Kas kellelgi kogemust rehvidest sellist et nagu ikka orig mööt2008aasta x5 l talvekad hetkel 255 50 r19 ja kandvus 107
Aga uued olemas hetkel sellist möötu nagu 255 45 19 ja kandvus 100XL.
Kysimus siis oleks kas ja kui palju on sellest halba et kandvus 107 asemel 100 ?
Möödu järgi saan aru et spido hakkab väheke valetama (näitama rohkem kui on vist ) ja auto langeb nii nati rohkem kui 1cm ...Need pole nagu probleemiks aga see kandvus???
Kas äkki on kellelgi kogemusi-teadmisi???
x5 le teise kandvusega rehvid?
Re: x5 le teise kandvusega rehvid?
Kandevõime väheneb 175kg rehvi kohta viimaste kahjuks. Isiklikult arvan, et juhul kui tegemist uute rehvidega, siis talverehvi puhul pole hullu kuna kiirused/temperatuurid väiksemad ja manöövrid loodetavasti talvel ka rahulikumad. Suverehvina ei soovitaks, eriti kui näiteks Eestist väljaspool liigelda, kus lubatud sõidukiirused tublisti suuremad.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: x5 le teise kandvusega rehvid?
Võttes aluseks E70 3.0d ponsiku max massi 2755kg = 689kg/ per ratas.
https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-e70 ... p-dpf-9767" onclick="window.open(this.href);return false;
Index 100 = 800kg ja 107 = 975kg
Ega seal 100-se indexiga mingit varu ei jää. Sõidad ju - mitte auto ei seisa kuskil tasasel pinnal. Teatavasti, mida suurem kiirus seda suurem maakülgetõmbejõud rakendub. Vähemalt 30% on varu vaja ja kui veel autole mingi tuuletakistuse lisad ja kurve võtad siis +40% ja küsib ca 1000kg koormust rehvile.
https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-e70 ... p-dpf-9767" onclick="window.open(this.href);return false;
Index 100 = 800kg ja 107 = 975kg
Ega seal 100-se indexiga mingit varu ei jää. Sõidad ju - mitte auto ei seisa kuskil tasasel pinnal. Teatavasti, mida suurem kiirus seda suurem maakülgetõmbejõud rakendub. Vähemalt 30% on varu vaja ja kui veel autole mingi tuuletakistuse lisad ja kurve võtad siis +40% ja küsib ca 1000kg koormust rehvile.