E70 3.0sd aku äkitselt sõites tühi (undervoltage detected)
Postitatud: 11.04.2019 20:43 08
Tere,
Küsin nõu. E70 sõites lõi äkitselt põlema ABS tuled, seejärel DSC viga ning kõige tipuks lõi kasti avariisse. Sai kiiresti auto peatatud ning mootor välja suretatud. Uuesti käivitada muidugi ei olnud võimalik sest kiirelt test09 pinget vaadates oli see 11.0V. Selge, aku on tühi.
Sai teise aku pealt kapoti alt "täku" juhtmega käima aidata. Auto käis poolest pöördest. Kiire pilguheit test09 näitas laadimispingeks 14.6-15.0v. Sai ka aku juurest aku klemmidelt pinget mõõdetud ning oli ka ilusti 14.2v vähemalt. Aku on peal 4.a vana AGM Excide aku 90ah. CASis ilusti kodeeritud jne.
Mootori ja kere massikaabel juba vahetatud, selles ei saa asi olla. Ka hetkel on laadimine korras. Pole kordagi ka suure koormusega näinud laadimist alla 14.0v.
Endale tundub et kas generaatori pingeregulaator mängib vahepeal või tõmbab kuidagi aku sees ühe "purgi" lühisesse. Koormustest Akul näitab et kõik OK.
Auto tol hetkel ei näidanud ka mitte mingisugust "charging faulti". Täiesti lambist sõna otseses mõttes kustus auto linnas sõites ära.
Oskab keegi öelda või midagi veel välja pakkuda, kust viga otsida, enne kui generaatorit vahetama hakkab? Laadimine tundub hetkel täiesti korras.
Millalgi oli DDE-s mingisugune BSD viga sees, kuid 1500km jooksul pole seda enam esinenud.
PS! Diagnostikaga vaadates olid vead sees ainult VTG, DSC, EMF moodulis kus kõigis oli viga undervoltage.
Küsin nõu. E70 sõites lõi äkitselt põlema ABS tuled, seejärel DSC viga ning kõige tipuks lõi kasti avariisse. Sai kiiresti auto peatatud ning mootor välja suretatud. Uuesti käivitada muidugi ei olnud võimalik sest kiirelt test09 pinget vaadates oli see 11.0V. Selge, aku on tühi.
Sai teise aku pealt kapoti alt "täku" juhtmega käima aidata. Auto käis poolest pöördest. Kiire pilguheit test09 näitas laadimispingeks 14.6-15.0v. Sai ka aku juurest aku klemmidelt pinget mõõdetud ning oli ka ilusti 14.2v vähemalt. Aku on peal 4.a vana AGM Excide aku 90ah. CASis ilusti kodeeritud jne.
Mootori ja kere massikaabel juba vahetatud, selles ei saa asi olla. Ka hetkel on laadimine korras. Pole kordagi ka suure koormusega näinud laadimist alla 14.0v.
Endale tundub et kas generaatori pingeregulaator mängib vahepeal või tõmbab kuidagi aku sees ühe "purgi" lühisesse. Koormustest Akul näitab et kõik OK.
Auto tol hetkel ei näidanud ka mitte mingisugust "charging faulti". Täiesti lambist sõna otseses mõttes kustus auto linnas sõites ära.
Oskab keegi öelda või midagi veel välja pakkuda, kust viga otsida, enne kui generaatorit vahetama hakkab? Laadimine tundub hetkel täiesti korras.
Millalgi oli DDE-s mingisugune BSD viga sees, kuid 1500km jooksul pole seda enam esinenud.
PS! Diagnostikaga vaadates olid vead sees ainult VTG, DSC, EMF moodulis kus kõigis oli viga undervoltage.