E90 320i + aut. kast
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
E90 320i + aut. kast
Tere,
Teab keegi selle auto kohta miskit kõnelda: http://www.auto24.ee/used/2307247" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas see R4 + aut. kast on hea kooslus?
Sellelt lehet nähtub, et tegelikult peaks sellise KW juures tegu olema 318i hoopis.
318i 2007-2013 N43B20 105 kW (141 hp) 190 N·m (140 lb·ft) 9.1
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90" onclick="window.open(this.href);return false;)#Petrol
Teab keegi selle auto kohta miskit kõnelda: http://www.auto24.ee/used/2307247" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas see R4 + aut. kast on hea kooslus?
Sellelt lehet nähtub, et tegelikult peaks sellise KW juures tegu olema 318i hoopis.
318i 2007-2013 N43B20 105 kW (141 hp) 190 N·m (140 lb·ft) 9.1
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90" onclick="window.open(this.href);return false;)#Petrol
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90 320i + aut. kast
Küsi vin kood ja kõik avardub, sh ka see, kas N43x või N46x mootor.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E90 320i + aut. kast
Saatsin päringu talle juba jah- eks see ohumärk on, et peidab numbrit ja VIN-i
Tundub, et N43st tasuks pigem eemale hoida ja eelistada N46 t?
Tundub, et N43st tasuks pigem eemale hoida ja eelistada N46 t?
ttsys kirjutas:Küsi vin kood ja kõik avardub, sh ka see, kas N43x või N46x mootor.
- kvaliteethuumor
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 26.01.2012 23:39 32
- Peamine sõiduk: bmw e91 320d
- Asukoht: hiiumaa/tallinn
Re: E90 320i + aut. kast
Üks samasugune oli vahepeal müügis, mis oli kindlustuse poolt maha kantud. Ei saa kindlalt väita, et oli sama auto, kuid tasuks kindlasti kontrollida.Jaakk kirjutas:Tere,
Teab keegi selle auto kohta miskit kõnelda: http://www.auto24.ee/used/2307247" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas see R4 + aut. kast on hea kooslus?
Sellelt lehet nähtub, et tegelikult peaks sellise KW juures tegu olema 318i hoopis.
318i 2007-2013 N43B20 105 kW (141 hp) 190 N·m (140 lb·ft) 9.1
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90" onclick="window.open(this.href);return false;)#Petrol
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E90 320i + aut. kast
Sain VIN koodi: Wbavf51010a094848 ja reg nr: 572BCE.
Mõned ohumärgid on ka 1) mudel pole 320i vaid siiski 318i. 2) läbisõitu on keritud ilmselt 100K alla.
03. 2015 oli ülevaatusel LS: 260K ja nüüd 210K.
Praegune müüja on lihtsalt vahendaja- ilmselt keris numbri lihtsalt ilusamaks.
Nagu näha siis ongi N43 mootor.
Oleks väga hea kui keegi saaks esmase pilgu peale heita- eile käisin TLN-s Lexus IS250 vaatamas mis oli täielik rappe ja enam huupi ei viitsiks sõita.
Mõned ohumärgid on ka 1) mudel pole 320i vaid siiski 318i. 2) läbisõitu on keritud ilmselt 100K alla.
03. 2015 oli ülevaatusel LS: 260K ja nüüd 210K.
Praegune müüja on lihtsalt vahendaja- ilmselt keris numbri lihtsalt ilusamaks.
Nagu näha siis ongi N43 mootor.
Oleks väga hea kui keegi saaks esmase pilgu peale heita- eile käisin TLN-s Lexus IS250 vaatamas mis oli täielik rappe ja enam huupi ei viitsiks sõita.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E90 320i + aut. kast
Õnneks ma seda siiski ei ostnud kuna see auto oli nii palju pauke seisse saanud, et tegelikult kohendatud paneeli polnud- kindel oli see, et kere on sel autol kõver sest terve salong kaasa arvatud uksed ja tihendid elavad sellel autol- nagin on nii kõrvulukustav, et kui selle autoga 10 minutit ära sõidad siis meelde jääb ainult NAGIN- pigev nagin.
Lisaks kõigele muule oli tehtud kiire "roosteparandus" sprayvärvi näol , tagaklaas on vahetatud aga ilma toonklaasita (ilmselt tagaosa pauk oli nii tugev, et lõhkus ka klaasi), tagaluugi amort oli surnud (kuigi peaks olema 2tk neid), roolivõim või konditsioneeri pump undas väga valjult, kuna kere on kõver siis juhiuks käib vastu b-piilarit ja on kulutanud selle juba roostele, esitule klaasid on väga matid ja lisaks veel kõvasti kivi saanud, esiklaas vajab vahetust, differ undas ka päris kõvasti. Positiivne on see, et salong on üldiselt terve, kuigi nahk tahab kõvasti kreemitamist ja puhastust saada.
Lisaks kõigele muule oli tehtud kiire "roosteparandus" sprayvärvi näol , tagaklaas on vahetatud aga ilma toonklaasita (ilmselt tagaosa pauk oli nii tugev, et lõhkus ka klaasi), tagaluugi amort oli surnud (kuigi peaks olema 2tk neid), roolivõim või konditsioneeri pump undas väga valjult, kuna kere on kõver siis juhiuks käib vastu b-piilarit ja on kulutanud selle juba roostele, esitule klaasid on väga matid ja lisaks veel kõvasti kivi saanud, esiklaas vajab vahetust, differ undas ka päris kõvasti. Positiivne on see, et salong on üldiselt terve, kuigi nahk tahab kõvasti kreemitamist ja puhastust saada.
Re: E90 320i + aut. kast
Väga hea info näitab ainult seda ,et kui tahad remontida siis osta BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90 320i + aut. kast
Millise automargiga on teisiti, kust ca 80% auto väärtusest on "lahkunud"? Kuidas saab 6000€ maksev asi anda välja otsitava (loe: märjas unenäos nähtud illusiooni) 20 000 - 30 000€ jääkväärtuse, kui varuosade hinnad ei ole sisuliselt langenud ning romulatest saada olevad detailid ei tõsta auto jääkväärtust? Perpetuum Mobile sirinat kuulis keegi unes või niisama illusioon? https://et.wikipedia.org/wiki/Igiliikur
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E90 320i + aut. kast
Ma ei saaks nii öelda, et BMW on kohe remondirõõm-ikka sõidurõõm. Selleks, et sõidurõõm oleks autos alles on kinni eelmise peremehe hoolsuses. Mulle see lähenemine ei meeldi, et iga aastaga ja läbitud km lahkub autost ka kindel protsent- ei lahku, väga hästi hoitud ja hooldatud autosid on palju mis ka 10 aasta vanusena on väga head, tuleb ainult otsida ja see õige ära tunda. Ronte on väga palju ja need viivadki mainet alla aga ka neid ostetakse, niiet igaühele midagi.pd5wmd kirjutas:Väga hea info näitab ainult seda ,et kui tahad remontida siis osta BMW
Re: E90 320i + aut. kast
Nõustun sinuga.Jaakk kirjutas:Ma ei saaks nii öelda, et BMW on kohe remondirõõm-ikka sõidurõõm. Selleks, et sõidurõõm oleks autos alles on kinni eelmise peremehe hoolsuses. Mulle see lähenemine ei meeldi, et iga aastaga ja läbitud km lahkub autost ka kindel protsent- ei lahku, väga hästi hoitud ja hooldatud autosid on palju mis ka 10 aasta vanusena on väga head, tuleb ainult otsida ja see õige ära tunda. Ronte on väga palju ja need viivadki mainet alla aga ka neid ostetakse, niiet igaühele midagi.pd5wmd kirjutas:Väga hea info näitab ainult seda ,et kui tahad remontida siis osta BMW
LS ei loe niikaua kui autot on hooltatud normaalset.
Aga probleem tuleb kui koinitakse remondiga,eriti ei sa aru nendest seitmeste vendadest kes osatavad siis 90% oma väärtuses lagenud auto,räägivad oi plää mul on seitmene ja panevad sinna külge B osi ise kirudes,et kuidas auto laguneb.
e39 M5--f10 523i--f07 530d--e24 L6--E70 4.4i--e24 L6