E53 FL 160kw taga õhkvedrustuse kotermann?
Postitatud: 23.07.2022 08:53 28
Tervit teadjamad mehed ja professionaalsed klaaskuulimehaanikud, oleks vaja ideid- minul on otsas. Alustame siis algusest.
Sõbral X5, peaks olema 2004a 3.0d 160kw. Istub teine tükk aega soomes tööl ja vahepeal autol kodus aku tühjaks saanud, korra katsuti käivitada, viskas armatuuri pimedaks nagu ikka, panime laadima ja edasi oli kõik okei.
Järgmine päev olla sõbrapoiss naiskaga linna peale läinud ja kuskil parklas oli juhipoole tagumise otsa täiesti üles pumbanud. Jutu järgi just ainult ühe poole. Helistas mulle, et kas ma saan arvuti järgi panna, selleks ajaks kui minuni jõudis, oli see külg juba vasta maad, padi puruks.
Rohkem see päev ei diagnoosinud, paari päeva pärast sai uue (kellegi teise vana nagu ikka) padja, panime alla ja tundus okei. Aga air suspensioni koodid arvutist ära kustutades lõi kompressori tööle ja lükkas pepu üles nii kõrgele kui sai. Olin selleks tegelikult valmis, arvutiga sain pidama ja alla tagasi, aga paarikümne sekundi pärast hakkas ise uuesti pihta. Käepärane koht oli parasjagu kompressori pistik tagant ära tõmmata. Inpasse tuli viga Height sensor: Measuring range not valid aga paremale poole. (enne pistikust tõmbamist ofc) Mida meie üldse ei näppinud seekord. Tegin tüüpilised kiired kontrollid- vool tuleb peale, juhtmed terved, Newtis'ist sensori pinouti järgi sai natuke sebida ja jõudsin otsusele et sensor tundukse surnud. See oli minu esimene viga- suure vihma käes katusenurga all võtsin vist vale pinouti ja mõõtsin takistust valedest kontaktidest. Igatahes, paar päeva hiljem oli auto jälle minu juures nüüd juba poeuue sensoriga. Vahetades nüüd juba täispäikese käes nägin ühte kontakti pistiku pool, mis oli veidi crusty- sai see täitsa pistikust välja tõmmatud, värvipüssi puhastamise komplektist pärit peenikeste varraste ja contact cleaneriga ilusaks tehtud ja tundus et töötab. Sellel hetkel sain ka aru, et olin ilmaasjata uue sensori lasknud osta, aga õnneks sõbrapoiss ei pahandanud, sest kolme mehega seal ümber eelmine kord sebisime ja võtsime vastu kollektiivse otsuse et pekkis. See selleks.
Sai see andur alla aga viga ei kadunud. Siis läks defekteerimise protsessiks. Esimese asjana sai üles otsitud õhkvedrustuse moodul ja ära kontrollida juhtmete continuity sensori pistikust moodulini. Siis moodulist kompressorini. Siis inpa live data järgi on vasaku ja parema poole sensori signaali voldid väga mööda, originaal vasakul näitas 0,5midagi (praegu puhta mälust, suurusjärkude järgi), aga uus parem 4.6-4,7v kanti.
Otsisin erinevat infot, räägiti midagi kalibreerimisest, mida Inpast mina kuskilt ei leidnud, kõrguse manuaalne seadistus on muidugi, aga sealt katsetasin kõikvõimalikke versioone, söötes moodulile ette erinevaid kõrgusi, aga käitumine oli sama- mõlemad pooled täis pumbata ja pump seisma ei jää. Ühe korra õnnestus juba asi paika saada sellega, et lasin õhuvoolikutest auto täitsa vastu maad, panin inpast tehaseseade, pumpas paika ja jäi seisma. Kui aga süüde välja võtta ja uuesti sisse panna, läks uuesti lolliks ja läks jälle vana rada rõhurekordeid lööma.
NCSExperdiga on seal moodulis kolm valikut, millest ükski ei tundu abiks olema. Ehk asi ei tundu olema arvutiga lahendatav.
Testitud minu E39 pealt- moodul- käitub samamoodi, minu auto peal töötab, minu moodul tema peal ei tööta.
kompressori relee- sama lugu.
originaalandur-sama lugu.
tema esisilla andur taga (samuti originaal)-sama lugu
kogu juhtmestik moodul>kompressor-moodul>andur suunal on üle käidud ja peaks minu arusaamise järgi olema korras. Kompressorit on võimalik arvutiga seisma sundida, seega eeldaks et ka kompressor füüriliselt ei ole lolliks läinud. Tulede regull väidetavalt töötas korralikult, kohapeal olin niipalju juba jauranud sellega, et ainult põgusalt vaatasin, et tõesti käima pannes tulede regulli kontroll toimub ja tööasendisse ise krutib. LCM'is vigu pole.
Kui inpa live data järgi anduri sellisesse asendisse keerasin, et voldid olid mõlemal pool võrdsed (alla 1v), measuring range viga tagasi ei tulnud ja pumpama ei hakanud. See asend on aga ligi 45 kraadi päris kinnitusest mööda ja koodi järgi on andur õige poole oma, ehk peaks töötama nii nagu ette nähtud. Keegi on varem andurit vahetanud ja rääkis ka midagi võtmega süüte sisse-välja mängimisest ja siis inpaga mingite kõrguste sättimist mis tegi natuke murelikuks, et mida seal kokku keeratud on, aga kuna selle auto mooduli kirjutasin NCS'iga tehaseseadesse üle igaks juhuks, siis ka midagi ei muutunud... sel momendil sai mõistus otsa. Mis kotermann saab olla nii lihtsas süsteemis, mida ei ole võimalik tööle sundida. Praegu seda kirjutades mõtlesin küll, et kuna arvuti ütles parema poole viga, siis absoluutselt ei kontrollinud vasakut poolt.. Küll aga tõstsin mooduli pistikust parema ja vasaku signaali pinid ümber ja viga kolis arvutis "vasakule" poole kaasa, siis on probleem ikkagi kuskil anduri poole. Samuti ei jõudnud üldse vaadata juhtmestikku LCM'i suunas, aga pistikust keresse lühiseid ei tuvastanud, lcm poolt toide 4.9v tuleb süüte sisse keeramisel peale ja süsteem ise töötab nagu üleval kirjutasin.
Mõistus on konkreetselt otsas. Mida peaks veel kontrollima? Võib olla vasak pool süüdi ja mingil X põhjusel viskab arvutis veakoodi parema kohta? Heameelega tahaks ikkagi et EHC töötaks, mitte tavavedrustuse peale minna.
Tänud juba sellele, kes selle draama läbi viitsis lugeda, big kudos sellele, kes midagi pakkuda oskab peale tavavedrustuse.
Sõbral X5, peaks olema 2004a 3.0d 160kw. Istub teine tükk aega soomes tööl ja vahepeal autol kodus aku tühjaks saanud, korra katsuti käivitada, viskas armatuuri pimedaks nagu ikka, panime laadima ja edasi oli kõik okei.
Järgmine päev olla sõbrapoiss naiskaga linna peale läinud ja kuskil parklas oli juhipoole tagumise otsa täiesti üles pumbanud. Jutu järgi just ainult ühe poole. Helistas mulle, et kas ma saan arvuti järgi panna, selleks ajaks kui minuni jõudis, oli see külg juba vasta maad, padi puruks.
Rohkem see päev ei diagnoosinud, paari päeva pärast sai uue (kellegi teise vana nagu ikka) padja, panime alla ja tundus okei. Aga air suspensioni koodid arvutist ära kustutades lõi kompressori tööle ja lükkas pepu üles nii kõrgele kui sai. Olin selleks tegelikult valmis, arvutiga sain pidama ja alla tagasi, aga paarikümne sekundi pärast hakkas ise uuesti pihta. Käepärane koht oli parasjagu kompressori pistik tagant ära tõmmata. Inpasse tuli viga Height sensor: Measuring range not valid aga paremale poole. (enne pistikust tõmbamist ofc) Mida meie üldse ei näppinud seekord. Tegin tüüpilised kiired kontrollid- vool tuleb peale, juhtmed terved, Newtis'ist sensori pinouti järgi sai natuke sebida ja jõudsin otsusele et sensor tundukse surnud. See oli minu esimene viga- suure vihma käes katusenurga all võtsin vist vale pinouti ja mõõtsin takistust valedest kontaktidest. Igatahes, paar päeva hiljem oli auto jälle minu juures nüüd juba poeuue sensoriga. Vahetades nüüd juba täispäikese käes nägin ühte kontakti pistiku pool, mis oli veidi crusty- sai see täitsa pistikust välja tõmmatud, värvipüssi puhastamise komplektist pärit peenikeste varraste ja contact cleaneriga ilusaks tehtud ja tundus et töötab. Sellel hetkel sain ka aru, et olin ilmaasjata uue sensori lasknud osta, aga õnneks sõbrapoiss ei pahandanud, sest kolme mehega seal ümber eelmine kord sebisime ja võtsime vastu kollektiivse otsuse et pekkis. See selleks.
Sai see andur alla aga viga ei kadunud. Siis läks defekteerimise protsessiks. Esimese asjana sai üles otsitud õhkvedrustuse moodul ja ära kontrollida juhtmete continuity sensori pistikust moodulini. Siis moodulist kompressorini. Siis inpa live data järgi on vasaku ja parema poole sensori signaali voldid väga mööda, originaal vasakul näitas 0,5midagi (praegu puhta mälust, suurusjärkude järgi), aga uus parem 4.6-4,7v kanti.
Otsisin erinevat infot, räägiti midagi kalibreerimisest, mida Inpast mina kuskilt ei leidnud, kõrguse manuaalne seadistus on muidugi, aga sealt katsetasin kõikvõimalikke versioone, söötes moodulile ette erinevaid kõrgusi, aga käitumine oli sama- mõlemad pooled täis pumbata ja pump seisma ei jää. Ühe korra õnnestus juba asi paika saada sellega, et lasin õhuvoolikutest auto täitsa vastu maad, panin inpast tehaseseade, pumpas paika ja jäi seisma. Kui aga süüde välja võtta ja uuesti sisse panna, läks uuesti lolliks ja läks jälle vana rada rõhurekordeid lööma.
NCSExperdiga on seal moodulis kolm valikut, millest ükski ei tundu abiks olema. Ehk asi ei tundu olema arvutiga lahendatav.
Testitud minu E39 pealt- moodul- käitub samamoodi, minu auto peal töötab, minu moodul tema peal ei tööta.
kompressori relee- sama lugu.
originaalandur-sama lugu.
tema esisilla andur taga (samuti originaal)-sama lugu
kogu juhtmestik moodul>kompressor-moodul>andur suunal on üle käidud ja peaks minu arusaamise järgi olema korras. Kompressorit on võimalik arvutiga seisma sundida, seega eeldaks et ka kompressor füüriliselt ei ole lolliks läinud. Tulede regull väidetavalt töötas korralikult, kohapeal olin niipalju juba jauranud sellega, et ainult põgusalt vaatasin, et tõesti käima pannes tulede regulli kontroll toimub ja tööasendisse ise krutib. LCM'is vigu pole.
Kui inpa live data järgi anduri sellisesse asendisse keerasin, et voldid olid mõlemal pool võrdsed (alla 1v), measuring range viga tagasi ei tulnud ja pumpama ei hakanud. See asend on aga ligi 45 kraadi päris kinnitusest mööda ja koodi järgi on andur õige poole oma, ehk peaks töötama nii nagu ette nähtud. Keegi on varem andurit vahetanud ja rääkis ka midagi võtmega süüte sisse-välja mängimisest ja siis inpaga mingite kõrguste sättimist mis tegi natuke murelikuks, et mida seal kokku keeratud on, aga kuna selle auto mooduli kirjutasin NCS'iga tehaseseadesse üle igaks juhuks, siis ka midagi ei muutunud... sel momendil sai mõistus otsa. Mis kotermann saab olla nii lihtsas süsteemis, mida ei ole võimalik tööle sundida. Praegu seda kirjutades mõtlesin küll, et kuna arvuti ütles parema poole viga, siis absoluutselt ei kontrollinud vasakut poolt.. Küll aga tõstsin mooduli pistikust parema ja vasaku signaali pinid ümber ja viga kolis arvutis "vasakule" poole kaasa, siis on probleem ikkagi kuskil anduri poole. Samuti ei jõudnud üldse vaadata juhtmestikku LCM'i suunas, aga pistikust keresse lühiseid ei tuvastanud, lcm poolt toide 4.9v tuleb süüte sisse keeramisel peale ja süsteem ise töötab nagu üleval kirjutasin.
Mõistus on konkreetselt otsas. Mida peaks veel kontrollima? Võib olla vasak pool süüdi ja mingil X põhjusel viskab arvutis veakoodi parema kohta? Heameelega tahaks ikkagi et EHC töötaks, mitte tavavedrustuse peale minna.
Tänud juba sellele, kes selle draama läbi viitsis lugeda, big kudos sellele, kes midagi pakkuda oskab peale tavavedrustuse.