E53 2001 tagatulede küsimus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas volli777 » 16.03.2020 03:01 00

Sai tagatulesid väheke remonditud taastatud, eks iga e53 mees teab mis nendega juhtub aga see selleks.
Küsimus rohkem nagu tulede tehasepoolne veider kasutus, üleval suund 21w pirn, keskel gabariit 21w ja 5w kahe niidiga pirn, all ka gabariit ja samuti ka pidur aga pirn 21w. Mille jaoks tal siis nö 1 üleliigne pirniniit keskmisel tulel.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
StenV70
Huviline
Postitusi: 1409
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Asukoht: Tallinn

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas StenV70 » 16.03.2020 09:35 48

Nimistust ei jäänud silma udutule... Äkki peitub seal see teise niidi põhjus?
Gabariit siis 5w pealt ja udukas 21w.

E: udukas on luugi küljes..
Back-up pidurituli... :D
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3379
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas sigaelmar » 16.03.2020 13:07 42

See oli mingi imelik teema jah. Ma mäletan et kui ma uued tagatuled panin, siis ma ei saanud enam ühtesid parke tööle ja jätsingi ainult ühed põlema. Vist alumised.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas volli777 » 16.03.2020 21:18 04

StenV70 kirjutas:
16.03.2020 09:35 48
Nimistust ei jäänud silma udutule... Äkki peitub seal see teise niidi põhjus?
Gabariit siis 5w pealt ja udukas 21w.

E: udukas on luugi küljes..
Back-up pidurituli... :D
Udutuled ja Revers luugi küljes jah.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5354
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas eero » 16.03.2020 23:31 12

.
Viimati muutis eero, 18.03.2020 16:25 19, muudetud 1 kord kokku.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44
BumBum
Huviline
Postitusi: 1199
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas BumBum » 16.03.2020 23:36 17

Kasutaja avatar
volli777
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
Asukoht: tartu

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas volli777 » 17.03.2020 01:54 00

eero kirjutas:
16.03.2020 23:31 12
See peaks olema nii, et see 21W niit kahe niidiga lambis on nö. avarii pidurituli, kui ülemine 21W peaks läbi põlema. Normaal olukorras ta kasutuses ei ole.
Alt oli isegi mul pirnid vahepeal väljas sest säreles see asi seal ja sõitsin ainult lisapiduri tulega, seega endiselt ta ei ole pidurituli.
Või ta siis on väga järsu pidurduse korral aktiveerub (keskel)
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 479
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas Kert11 » 17.03.2020 08:44 01

Need peaksid olema siis nn. adaptiivsed pidurituled vist. Siin mingi jutt:


Brake Force Display (also known as Adaptive Brake Light or Dynamic brake lights) shows the drivers behind that you are braking suddenly and with force.

In North America (NA), during normal brake application, the outer brake lamps light up.

During heavy brake application, the inner brake lamps also light up.
In Europe, the display of Brake Force is different. Instead of the extra lights, the brake lights flash rapidly during heavy brake application.

This is a matter of preference, but recent studies carried out by Daimler Benz show that people's reaction time is quicker with flashing brake lights than without. The studies found that at a speed of 50 mph the increased reaction time reduces the stopping distance by approximately 14.5 feet and at 65 mph by around 20 feet. That's nearly 2 car lengths.

If you are wondering about the legality of this change in NA, I am not an expert on this, so the truth is that I am not certain. I found the following quote during a search "the National Highway Traffic Safety Administration awarded the U.S. subsidiary of the German luxury car company [MB] a temporary exemption from U.S. automobile safety standards, allowing it to sell as many as 5,000 vehicles over the next two years that include brake lights that flash during emergency stops." If you search this topic, there are opinions galore. Please, do not flame me with your opinion on this. I am only showing you that this change is possible.

It requires the following code change to set how your brake force is displayed:

FRM->3050 FRM_AUSSENLICHT_PARAMETER, 30->ESS_ERSCHEINUNGSBILD->bremslicht blinkend (brake light flashing). The default (at least in NA) is flaechenvergroesserung (area enlargement)

You can adjust the sensitivity of the system with the following codes:

FRM->3050 FRM_AUSSENLICHT_PARAMETER, 30->ESS_ON_VERZ (default for Europe (14 dec) 10 m/s2; default for US (10 dec) 8 m/s2)
This refers to deceleration speed

FRM->3050 FRM_AUSSENLICHT_PARAMETER, 30->ESS_GESCHW_SCHWELLE (default for Europe Werte=32 (50 dec) default for US Werte=05 (5 dec))
This refers to the threshold speed for activation
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d) www.mõnustünn.ee
BumBum
Huviline
Postitusi: 1199
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: E53 2001 tagatulede küsimus

Postitus Postitas BumBum » 17.03.2020 19:51 32

Vasta