n62b44a klobiseb/koliseb
Postitatud: 12.11.2019 16:07 57
Tere
Sai vahetatud ketid, kuna bm auto väitis et ketitallad kulunud ja selletõttu koliseb. Külge laksid uued pingutid, ketid, tallad. Vana kett oli ca 1sm pikem(juhipool). Teinepool umbes sama. ühel tallal oli ka kate lahti juba. Lisaks läks hunnik tihendeid veel vahetusse, õli, termostaat jne. Enne ketivahetust oli kuulda mootoris (juhi pool)täpselt siukest haalt, nagu kett loperdaks, nüüd kus kett vahetatud ja ilusti pingul, on hääl täpselt sama. Võtsin veel korra lahti, et kontrollida mootori märke(rakistega sai kokku pandud ilusti), mis olid paigas. Valvetronicu võll ka viisakas, kõik hydrotõukurid ja rullnookurid ka terved, ei logise jne. Mootor töötab ise ühtlaselt, aga se hääl on jube.. Juhipoolt tuleb. Kett kuskile pihta ka ei hõõru ja midagi lahti samuti ei olnud. Kas nukaratastest saab tulla selline haal? Vanose solenoidide tööst? valvetronic hetkel kalibreerimata, kas ja mis see mõjutab?
Sai vahetatud ketid, kuna bm auto väitis et ketitallad kulunud ja selletõttu koliseb. Külge laksid uued pingutid, ketid, tallad. Vana kett oli ca 1sm pikem(juhipool). Teinepool umbes sama. ühel tallal oli ka kate lahti juba. Lisaks läks hunnik tihendeid veel vahetusse, õli, termostaat jne. Enne ketivahetust oli kuulda mootoris (juhi pool)täpselt siukest haalt, nagu kett loperdaks, nüüd kus kett vahetatud ja ilusti pingul, on hääl täpselt sama. Võtsin veel korra lahti, et kontrollida mootori märke(rakistega sai kokku pandud ilusti), mis olid paigas. Valvetronicu võll ka viisakas, kõik hydrotõukurid ja rullnookurid ka terved, ei logise jne. Mootor töötab ise ühtlaselt, aga se hääl on jube.. Juhipoolt tuleb. Kett kuskile pihta ka ei hõõru ja midagi lahti samuti ei olnud. Kas nukaratastest saab tulla selline haal? Vanose solenoidide tööst? valvetronic hetkel kalibreerimata, kas ja mis see mõjutab?