2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Baxter
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02.08.2016 10:00 34
Peamine sõiduk: BMW X5

2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Baxter » 10.10.2016 22:04 53

Tere. Probleem siis selles et X5 laseb vahepeal ühepoole tagumise õhkpadja tühjaks ning selle tulemusena auto lääpas kuid vahepeal seisab päevi ja ei juhtu midagi, nüüd juba vaatasin et laseb mõlemad pooled alla, mis katki või milles probleem? Kas padjad või kompressoriga midagi viga?
Volum
Huviline
Postitusi: 2940
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Volum » 10.10.2016 22:18 32

Kas diagnostikat oled teinud? Kui sõitma lähed, kas padjad täituvad või jäävadki tühjaks? Moodulid kipuvad ka neil minema.
Baxter
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02.08.2016 10:00 34
Peamine sõiduk: BMW X5

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Baxter » 11.10.2016 08:15 00

Diagnostika ei anna ühtegi veakoodi, kui uksed puldist lahti teen ja ukse ka avan siis hakkab kohe täitma ja tõstab masina nii nagu peab. Ei raatsi neid 150.- euroseid patju kah huupi vahetama hakata.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5255
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Kontakt:

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas eero » 11.10.2016 09:22 59

Huupi poleks otstarbekas ka 15 euroseid asju vahetada. Aga siin ei saa küll kuidagi sulle ütelda, et mine keera sealt peale ja on kõik korras jälle.
Sa pead ise veenduma patjade korrasolekus enne, kui midagi muud kahtlustama hakkad. Kõige lihtsam on esimese asjana visuaalselt patju kontrollida. Kahtlaseid kohti kasvõi seebiveega pritsida. Maa peal seda ei tee, selleks peab auto üles tõstma, et paistaks see osa padjast ka, mis vastu alumist nö. kanda hõõrub. Võid teha päris tungiga ka - ratas alt ära ja kõik on näha.

Enne kui elementaarses patjade korrasolekus pole veendunud pole mõtet siin millestki edasi rääkida, sest kulunud padjad on kõige tõenäolisem põhjus. Seda tõenäolisemalt, et terve tagaots ühel heal hetkel korraga alla ei kukkunud, vaid läks üks nurk enne ja teine järgi väikse vahega.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44
Baxter
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02.08.2016 10:00 34
Peamine sõiduk: BMW X5

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Baxter » 12.10.2016 08:25 37

Selge, üritan tõesti selle patjade kontrolli ära teha ja siis vaatab edasi.
Kasutaja avatar
DJEQ
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 17.03.2014 00:05 19
Peamine sõiduk: E53 4.6IS 255kw
Asukoht: Tartu

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas DJEQ » 09.10.2019 20:25 53

Kas mingi lahendus ka ilmnes?
Vasta