ttsys kirjutas:Mingi tunde alusel tehtud järeldused, mis veel omakorda sea-käo võrdlus ei aita kedagi. Eriti veel seetõttu, et "E320i" ja "E320d" ei ole 1 ja ainus mootor. Lisaks olge ausad, 320d ei ole mittemidagi sellist, mida see, kes kehaga midagi kraapivat tunda tahab ka selle positiivse tulemuse saab.
2.0 bensukad on 95KW, 105KW, 110KW ja 120KW. 2.0 diisleid on 6 erinevat.
thiery kirjutas:
Tunde vahe on märgatav kas on 320i või on 320d.
Vääne on see mida sa kehaga tunned.
Mille alusel sa siis veel järeldusi teed kui tunde ehk väände?
kiirendus 0,3 sekki vahe, sellest vahest sa aru ei saa.
kui sa mitte kui midagi ei tea , siis sinu asemel ma hoiaks suu kinni.
Võrdlesin ikka võrreldavaid autosid.... sama aasta aint diisel või bensukas.
320i EUR 2009+ 2.0L I4 170 PS (125 kW; 168 bhp) 210 N·m (155 lb·ft) 8.2 s
320d EUR 2007–2010 2.0 L I4 N47D20 177 PS (130 kW; 175 bhp) 350 N·m (258 lb·ft) 7.9 s
Jälgime nüüd nm , näed vahet ja päris suurt.
Imbekas peaks olema , kui võrdleks 318i ja 320d
Ja minumeelest ma kirjutasin eelmises postituses, et võrdlesin 320i ja 320d.
Palun loe tähelepanelikumalt enne kui postitad.
Juba numbrid näitavad midagi. Mai tea mida sa jahud. Esiteks suhteliselt on üks ja ainus mootor, vähemalt diislil, vaata mootori koode, jah on väike kw erinevus, aga see nii minimaalane ja ma ei räägi siin 318d ja 320d vahest, vaid 320d ja 320d
Aitab, mina sellesse idiootsesse vaidlusesse enam ei sekku, eks iga üks arvab, mida tahab.