1. leht 1-st

X5 E53 kere roostekindlus?

Postitatud: 07.02.2016 23:05 14
Postitas tiit001
Terekest!
Kuidas need 10-15a vanused X5-d ka üldiselt kere roostekindluse mõttes ka on?
Kas on ka mingeid erilisi vihjeid, või kehvemaid aastakäike?
Lõunamaadest hiljuti siiatoodud masinad ilmselt kõigeparemas olukorras ilmselt.. Või mitte?

Re: X5 E53 kere roostekindlus?

Postitatud: 08.02.2016 21:23 21
Postitas sander k
Oli endal eestist ostetud 2006a 3.0d. Esimesena lõi rooste välja uste alumiste servade vahelt. Valtsi pealt viskas hermeetiku maha ja pahandus oli all juba. Tagaluugi nurk oli ka roostene. Toona oli keregarantii ka veel kehtiv. Auto oli 6a vana siis. Esimese ringiga tuli eitav vastus, siis sai otsitud tuttavaid kellel oleks omakorda tuttavaid UM-s. Teise ringiga sain sellise vastuse, et tehas hüvitab ainult toorikmaterjalid, seega värvimise ja komplekteerimise peaks ise maksma. 2K euri oleks kokku läinud. Kusjuures kõik hooldused oli korrektselt tehtud ja ainult UM-s. Vihastasin siis ja läksin lihtsama vastupanu teed. Lammutustest ostsin sama värvi kerepaneelid, kruvisin külge ning pole enam roostega probleeme olnud. Auto juba aastake järgmise omaniku käes ja pole kuskilt midagi enam rooste läinud.
Kindlasti soojemast kliimast toodud autodel kered paremad, kui uuena siit ostetud autodel. Eestis ju väga pikalt niiske ja teed on nii ära soolatud, et paha hakkab.

Re: X5 E53 kere roostekindlus?

Postitatud: 08.02.2016 22:04 15
Postitas sander k
Kui tööd neilt ei telli, siis ei saa ka mingeid juppe.

Re: X5 E53 kere roostekindlus?

Postitatud: 18.02.2016 20:54 04
Postitas Loice89
Oman 2001 aasta X5te ja ei saa kurta arvestades, et auto on 15 aastat vana, mõnes kohas pisemad täpid, hullem on tagumise luugi alumine pool. Oleneb palju sellest kaua auto Eestis olnud on.

Re: X5 E53 kere roostekindlus?

Postitatud: 19.02.2016 13:45 45
Postitas Sten.H
Peres oli 2003 aasta X5 7 aastat (üle 100000km Eesti teid). Ainuke roostetäpp mis tekkis selle aja jooksul oli keset tagumist klaasiga luuki, hakkas lihtsalt värvi alt kobrutama, mis sai loomulikult kohe ka likvideeritud. Muidu mujal kerel polnud kuskil roostet. Autot muidugi sai pestud ka regulaarselt. Uus omanik kui vaatamas käis uuris üsna põhjalikult ka masinat ning käis kõik ukse ääred ja taga luugi ümbruse üle kust ei leidnud midagi, kuid mõned teised müügis olnud isendid mida ta vaatamas käis olid uste alt ja ka mujalt roostetanud.