Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 27.05.2010 19:38 13
Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
Peale mingit aega sôitu viskab pauguga käigu sisse ja otse safemodei kylmalt nagu töötab korralikult , käis dignostis ka seal näitas solenoid valve viga
http://www.upload.ee/files/4823186/image.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/4823195/image.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On asi solenoidides ? Voi lihtsalt vana õli vms ? Vôi on kôik selle kastiga
Aitäh
http://www.upload.ee/files/4823186/image.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/4823195/image.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On asi solenoidides ? Voi lihtsalt vana õli vms ? Vôi on kôik selle kastiga
Aitäh
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4349
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
See tarkvara, millest screenshot tehti, suudab palju rohkem infot manada kui ainult veakoode.
Erinevate andurite/täiturite testid, remondi õpetused, elektriskeemid jms. Ma ei saa aru, miks neid ei kasutata
Kui juhtmed ja pistikühendused alates kasti ajust kuni antud solenoidini on korras, siis ilmselt solenoid ise rikkis.
Erinevate andurite/täiturite testid, remondi õpetused, elektriskeemid jms. Ma ei saa aru, miks neid ei kasutata
Kui juhtmed ja pistikühendused alates kasti ajust kuni antud solenoidini on korras, siis ilmselt solenoid ise rikkis.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 27.05.2010 19:38 13
Re: Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
Pilukas opereeris selle arvuti taga,
Tegin ära õli/filtri vahetuse ja ikka sama jama
Ja viskab safe mode isegi kui soita manuali peal ja hoides 3t käiku
Et milles voib asi olla reaalselt midagi ju ei libisie? Voi mille pärast voib safe mode visata mingit libisemist voi vigast käiguvahetust ju ei ole ? Kasti kaane magnetitel oli veits metalli puru ka vōib olla et kastiga kôik? Vôi on mingit lootust ? See safemode jäädavalt maha votta ?
Ei taha väga 4000$ uue kasti eest maksta
Aitäh
Tegin ära õli/filtri vahetuse ja ikka sama jama
Ja viskab safe mode isegi kui soita manuali peal ja hoides 3t käiku
Et milles voib asi olla reaalselt midagi ju ei libisie? Voi mille pärast voib safe mode visata mingit libisemist voi vigast käiguvahetust ju ei ole ? Kasti kaane magnetitel oli veits metalli puru ka vōib olla et kastiga kôik? Vôi on mingit lootust ? See safemode jäädavalt maha votta ?
Ei taha väga 4000$ uue kasti eest maksta
Aitäh
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4349
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
Kui kasti põhi käis alt ära, siis oleks saanud selle solenoidi saanud kah üle kontrollida/vahetada.
Näita pilukale, kus kohast viga otsida. SV1 on lülitussolenoid, mis veakoodi pillub.
Näita pilukale, kus kohast viga otsida. SV1 on lülitussolenoid, mis veakoodi pillub.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 27.05.2010 19:38 13
Re: Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
Solenoidi said kontrollitud töötasid
Aga tundub et on siuke teema :
When the fluid is cold its higher viscosity means that the pump can keep up with the leakage and maintain pressure on the clutch. The fluid takes around 20 minutes to get up to normal running temperature and, as its viscosity reduces, the leakage gets higher and the pump can no longer keep up. The pressure to the A-clutch falls off and the clutch slips. The ECU senses the slip via its two speed sensors and, to protect the transmission, **** it into limp-home mode (4th gear + torque converter open) and flags the TRANS. FAILSAFE PROG on the instrument panel.
Aga tundub et on siuke teema :
When the fluid is cold its higher viscosity means that the pump can keep up with the leakage and maintain pressure on the clutch. The fluid takes around 20 minutes to get up to normal running temperature and, as its viscosity reduces, the leakage gets higher and the pump can no longer keep up. The pressure to the A-clutch falls off and the clutch slips. The ECU senses the slip via its two speed sensors and, to protect the transmission, **** it into limp-home mode (4th gear + torque converter open) and flags the TRANS. FAILSAFE PROG on the instrument panel.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
Kuidas solenoid kontrolliti? Võeti välja ja kontrolliti pinnad ning liikumine?
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 27.05.2010 19:38 13
Re: Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
Vaevalt asi pistikus voi solenodides ,kast viskab avariise isegi kohapeal seistes kui soojaks läheb mingi temp andur vms ei vôi olla ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw x5 4.4 auto kâigukast safemode
Safemode on tihti koondtulemus paljude korduvate probleemide/vigade tagajärjel. Kui vearegister tühjaks teha siis ei lähe kohapeal seistes näppimata mingi asi ise lambist safemode-i. Ikka peab enne viga olema tuvastatud ehk lipp püsti ja alles siis kõik tagajärjed, sh safemode.