1. leht 1-st

sillastend

Postitatud: 24.11.2016 20:17 47
Postitas jerek
tere maasturi omanikud. minu e53 vajab tartus sillastendi. kuna tegijaid palju ja igasuguseid, siis soovitage tartust kedagi head!

Re: sillastend

Postitatud: 24.11.2016 23:17 04
Postitas Spooner
Lisaks Tartule võib Tallinnas ka soovitada.

Re: sillastend

Postitatud: 25.11.2016 14:38 17
Postitas porku
Pole küll päris Tallinn aga Kosel Jakk Moto, lasin oma e53-mel teha seal ja vaid kiitused, talvekaid alla pannes ei suutnud rehvi vahetaja ka ära imestada, et x5 mille tagumiste rehvide servad täitsa alles peale hooaega :D

Re: sillastend

Postitatud: 25.11.2016 20:08 42
Postitas BumBum
Tallinna sissesõidul Tartu mnt. Vianor oskab ka E53-ga hakkama saada. Kahes kohas käisin eelnevalt ja paika ei saanud, kes väitis, et võib-olla avariiline auto olnud, kes pakkus veaks amordi ülemisi pukse. Vaja oli vahetada lihtsalt mõned sillajupid, mida isegi ÜV ei tuvastatud.

Re: sillastend

Postitatud: 25.11.2016 20:18 28
Postitas Moss
Kas keegi neist väljatoodud kohtades pani autosse ka raskused, mis silda reguleerides ette nähtud? Kas auto paak oli täis tangitud? Ise viiks oma auto just sellisesse kohta, kes on vähemasti kuulnud sellest ja on valmis ka ise selle lisavaeva nägema.

Kui mälu ei peta, oli 68kg kummalegi esiistmele, samapalju tagaistmele, 28kg pagassi ja paak silmini täis.

Re: sillastend

Postitatud: 25.11.2016 21:48 57
Postitas Spooner
BumBum kirjutas:Tallinna sissesõidul Tartu mnt. Vianor oskab ka E53-ga hakkama saada. Kahes kohas käisin eelnevalt ja paika ei saanud, kes väitis, et võib-olla avariiline auto olnud, kes pakkus veaks amordi ülemisi pukse. Vaja oli vahetada lihtsalt mõned sillajupid, mida isegi ÜV ei tuvastatud.
Minu sõber käis e53ga Vianoris. Pidi kaks korda käima, et rool otse oleks. Teenuse pakkuja nime võib mittepädev mehaanik ära rikkuda. Kuidas saab kindel olla, et sama, ebapädeva mehhaaniku otsa ei satuks?

Re: sillastend

Postitatud: 25.11.2016 21:52 16
Postitas jerek
...selleks selle teema üles võtsingi

Re: sillastend

Postitatud: 25.11.2016 23:40 13
Postitas teet82
Moss kirjutas:Kas keegi neist väljatoodud kohtades pani autosse ka raskused...
Sellised peensused on väike mure reguleerimise juures, tihti ei saada isegi sellest aru, et ekstsentrikpolt on kinni puksi sees ja üritatakse paika väänata asja. Mõistlik oleks enne stendi minekut ise poldid üle vaadata. Tean, et on mindud spetsiaalselt Võrust Tartusse stendi ja ikka mingi algaja otsa komistatud, täpset firmat ei oska öelda kahjuks.

Re: sillastend

Postitatud: 26.11.2016 02:48 39
Postitas eero
porku kirjutas:Pole küll päris Tallinn aga Kosel Jakk Moto, lasin oma e53-mel teha seal ja vaid kiitused, talvekaid alla pannes ei suutnud rehvi vahetaja ka ära imestada, et x5 mille tagumiste rehvide servad täitsa alles peale hooaega :D
See vist oleneb, kas on keerdvedrud või padjad taga. Mul pole küll üheski mõõdus rehv valesti kulunud 10 aasta jooksul. Mis annab alust arvata et see sisemiste külgede kulumine on ainult vedrudega (=vedrude väsimise) auto teema. Patjadega on kõik stabiilselt äge. Kui kaikad korras on muidugi.

Re: sillastend

Postitatud: 26.11.2016 08:57 59
Postitas Volum
BumBum kirjutas:Tallinna sissesõidul Tartu mnt. Vianor oskab ka E53-ga hakkama saada. Kahes kohas käisin eelnevalt ja paika ei saanud, kes väitis, et võib-olla avariiline auto olnud, kes pakkus veaks amordi ülemisi pukse. Vaja oli vahetada lihtsalt mõned sillajupid, mida isegi ÜV ei tuvastatud.
ÜV tavaliselt ei tuvastagi bmw tagasillas olevaid lõtke auto raskuse tõttu. Kõige paremini on lõtke tunda siis, kui rattad õhus on ja käega loksutad.

Re: sillastend

Postitatud: 26.11.2016 22:41 18
Postitas jerek
oskate siis soovitada tartus kohta?

Re: sillastend

Postitatud: 27.11.2016 15:08 09
Postitas porku
Mul taga padjad ja stendi viisin sellepärast, et sõi sisemise serva täiesti ära, tõenäoliselt väsinud ülemised õõtsad.

Peale reguleerimist ütles ka, et rohkem peale kruttida ei saa aga sai täpselt tehase normi, et järgmine kord on vaja ülemised õõtsad ka tagant ära vahetada.

Ei tea kas kasutas mingeid raskuseid vms aga auto läks sinna täis paagiga nagu remonti ikka autosid viiakse :roll:

Aga jah kumhod olid talvekate alla panemisel täiesti ühtlaselt kulunud ja yokohamad ka praegu kenasti püsinud, auto ei kaku kusagile jms,
Ehk siis järgmine kord julgen vabalt uuesti sinna viia.

Aga jah see rehvi serva kadumine.. Paraku on tänava pildis päris palju neid x5- tesid millel tagant vaadates on juba adu saada, et seal sillas miskit nihu on :D
eero kirjutas:
porku kirjutas:Pole küll päris Tallinn aga Kosel Jakk Moto, lasin oma e53-mel teha seal ja vaid kiitused, talvekaid alla pannes ei suutnud rehvi vahetaja ka ära imestada, et x5 mille tagumiste rehvide servad täitsa alles peale hooaega :D
See vist oleneb, kas on keerdvedrud või padjad taga. Mul pole küll üheski mõõdus rehv valesti kulunud 10 aasta jooksul. Mis annab alust arvata et see sisemiste külgede kulumine on ainult vedrudega (=vedrude väsimise) auto teema. Patjadega on kõik stabiilselt äge. Kui kaikad korras on muidugi.

Re: sillastend

Postitatud: 27.11.2016 18:13 35
Postitas BumBum
porku kirjutas: Aga jah see rehvi serva kadumine.. Paraku on tänava pildis päris palju neid x5- tesid millel tagant vaadates on juba aru saada, et seal sillas miskit nihu on :D
Mina oma auto puhul arvasin ka esialgu, et nii see peab olema. Tänavapilt meenutas google otsingut.

Re: sillastend

Postitatud: 03.12.2016 16:06 44
Postitas kaidooma
Huvitav. Käisin ka sillastendis ja öeldi, et tagarataste kalle on normipiires samas rehvide siseservad kulunud ja arvati veel , et eks need laiemad revid, 315, bemmil kuluvadki nii. Kas pean nüüd sellega leppima.

Re: sillastend

Postitatud: 03.12.2016 17:23 50
Postitas Spooner
kaidooma kirjutas:Huvitav. Käisin ka sillastendis ja öeldi, et tagarataste kalle on normipiires samas rehvide siseservad kulunud ja arvati veel , et eks need laiemad revid, 315, bemmil kuluvadki nii. Kas pean nüüd sellega leppima.
Sillastendis kontrolliti kas seadistus jääb min ja max vahemikku, sinul tõenäoliselt jäi sinna max juurde. Palu neil stendis seadistus teha min juurde, tingimusega, et rehvid ühtlaselt kuluksid.
Mina sõidan igal suvel 275/315 r20 rehvidega ja äärte kulumist ei ole kordagi tähele pannud. 4xkeerdvedrud.

Re: sillastend

Postitatud: 03.12.2016 20:58 02
Postitas jerek
on siis soovitusi kuhu tartus sillastendi minna?

Re: sillastend

Postitatud: 25.12.2016 17:07 33
Postitas kaidooma
oskab keegi öelda, kas tagarataste kalle on reguleeritav ,E 70, või ainult teatud pukside kulumisest tingitud.

Re: sillastend

Postitatud: 25.12.2016 22:19 27
Postitas Volum
Tagasilla külgkaldeid saad kenasti reguleerida.

Re: sillastend

Postitatud: 07.01.2017 12:16 16
Postitas kaidooma
Uurisin ka veel tagarataste kalde reguleerimist ja üks töökodas väitis , et kui tagarataste kalle sättida nii, et rehvi siseserva ei kuluta, siis kannatab auto juhitavus maanteel suuremal kiirusel, pidavat ujuma hakkama. Öeldi, et kahte head ei saa.

Re: sillastend

Postitatud: 07.01.2017 16:17 24
Postitas Tauri_J
Rattal peabki kalle olema, umbes -2 kraadi

Oleneb muidugi mudelist

Re: sillastend

Postitatud: 07.01.2017 22:11 11
Postitas Mart_L
Rehvi siseservadest rääkides, siis vähemalt endal panin tähele, et Nokiani suverehvidega sõites (ostetud uuena mõõdus 285/45 R19) oli peale esimest suvehooaega näha, et siseserva mõlemal veidi rohkem kulutab. Viimane suvehooaeg sai proovitud aga General Grabber GT sama rehvimõõduga ja kulumine on grammipealt ühtlane. Olgu veel mainitud, et sillastendis käin UM-s. Nokianidega sõites kusjuures põrutas meie teedel rohkem kui Generali omadega, nii et julgen arvata, et meie teedel kulutabki kõva rehviseguga rehvil siseserva kasutusea lõpuks veidi rohkem isegi siis kui seaded paigas ja sillad korras.