E53 3,0D 160kw anomaalia

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas ahti159 »

Selline asi juhtus siis, et täiesti lambist lõi 4x4 tule põlema ja mootor hakkas lonkama, mingi hetk tõstab ise pöörded üle 1000rpm ja sellel hetkel gaasipedaal ei toimi üldse. Mingi nikerdamise tagajärjel(süüde sisse, süüde välja)hakkab jälle tööle, aga ainult mingiks ajaks, siis hakkab kõik jälle otsast peale. Äkki keegi saab aidata?

Veakoodid tulid siis sellised:

4671/A2 - Supply voltage 1
51A8/28 - CAN accelerator value
55C4/28 - No CAN message - DSC1
E46 320D
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas Mulk »

Vahekasti el. ajami hammasratas ehk?
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas ahti159 »

Mulk kirjutas:Vahekasti el. ajami hammasratas ehk?
Kas see mootori töötamisele ka mõjub? Nimelt mootor jõnksutab ja ei taha käia.
E46 320D
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas Mulk »

Täpselt ei mäletagi.Endal juhtus 2. a tagasi, särasid nii 4x4 kui abs tuled.Käitus väga imelikult auto.Muidugi võib ka misket muud olla. Juhul kui see ajami ratas siis selline endal täitsa uus üle Viljandis üle.
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas porku »

Oled oma veale rohtu saanud? :).

Kuna ma nüüd sain lõpuks oma neliveo tööle, siis on mul paar näpunäidet selle olukorra jaoks.

Kui selle vahekasti ajami "servo" hammasratas läheb siis on auto seisma jätmisel kuulda põhja alt veidi aega klõpsumist.

Järgmiseks lähevad põlema kolm tuld "brake", "4x4 DSC", "ABS" - kui ta on tükkaega vahetamata ja tähelepanu pole pööranud - st tirib viimased hambad ka maha)
- See võib juhtuda ka juhul kui on rooli asendi andur ära "SAS"

Kui sul põleb vaid 4x4 /DSC siis on võimalused järgmised :
- JAW rate sensor on ära (Külg kiirendus jms asendi andur) sellisel juhul ei tohiks sul töötada ka stabiilsus kontroll. - Kui sul seda vaja anna teada, mul üks üle ja annan ära sümboolse summa eest. (asub käetoe all)
- Vahekasti sidur on surnud. - Kui sul vahekasti vaja on siis anna teada mul ka üks see üle :lol: müün taaskord sümboolse hinnaga.

Siduri kontrollimiseks :
Mine põhja alla, keera servo maha ja kui paistvat võlli saad näpu jõul liigutada siis on see sile, ei tohi vabalt liikuda.
(ehk siis kui nii teeb nagu selles videos siis on sul vahekasti sidur surnud : " onclick="window.open(this.href);return false;)
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas ahti159 »

Hetkel tundub, et kõik töötab. Ju oli siis lihtsalt mingi pistikute viga. Kapoti all käisin kõik võimalikud pistikud läbi ja puhastasin, mis vaja. Nüüd pole ptüi ptüi ptüi, enam mingit jama olnud.
E46 320D
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas porku »

ahti159 kirjutas:Hetkel tundub, et kõik töötab. Ju oli siis lihtsalt mingi pistikute viga. Kapoti all käisin kõik võimalikud pistikud läbi ja puhastasin, mis vaja. Nüüd pole ptüi ptüi ptüi, enam mingit jama olnud.
Ei taha ära sõnuda aga pikka pidu arvatavasti ei ole, soovitaks kusagil arvuti otsas korra käija ja vaadata millest vead sisse tulid.

Kuna ma lappasin ka välismaised foorumeid sellega seoses siis seal oli päris mitu tükki selliseid kes ütlesid, et nüüd sai ise korda ja siis järgmisel hetkel jälle pekkis.

Praegu "korras" võib tuleneda ka sellest, et auto ei ürita praegu esivedu lülitada,
otsi nt mingi kallak ja hakka sealt vaikse hooga selle "mägi piduriga" alla sõitma, suht suure tõenäosusega lööb sul selle 4x4 põlema uuesti siis.

selle pildi pealt siis teine nupp :
Pilt

Sõida kallakule, jää seisma (võid drive peal hoida ja piduriga kohal seista) ja siis vajuta seda nuppu ja hakka mäest alla tulema.
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas ahti159 »

Kui mul see jama oli, siis kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis alles läksid tuled põlema. Veakood oli mootori oma, enam ei mäleta mis kood oli. Aga isegi seismise ajal Parkingu peal tegi sama asja. Kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis lõi kõik need tuled ka põlema. Nelivedu töötab ilusti, proovitud!
E46 320D
porku
Huviline
Postitusi: 1099
Liitunud: 27.04.2010 23:17 32
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: E53 3,0D 160kw anomaalia

Postitus Postitas porku »

ahti159 kirjutas:Kui mul see jama oli, siis kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis alles läksid tuled põlema. Veakood oli mootori oma, enam ei mäleta mis kood oli. Aga isegi seismise ajal Parkingu peal tegi sama asja. Kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis lõi kõik need tuled ka põlema. Nelivedu töötab ilusti, proovitud!
Siis tundub, et selle tulega on veel anomaaliaid seotud :D.
Vasta