1. leht 1-st

Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 09:43 28
Postitas kuullaager
Tervist, autoks bmw x5 2011 facelift 3.0 180kW ja küsimus selline:
Kõrgetel pööretel auto nagu nõksutaks mingi aja kuniks kiiruse kasvades ära kaob. Oskab keegi öelda milles võib olla asi? Olen kuulnud, et probleem võib olla turbiinis või softis. Head upi peal püsikaga sõites kiirus hüppab ka üles alla 1km/h samas pöörded ei hüppa.


Tänud,
Ragnar

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 09:47 39
Postitas Liia
A.Karro

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 10:26 29
Postitas eero
Kõrgemate pööretega, kui kasti õlirõhk suurem on, ei tohiks turbiin tegelikult just jõnksutada. Turbiin teeb sellistel rahulikel maanteepööretel ~1500-2000. Aga kiiruse kasvades kaob ära küll jah.
Ja no see turbiini viga on reeglina tegelikult hüdroploki kulumisest tekkinud tagajärg. Õlirõhk jookseb juhtklapi vahelt maha ja ei jõua turbiini lukus hoida.

Aga jõnksutamine ei pruugi alati olla kastist. Mootoris võib ka valesti olla.
Ja ka xdrive vahekasti sidur võib trikitada, kui õli vana.

Pöördu A.karro poole, kui pädevalt tahad diagnoosida kasti ja vajadusel remontida.

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 10:32 33
Postitas kuullaager
Mul ta püsivalt maanteel sõites ei tee midagi veidrat, just kiirendades. Aga kas diagnost suudab viga tuvastada ja näidata täpselt? Vb piisaks ainult kastis õlivahetusest?

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 10:33 18
Postitas kuullaager
Karrole kiri saadetud 👌

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 10:35 10
Postitas kuullaager
Ahjaa, näiteks maanteel vähe suurematel tõusudel püsikaga sõites ka hakkab selline nõnksutamine pihta, ehk see ütleb midagi?

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 10:39 09
Postitas kuullaager
Selge, suured tänud!

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 13:25 55
Postitas ttsys
Õli vahetus ei taasta hävinud pinda/materjali. Õli on/oli vaja vahetada, kui välp seda määratleb, et anda kaitset kuluvatele töösõlmedele. Suurim naiivsus on uskuda ja loota, et kastis õli vahetus probleemi lahendab... kõige-kõige-kõige väiksemal määral saab see ajutiselt peita probleemi läbi adaptsioonide muutumisega ja max 500km jooksul on see tagasi. See on muide ka ülilevinud viis, kuidas sõiduki müügi jaoks peita valitsevat viga. Tehkem sellest omad järeldused.
kuullaager kirjutas:
23.07.2020 10:32 33
/.../ Vb piisaks ainult kastis õlivahetusest?

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 13:28 42
Postitas kuullaager
Seda muidugi, eks minu puhul see peitmis keiss oligi, kuna auto suht värskelt soetatud. Eks olen ise siis targem uue omanikuna.

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 23.07.2020 22:47 00
Postitas priitv8
ttsys kirjutas:
23.07.2020 13:25 55
Õli on/oli vaja vahetada, kui välp seda määratleb, et anda kaitset kuluvatele töösõlmedele.
Kas mitte asi selles polegi, et nendel autodel on tehase välp "lifetime"??

Re: Bmw x5 e70 käigukasti probleem

Postitatud: 24.07.2020 10:09 47
Postitas ttsys
"These transmissions require no oil change for their entire service life."
BMW jaoks on "service life" 5 aastat - pärast seda muutub see "tõld kõrvitsaks" tagasi. "Kõrvitsale" ATM tootja räägib oma tehnilises dokumendis välba vahemik 80 000km, +/- 20 000km vastavalt regiooni-koormuse tingimustes ning selle "long life" õli eluiga max 8 aastat.