Kas keegi on seda masinat käinud vaatamas?
http://www.auto24.ee/used/438485
Kuna ise olen bmw diislite kohapealt suht võhik, siis kas see mootor on nt 3.0d mootorist ökonoomsem?
Kas tüüpvead mootoril on samad mis 3.0d'l?
Ühesõnaga ootaks võrdlus-arutelu 3.0d teemadel alates 2001.a. ( f-lift aegadest )
Kristo
BMW 525 2.5 R6 120kW Tartus
BMW 525 2.5 R6 120kW Tartus
Mercedes- Benz V250 - 2016
Re: BMW 525 2.5 R6 120kW Tartus
Kütusekulud on suht ühte auku..alla liitri siia sinna. Eks kui mootorit on hästi hoitud (filtrite, õli jms vahetused õigel ajal), siis peab ka mootor hästi vastu.
Re: BMW 525 2.5 R6 120kW Tartus
Käidud ise seda autot täna vaatamas. Ei ole kindlasti kriimuvaba auto, neid kerel ikka on mõned. Mootoris on sees mingi kolks, kui gaasipedaal vabastada. Turbo vilin suhteliselt tugev. Pikslid surnud osaliselt nagu ikka. Sumpsi otsa on mingi lisa topitud, mis teeb gaasi andes väga koledat sisinat. Muud hetkel ei mäleta.
Mercedes- Benz V250 - 2016
Re: BMW 525 2.5 R6 120kW Tartus
Ma käisin ka vaatamas auto platsil autosi, KÕIK autod mida ma vaatasin olid kriime täis, mõlkis, esituled tuhmid/niisked, enamus 00a ringis, siis oli ühel peal kiri VÄGA HEAS KORRAS, sai kohe juurde mindud et tohoh, autoks oli mondeo-sellest hullemat ma seal ei näinud, terve tagumine luuk oli nagu linttraktori alla jäänud, ukselukk ja selle ümbrus täitsa lõhki + tohutult kriime, roostet.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 525 2.5 R6 120kW Tartus
Kriimud on poleeritavad, vähene rooste puhastatav ja värvitav. Hullem variant kena läikiv auto, mis on rongialla jäänud ning aastapärast oled upakil.
Muidugi ront on ront. Selle tunneb tehnilses kontrollis kindlasti ära
Foorumist loetu põhjal tasub võtta 2,5 ja 3,0 valikust 3,0 diisel. Mida uuem, seda parem ja võimsam.
Muidugi ront on ront. Selle tunneb tehnilses kontrollis kindlasti ära
Foorumist loetu põhjal tasub võtta 2,5 ja 3,0 valikust 3,0 diisel. Mida uuem, seda parem ja võimsam.