1. leht 1-st

X5 3.0D 160KW pihustid kinni

Postitatud: 12.01.2016 19:18 16
Postitas tarmotaa
Nimelt mure selline et pihustid plokis nii kinni et ainult ühe sain kätte,vaja kuidagi lahti saada kuna kuues silinder vahest ei toimi.Arvutiga kontrollitud et probleem pihustis.Kas keegi laenaks oskaks aidata tõmmitsa leidmisel kui muud üle ei jää siis ostaks tõmmitsa,aga kust.Või on kellelgi pakkuda tuksis pihustit siis teeksin ise pihusti peas olevast mutrist tõmmitsa,oleks kindlasti lihtsam ja odavam ka.

Re: X5 3.0D 160KW PIHUSTID KINNI

Postitatud: 12.01.2016 21:01 32
Postitas JAWAmees
Tulistan huupi vb, aga ei tundu, et oleks raketiteadus ise valmistada, arvestades, et ise mootori kallal nokitsed:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Sarnase põhimõttega asja pole vast väga keeruline valmistada, kui keevitus olemas. Kui endal ei ole, siis mõnel sõbral vast ikka on.

Edit:
Üks huvitav home-made tööriist veel http://autoclub-ssangyong.ru/showthread.php?t=2017" onclick="window.open(this.href);return false;

Njh, samas kiire google näitab, et keere, milles pihustit sikutada on M17x1,0, seega on vist "palju õnne"
sellist juppi juhuslikult/sihilikult leida(v.a. eemalduskomplekt).

J.

Re: X5 3.0D 160KW PIHUSTID KINNI

Postitatud: 14.01.2016 07:17 20
Postitas tarmotaa
Kas siis pihusti pea lahti võtmine ja siis ise tehtud tõmmits sinna otsa keerata on halb mõte Kuno.Aga ebays pakutakse selliseid komplekte kas on kokkupuuteid kellelgi,http://www.ebay.com/itm/BMW-M47TU-M57-M ... SwHjNV~U54

Re: X5 3.0D 160KW pihustid kinni

Postitatud: 15.01.2016 07:37 55
Postitas tarmotaa
Endiselt kummitab küsimus,kas siis on halb mõte võtta pihusti pealt lahti suur mutter eemaldada ja keerata sinna otsa sellest samast mutrist tehtud tõmmits.Plaanin teha tõmmitsa mis toetub pihusti kinnitus poltidele ja pealt tõmmitsat pingutades hakkab pihustit plokist välja kakkuma.See on teoorja, plaan muidugi.

Re: X5 3.0D 160KW pihustid kinni

Postitatud: 15.01.2016 17:23 31
Postitas tarmotaa
võtsin xil kõik lagedaks ja hakkan siis pihusteid maha võtma nagu enda eelmisel e39 3.0d KÄEGA.Aga võta näpust ei tulnu.Kullikatega sain ainu esimese kätte pika jamamise peale.Laenasin sõbralt spets löök tõmmitsat mis ilusti istus maas olevale pihustile aga plokis olevatele ei sobinud kuna klapi kaanel jääb nurk ette,viiekatele ja mersudelde pidavat ilusti sobima see tõmmits.EI jäänudki muu üle kui kokku tagasi.Selle ka plaan ise teha või osta tõmmits ja siis katse nr2.Arvuti näitas 6 silinder mida ei tohtivat väga kindlalt uskuda mitmes.Aga huvitav oli ka see ,et kuuenda silindri pihusti juhtmete isolatsioon oli mõlemal juhtmel katki,isoleerisin ned ja panin kokku tagasi.Hetkel toimib.Ta toimib kogu aeg kui sõitsid nagu penskar.Pole elus uskunud mingitesse kütte lisanditesse aga soovitati kasutada LIQI MOLY vedelikku.Pudelil klapi ja pihusti pilt peal.Uskuda või mitte aga kui ma seda paagi täie peale pudelit ei pane siis iga ristmiku peal töötab auto 5 silindriga.Suvest saati olen selle vedeliku paasil sõitnud muretult,aga lihtsalt tahtsin ükskord ikka pihusti, pihustid korda teha.

Re: X5 3.0D 160KW pihustid kinni

Postitatud: 01.02.2016 17:53 06
Postitas Autojupid
Kas mitte M57n mootoril ei peaks olema juba tihenditega pihusti? Minul tulid kõik 6 ilusti välja

Pilt

Re: X5 3.0D 160KW pihustid kinni

Postitatud: 01.02.2016 21:39 10
Postitas eero
viewtopic.php?f=5&t=233007" onclick="window.open(this.href);return false;