http://www.auto24.ee/used/736581 sugulane otsib omale universaal kerega faselift e46-t. Kindlasti mootor 2,0d ja manuaalkast, kliimaautomaatik, katusereelingud ja raha on 6000€, muu pole eriti tähtis. Et teab keegi viidatud masinast midagi? Või mida kujutab see 2,0d 85kw endast üldse, kuidas võrdlus 2,0d 110kw-ga? Head ja vead? Huvitav, miks on viidatud masinal ÜV läbi saanud, kuid pikendatud pole? Homme võtan müüjaga ühendust ja katsun kaemas käia, aga hea oleks eelnevalt selle moto kohta teada.
Tänud ette.
BMW 318d Tartus - Lukku!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
BMW 318d Tartus - Lukku!
Viimati muutis TiitR, 22.11.2011 12:31 15, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW 318d Tartus
Kui see millegi pärast ei peaks kaubaks minema, siis pakuks enda 320d, mis küll natuke kallim.http://www.auto24.ee/used/941987 Auto on korralik, hooldus just tehtud ja vahetatud kõik mis vaja. Kui 6000 EUR-ine osta millel peab kohe hoolduse tegema ja pulki vahetama jne, ei tule kuidagi odavam. Niipalju kui 320d kokku olen puutunud, siis eelistaksin viimaste aastate versioone. Nimelt on neid mootoreid mitu korda edasi arendatud ja viimane versioon peaks olema kõige parem, jõudu on tunduvalt madalamalt, erksam jne.
Re: BMW 318d Tartus
2003 teisest poolest viidi mootorid vastavusse EU4 nõuetega. Väidetavalt on ka pöördklapid veidi parema/tugevama disainiga ja turbo uuendatud. Lisaks tekkis siis juurde ka jälle EGR termostaat ja lambda andur. Mineku osas ma pole veel kuulnud, et oleks parem (võibolla 6-käiguline kast tähendab, et käigud veidi lühemad ja minek tundub parem). Minu auto hakkas madalalt pöördelt tunduvalt paremini liikuma peale õhulugeja vahetust ja vaakumvoolikute uuendamist.
Aga 318d (85kw) vs 320d (110kw) - 318d ainuke eelis on väga vähe odavam kindlustus. Väänet on vähem, jõudu on vähem, sajani läheb peaaegu 2 sekundit kauem. Kütust võtab küll linnas tehaseandmete järgi 0.3l vähem kuid maanteel jälle 0.4L rohkem. Autoweek järgi on 318d sama töömahuga mis 320d 100kw mudel ja kütuse etteande süsteem on ka sama. 320d 110kw on juba veidi suurema töömahuga ning common rail. Üldiselt üldse 318d kohta on vähem infot leida mingil põhjusel...
Aga 318d (85kw) vs 320d (110kw) - 318d ainuke eelis on väga vähe odavam kindlustus. Väänet on vähem, jõudu on vähem, sajani läheb peaaegu 2 sekundit kauem. Kütust võtab küll linnas tehaseandmete järgi 0.3l vähem kuid maanteel jälle 0.4L rohkem. Autoweek järgi on 318d sama töömahuga mis 320d 100kw mudel ja kütuse etteande süsteem on ka sama. 320d 110kw on juba veidi suurema töömahuga ning common rail. Üldiselt üldse 318d kohta on vähem infot leida mingil põhjusel...
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 318d Tartus
sinu auto lingi panin sugulasele ammu juba tegelikult , aga kuna raha rohkem pole, siis....Andrus_V kirjutas:Kui see millegi pärast ei peaks kaubaks minema, siis pakuks enda 320d, mis küll natuke kallim.http://www.auto24.ee/used/941987 Auto on korralik, hooldus just tehtud ja vahetatud kõik mis vaja. Kui 6000 EUR-ine osta millel peab kohe hoolduse tegema ja pulki vahetama jne, ei tule kuidagi odavam. Niipalju kui 320d kokku olen puutunud, siis eelistaksin viimaste aastate versioone. Nimelt on neid mootoreid mitu korda edasi arendatud ja viimane versioon peaks olema kõige parem, jõudu on tunduvalt madalamalt, erksam jne.
Tänud juba vastanutele, põrutage vastustega edasi...loen huviga!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW 318d Tartus
Olen sõitnud paari vanema 320d-ga ja vahe tundub umbes nagu 330d 135kw ja 150kw. Ehk siis gaas põhjas kiirendades suurt vahet pole, aga tavasõidul on vahe öö ja päev. Ühel tekib boost juba 1500rpm alates, aga teisel ei toimu alla 2000rpm midagi.Bronco kirjutas:Mineku osas ma pole veel kuulnud, et oleks parem (võibolla 6-käiguline kast tähendab, et käigud veidi lühemad ja minek tundub parem). Minu auto hakkas madalalt pöördelt tunduvalt paremini liikuma peale õhulugeja vahetust ja vaakumvoolikute uuendamist.
Siin on ka inffi mootori kohta ja tundub et 85kw oli ka uuendus 2003a: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 318d Tartus
Minu poolt teema lukku! Valituks osutus siiski 320d ja ülla-ülla, autom. kastiga hoopis oli hakanud meeldima - kuigi ise raius eelnevalt, et ainult manuaali tahab!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG