Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Plaanis soetada omale pealkirjas mainitud mootoriga 2001a. e39.Kuna foorumi otsing ei andnud tulemusi sooviks infot antud mootori kohta,head ja vead.
Google läbi kammitud
Midagi väheke siin otsingust ikkagi leiab sellise auto kohta aga üldiselt toodud negatiivseks pooleks R4 mootori vibratsioon/ebaühtlus võrreldes R6 mootoriga mis juba alates 2.5 liitrist. Samuti on minu teada ainult 520d-l 100kw variant ehk vanema tüübi oma. Kütusekulu samuti vaevalt suurematest trastiliselt erineb, kuskil peab ju mingi alampiir olema ja tihtilugu see alla 5l ei lähe sellise ajastuga autol. Endal on 525d ja arvan, et see 2.0d jääb sellisele autole liiga "võrriks". Tõsi, võibolla saab üheks eeliseks tuua väiksemad hoolduskulud äkki?
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Otsingut kasutanud ja kõik mis tal pakkuda oli lugesin läbi.
Huvitaks just kas 2.0d töökindlam kui 2.5d.
Kuna sõidan 95% linnas siis arvan,et 2.0d piisab.
Kõige rohkem mõjutab väljaminekuid peale kasutatud auto ostu see, kui palju selle auto läbisõit on ja kui hoolas on eelmine omanik olnud. Kui Sulle 520d sobib, siis raali välja ühe omaniku auto, heas korras, hooldusajalooga, väikse läbisõiduga (alla 200 000 km) ja ära vaeva ennast teoreetilise töökindlusega.