW varuosad http://www.autoint.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas LatsRist »

Aega läinud ja teeks siis nüüd ka siia asjast kokkuvõtte,et kõik edaspidi targemad oleksid.Peale gaasisiibri puhastust ja timmimist Patricu juures toimis asi kaks nädalat.Koterman kolis tagasi,mille peale vihast sai tellitud uus gaasisiiber ning vahetasin ise ära(umbes pool tundi tööd).Nüüd kaks kuud oli asi ilus ja hakkas taas pihta ja meenus,et teemas jagas linki BumBum kus mainiti ka gaasisiibri pistiku viga.Võtsin lingi uuesti põhjalikult ette ja peale ühte telefoni vestlust(eelnevalt kõvasti netis eeltööd tehes) keerasin auto nina UM-i poole ning ostsin gaasisiibri pistiku,mis on juba koos juhtmekimbuga(11 euri millegagi).Esialgne hinnang juhtmestiku vea defekteerimiseks,juhtmestiku leidmiseks ja vahetuseks(eespool mainitud telefoni vestluse käigus) oli alla 200euri(ma ei tea nüüd muidugi,et kas see oli just selle sama pistiku komplekti vahetamise pakkumine).Nagu aru sain,siis antud mudelitel on gaasisiibri pistik(pistik-juhtmekimp mis ühendub gaasisiibri külge), tehase praak ning tehas on andnud välja uue pistiku millel juhtmekimp taga ning kaasas ka termokahanevad juhtmestiku isoleerid ja ka kaabli ühenduseks metallliitmikud,kuid need kaabliliitmikud tundusid väga kahtlased ibrahhiimid olevat ning neid ei kasutaks(ja ka ei kasutatud,NB! kuid tegija mainis,et ABS-i anduri juhet parandades-jätkates tulebki just ainult selliste liitmikega kaablit ühendada,mitte joota).Antud komplekti vahetuseks tuleb tõenäoliselt lõigata kapoti all gaasisiibrisse tulev juhtmestik läbi või teha uus ühendus juhtmestiku harukarbis(nii just tehtigi nagu värske informatsioon asja tegijalt minuni jõudis)ja ühendada uus kimp vastavalt värvidele,katta juhtmed komplektis kaasas olevate termokahanevate isoleeridega(väga asjalikud olid olnud) ja asi mutt-läheb ehk tunnike selle kimbu jootmiseks(kui teist korda seda tööd teha pidavat tõenäoliselt teadikusest pool tundi selleks tööks minema),ühendamiseks,isoleerimiseks+11euri sentidega varuosa-ennäe imet, jääbki alla 200euri!?Vanat pistikut põhjalikult vaadates selguski,et üks klemm seest must ja väsinud mis esmapilgul viga mitte teades tundus vägagi korras pistik olevat! Ehk,siis loo moraal on see,et kui mitte sit.gi asjadest ise ei tea ning häda on suur ja kuskile pöörduda ei oska ning usaldad kedagi kes teab kedagi kes on kuulnud,et keegi kuskil teab kedagi kes on selle ala "maaila" parim,aga selgub,et on 200euri eest nõus tegema seda mille saab 36 euri eest,siis koerad võivad ju haukuda,aga karavan liigub edasi!Ja kujutan ette kui palju on neid keda "testitakse"sel viisil!Seekord saan tänada foorumit, naabrimeest-OÜ Waldees ja BumBum-i!Peale selle-müüa gaasisiiber(kasutatud)-100euri.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas Muhv »

Ühesõnaga - täpselt see asi, millele viitan teema teises postis :D
Wellcome to club :D
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: X5,E70,2009,4,8 xdrive-ENGINE FAULT!Reduced power+4x4FAU

Postitus Postitas LatsRist »

Exactly-Muhv.Tänan kutsumast!
Vasta