1. leht 1-st

külm termostaat n62

Postitatud: 14.06.2019 14:37 14
Postitas Lemboss
Tere

Kas keegi on teinud või oskab viidata mingile juhendile kuidas teha tavalisest termostaadist "külm" termostaat.

N62 termostaat avaneb temperatuuril 105C, mis on tehtud selleks, et kütus paremini põleks ning mootor oleks keskkonnasõbralikum, kuid selline temperatuur mõjub väga negatiivselt erinevatele kummist tihenditele.

Saan aru, et võetakse diisi 88C termostaadi sisemine osa ja tõstetakse ringi 105C kestale, kuid tuleb veidi paigutuspesa lihvida kuna on erineva sügavusega, kuid on ka teisi meetodeid, palun jagage kogemust ja infot kui on :)

Re: külm termostaat n62

Postitatud: 05.07.2019 00:45 39
Postitas Burn7
Oled mingit infot saanud või midagi ära teinud?

Re: külm termostaat n62

Postitatud: 05.07.2019 09:41 25
Postitas Lemboss
EI ole veel midagi teinud, olen leidnud vene keelseid linke antud teema osas koos õpetustega:
https://www.drive2.ru/l/10093600/
https://www.drive2.ru/l/477648742900564451/


Nüüd tagant järgi mõeldes oli mul auto ostmisel eeldatavalt küm termostaat, sest töö temperatuur oli 96 ning paar aastat hiljem hakkas aeg ajalt termostaadi viga kuvama, peale mida panin uue termostaati ja uus töötemperatuur oli 103-105 kraadi, mis muudab mootori tuliseks panniks, mis tunduvalt kummist osade eluiga vähendab.

Eks siis lihtsam variant on lahti võtta termostaat ja voolida 2 parafiinist tiku pea suurusega palliksest ja sisse panna (link nr 1), tähtis on veenduda, et peale parafiini lisamist peab termostaat täielikult sulguma, muidu võib esineda termostaadi viga diagnostikas. Ainuke negatiivne moment võib seisneda selles, et kütus ei põle täielikult ja kütusekulu võib suureneda.

Võib ka kahest termostaadist kokku panna nagu on videos näidatud.

Re: külm termostaat n62

Postitatud: 09.07.2019 23:42 55
Postitas Burn7
Millise diisli termostaat võiks sobida v8 termostaadi korpusesse? Ise vene keelt ei jaga.