N47 mootor
N47 mootor
Tere,
Hoian juba mõnda aega silma lahti uuema auto teemadel. Arvestades minu läbisõitu ning muid vajadusi, paistab üsna mõistlik valik olevat E91 320(x)d. Paraku on sellel aga peal N47 mootor, mille keti kohta on pool Internetti hirmujutte täis. Kuis siinsete kasutajate kogemused on selle mootoriga? Millise läbisõidu juures need probleemid endast märku andma hakkavad? Loomulikult, on mõttekas lasta auto kuskil enne üle vaadata. Mis selle mure lahendamine Eestis maksma on läinud ning kui kaua siis uuesti muretult ringi võib sõita? Kuskil netis kohtasin, et BMW tuleb selle ketimurega nende hooldusajalooga autode korral "Good Will Policy" raames hinnaga natuke alla, aga kas kellelgi on UM's sellist kogemust?
Erinevad allikad on soovitanud mul E91 320d asemel hoopis mõnda muud marki vaadata (Subaru, Skoda vms).
Milline oleks teine mõõduka omamiskuluga BMW, mida julgete soovitada? Aastane läbisõit jääb mul 32 000km lähistele. Seega praegu on hoolduse ajagraafik u 2 korda aastas õlivahetus, iga aasta 1 jooks rehve, iga nädal tankimas jne...
jJanno
Hoian juba mõnda aega silma lahti uuema auto teemadel. Arvestades minu läbisõitu ning muid vajadusi, paistab üsna mõistlik valik olevat E91 320(x)d. Paraku on sellel aga peal N47 mootor, mille keti kohta on pool Internetti hirmujutte täis. Kuis siinsete kasutajate kogemused on selle mootoriga? Millise läbisõidu juures need probleemid endast märku andma hakkavad? Loomulikult, on mõttekas lasta auto kuskil enne üle vaadata. Mis selle mure lahendamine Eestis maksma on läinud ning kui kaua siis uuesti muretult ringi võib sõita? Kuskil netis kohtasin, et BMW tuleb selle ketimurega nende hooldusajalooga autode korral "Good Will Policy" raames hinnaga natuke alla, aga kas kellelgi on UM's sellist kogemust?
Erinevad allikad on soovitanud mul E91 320d asemel hoopis mõnda muud marki vaadata (Subaru, Skoda vms).
Milline oleks teine mõõduka omamiskuluga BMW, mida julgete soovitada? Aastane läbisõit jääb mul 32 000km lähistele. Seega praegu on hoolduse ajagraafik u 2 korda aastas õlivahetus, iga aasta 1 jooks rehve, iga nädal tankimas jne...
jJanno
exTouring
Re: N47 mootor
Tere,
ma võin ainult oma kogemustest rääkida. Auto läbisõit 200 000 aga mingeid probleeme mootori, ega turboga pole olnud.
Olen kuulnud nii poole sõnaga, et kui kett läbi siis selline keti klõbin ikka sees ja selle parandamine kallis. Jääb kuskil 1000 - 2000 euro vahele ilmselt. Sealjuures ühes töökojas väideti, et kui ära parandad, siis seda viga enam tulla ei tohiks. ( kui vahetad välja ka väntvõlli vms )
ma võin ainult oma kogemustest rääkida. Auto läbisõit 200 000 aga mingeid probleeme mootori, ega turboga pole olnud.
Olen kuulnud nii poole sõnaga, et kui kett läbi siis selline keti klõbin ikka sees ja selle parandamine kallis. Jääb kuskil 1000 - 2000 euro vahele ilmselt. Sealjuures ühes töökojas väideti, et kui ära parandad, siis seda viga enam tulla ei tohiks. ( kui vahetad välja ka väntvõlli vms )
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 mootor
130kw (ning muudel uuematel mootoritel 105kw jne) on väntvõlli otsaratas eraldi vahetatav.
Vanadel 120kw vahetad jah terve võlli ühes.
Vea kuuled ära põhja alt kostvast laginast. Kostub see mootori salongipoolsest otsast.
Vanadel 120kw vahetad jah terve võlli ühes.
Vea kuuled ära põhja alt kostvast laginast. Kostub see mootori salongipoolsest otsast.
Re: N47 mootor
Vanematel (120kW) peaks siiski M47 mootor olema.
Mingi aeg uurisin ja ei leidnud, et neil väga ketiprobleeme oleks.
Mingi aeg uurisin ja ei leidnud, et neil väga ketiprobleeme oleks.
Re: N47 mootor
Mina ringi uurides sain ka aru, et see probleem rohkem uuemal 3-sel.
Re: N47 mootor
Minu autol on ees 209xxx km ja mingeid probleeme ei ole olnud. Kord lekkis vahejahuti lõdviku vahel mingi O-rõngas, see on ainuke probleem, mis mootoriga olnud on. Ketipinguti on vist see, mis neid probleeme põhjustab. Olen nii aru saanud, et kui jälile saad, siis piisab pinguti vahetusest. Selle kuuledki ära sellest salongipoolsest mootorilaginast või tiksust, mis sinna tekkima peaks.
Autol sillad on suht head, minul läks ca 190k km pealt tagumised ülemised õõtsad ja silikon puksid, eest on läinud mõlemad stabikavardad. Kindlasti teeb asja hullemaks ka jäigem vedrustus ja madal rehv.
Kütuse kulu minu isendil on 130000 - 209xxx km jooksul ca 5,3-4 l sajale. Seal on ca 75% maantee sõitu.
Autol sillad on suht head, minul läks ca 190k km pealt tagumised ülemised õõtsad ja silikon puksid, eest on läinud mõlemad stabikavardad. Kindlasti teeb asja hullemaks ka jäigem vedrustus ja madal rehv.
Kütuse kulu minu isendil on 130000 - 209xxx km jooksul ca 5,3-4 l sajale. Seal on ca 75% maantee sõitu.
Re: N47 mootor
Oman sellise mootoriga isendit. Spidomeetril 251000, ise olen sōitnud 110000 km. Auto on olnud suht murevaba(ainult hooldused ,veepump vahetatud ja mingi andur). Meeldib selle auto juures väike kütusekulu ( mnt alla 5 ja linn 7) ja mootori jõudlus . Seda keti probleemi ei ole veel olnud, kui tuleb vahetan ära ja sōidan edasi. Veel peaks mainima veermiku vastupidavust, olen omanud audit mille veermik tahtis tihti remonti.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: N47 mootor
Mootori vahetust pead silmas?Kruuv kirjutas:Seda keti probleemi ei ole veel olnud, kui tuleb vahetan ära ja sōidan edasi.
- Banditos
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
- Peamine sõiduk: Forester XT
- Asukoht: Tallinn
Re: N47 mootor
Siin natuke veel sellest infot viewtopic.php?f=46&t=207557
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
MTW-Garage
Re: N47 mootor
no alati ei pruugi kett just "pauguga" puru minna.Henri. kirjutas:Mootori vahetust pead silmas?Kruuv kirjutas:Seda keti probleemi ei ole veel olnud, kui tuleb vahetan ära ja sōidan edasi.