BMW N42 ja N46 mootorid
- kvaliteethuumor
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 26.01.2012 23:39 32
- Peamine sõiduk: bmw e91 320d
- Asukoht: hiiumaa/tallinn
BMW N42 ja N46 mootorid
Tere,
Uurin veidi maad bmw r4 bensukate kohta. Huvi pakuvad täpsemalt fl e46 või prefl e90.
N42 puhul olen kuulnud keti probleemidest. ( samas paaril huvipakkuval isendil väidetavalt kett juba vahetatud.)
N46 kohta erilist infot pole leidnud.
Ehk keegi targem teab rääkida millist mootorit eelistada/ mida vältida. Kulukamad probleemid ja tüüpvead?
Kuna autot oleks vaja veel algajale juhile ja naisterahvale, siis r6- tesid hea meelega ei vaataks.
Tervitades,
Margo
Uurin veidi maad bmw r4 bensukate kohta. Huvi pakuvad täpsemalt fl e46 või prefl e90.
N42 puhul olen kuulnud keti probleemidest. ( samas paaril huvipakkuval isendil väidetavalt kett juba vahetatud.)
N46 kohta erilist infot pole leidnud.
Ehk keegi targem teab rääkida millist mootorit eelistada/ mida vältida. Kulukamad probleemid ja tüüpvead?
Kuna autot oleks vaja veel algajale juhile ja naisterahvale, siis r6- tesid hea meelega ei vaataks.
Tervitades,
Margo
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Meil on automaatkastiga E46 318i peres, N42B20 mootoriga. Mina isiklikult ei julge soovitada. Tarbetult keeruka ehitusega mootor. Oleksin eelistanud 320i aga kuna seda pakuti 50% soodsamalt turuhinnast, siis ostsime ära. Läbis6itu natuke alla 300tuh km, hooldusajalugu teada. Peamiselt s6idab meil lyhikesi linnaotsi, 3...5km korraga. Keskmine kyttekulu 11,5...12 sajale. Kui ma ise juhtun sellega s6itma, jääb mnt'l 80ga liikudes kulunumbriks 6,3...6,5L/100km.
Autol olnud algusest peale tyhikäik ebatasane. Kui see välja jätta, on toiminud kenasti meil peaaegu aasta. Olen otsinud lekkeid sisselaskes, vahetasin ise ära keti (ketisari oli u. 140 euri aga vahetus ysna töömahukas ja vajab eritööriistu nii nukkv6llide kui tasakaalustusv6llide lukustamiseks) mis ei aidanud. Järgmisena lähevad vahetusse Vanose rattad kohe kui aega saan (sealt kostub ka peale keti vahetust k6rvalheli). Need maksid vist 216Eur/tk. Kummalgi Vanosel oma solenoid (200 eur/tk). Kui see ka ei aita, tuleb kriitilise pilguga Valvetronicut uurida (Valvetronicu eemaldus vajab taas omakorda eritööriistu). Seal mingid n6ellaagrid, mis kuluvad.
Samuti ei fänna neid mootoreid minu tuttav plokikaane-guru.
Meil saab naisterahvas selle autoga talvel hakkama tänu DSC'le.
Autol olnud algusest peale tyhikäik ebatasane. Kui see välja jätta, on toiminud kenasti meil peaaegu aasta. Olen otsinud lekkeid sisselaskes, vahetasin ise ära keti (ketisari oli u. 140 euri aga vahetus ysna töömahukas ja vajab eritööriistu nii nukkv6llide kui tasakaalustusv6llide lukustamiseks) mis ei aidanud. Järgmisena lähevad vahetusse Vanose rattad kohe kui aega saan (sealt kostub ka peale keti vahetust k6rvalheli). Need maksid vist 216Eur/tk. Kummalgi Vanosel oma solenoid (200 eur/tk). Kui see ka ei aita, tuleb kriitilise pilguga Valvetronicut uurida (Valvetronicu eemaldus vajab taas omakorda eritööriistu). Seal mingid n6ellaagrid, mis kuluvad.
Samuti ei fänna neid mootoreid minu tuttav plokikaane-guru.
Meil saab naisterahvas selle autoga talvel hakkama tänu DSC'le.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Kui BMW bensukat soov osta siis ainult R6 mootoriga. Need N42 ja N46 tüüpi mootorid liialt probleemsed. Juttu nendest mootoritest küllalt. Siit foorumist halb kogemus näiteks kasutajal agentzero
viewtopic.php?f=4&t=158887&hilit=agentzero
Mis sest, et algaja sõitja ja naisterahvas - mõistus peab peas olema.
viewtopic.php?f=4&t=158887&hilit=agentzero
Mis sest, et algaja sõitja ja naisterahvas - mõistus peab peas olema.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Oli endalgi enne e39 soetamist mõte n46 motoga e46 osta kuid selle mootori keerukus ja vähelevimine said saatuslikuks ja otsustasin ka R6 kasuks.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- kvaliteethuumor
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 26.01.2012 23:39 32
- Peamine sõiduk: bmw e91 320d
- Asukoht: hiiumaa/tallinn
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Tänud kõigile vastajatele!
Kurb, et nii õnnetud need r4-jad. Eks peab hakkama suurema mootoriga isendeid piiluma.
Kurb, et nii õnnetud need r4-jad. Eks peab hakkama suurema mootoriga isendeid piiluma.
Õnneks mõistus on peas, pigem mõtlesin suuremate mootoritega kaasnevaid kõrvalkulusid - nt kõrgem liikluskindlustusJokker kirjutas:Mis sest, et algaja sõitja ja naisterahvas - mõistus peab peas olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Endal on E60 N53 (525i) ls 215K ja E90 N43 (318i) ls 135K ja ise ei saa õnneks N43 kohta muud paha öelda kui seda, et küttekulu on 525iga võrreldes suhteliselt sama 318i peal.
Nagu aru saanud olen siis N mootorite suurim vaenlane on koonerdavad peremehed ehk siis need kes ühe õliga sõidavad kauem kui 15K km. Samamoodi õhufiltrite vahetamine on äärmiselt oluline, ning mujalt toodud autodel tuleb karterituulutus cold climate versiooni vastu vahetada kuna sinna tekib kondents mis ära külmub ja siis hakkavad kõik hädad pihta.
Nagu aru saanud olen siis N mootorite suurim vaenlane on koonerdavad peremehed ehk siis need kes ühe õliga sõidavad kauem kui 15K km. Samamoodi õhufiltrite vahetamine on äärmiselt oluline, ning mujalt toodud autodel tuleb karterituulutus cold climate versiooni vastu vahetada kuna sinna tekib kondents mis ära külmub ja siis hakkavad kõik hädad pihta.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Meie E46'l vahetasin selle ära kohe peale ostmist. Suur oli yllatus, kui selgus et tegelikult nii tavaline kui cold climate sisuliselt samad, lihtsalt viimasele on vahtkummist myts ymber pandud. Hinnaerinevus oli 36 vs 79 euri. Järgmisele toon mytsi romulast.Jaakk kirjutas: mujalt toodud autodel tuleb karterituulutus cold climate versiooni vastu vahetada kuna sinna tekib kondents mis ära külmub ja siis hakkavad kõik hädad pihta.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Mis "mütsi" romulast?
Need on 2 täiesti erinevat klappi (Oil separator) nii sisult kui välimuselt.
11617503520
11617516007
Pealegi see ei ole mingi kuluosa, mida pidevalt vahetada. Õige ja hea on vaja mitte odav ja näilise sisuga.
80 000 - 100 000km kestab temperatuurivahedega. Pealegi vahetatakse kogu trass mitte ainult see klapp. Asukoht ei ole samuti nii, et "tahan-võtan-klotsi-letist-lähen-kruvin-külge", sest sisselaskekollektori maha võtmine ei kuulu kindlasti sellise reaga tööde hulka.
Need on 2 täiesti erinevat klappi (Oil separator) nii sisult kui välimuselt.
11617503520
11617516007
Pealegi see ei ole mingi kuluosa, mida pidevalt vahetada. Õige ja hea on vaja mitte odav ja näilise sisuga.
80 000 - 100 000km kestab temperatuurivahedega. Pealegi vahetatakse kogu trass mitte ainult see klapp. Asukoht ei ole samuti nii, et "tahan-võtan-klotsi-letist-lähen-kruvin-külge", sest sisselaskekollektori maha võtmine ei kuulu kindlasti sellise reaga tööde hulka.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
See video siin toetab igaljuhul minu seisukohta asjast: " onclick="window.open(this.href);return false;
T6si, aatomiteks ma neid lammutanud pole, seega sisse ei ole näinud.
Sama kehtib trassi kohta, kylma kliima variandi voolikutel kumm ymber. Need siiski liimitud ja yhes tykis ära ei tule. Lisaks trassi vahetusele siis ka 6livarda toru tuleks ära v6tta ja vahetada/pesta.
Omal autol vahetasin ka ise. Mainin ära, et tehas on ka selle detaili vahetamiseks ette näinud eri tööriistad ehk siis tegelikkuses kaks lihtsat toru, millel otsad seest keermestatud. Nendega on kergem sisselaske kollektorit ja eraldajat omavahel kokku viia tagasi paigaldades. Mina pidin ilma nendeta vahetama, natuke kebens aga tehtav.
T6si, aatomiteks ma neid lammutanud pole, seega sisse ei ole näinud.
Sama kehtib trassi kohta, kylma kliima variandi voolikutel kumm ymber. Need siiski liimitud ja yhes tykis ära ei tule. Lisaks trassi vahetusele siis ka 6livarda toru tuleks ära v6tta ja vahetada/pesta.
Omal autol vahetasin ka ise. Mainin ära, et tehas on ka selle detaili vahetamiseks ette näinud eri tööriistad ehk siis tegelikkuses kaks lihtsat toru, millel otsad seest keermestatud. Nendega on kergem sisselaske kollektorit ja eraldajat omavahel kokku viia tagasi paigaldades. Mina pidin ilma nendeta vahetama, natuke kebens aga tehtav.
Viimati muutis Moss, 18.11.2016 17:00 18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Jah olen neid vahetanud ja mitte ainult seda klappi vaid kogu trassi. Külma kliima klapp on erineva armatuuriga ja sellest tingituna ka täiesti erineva funktsionaalsusega. N46 jaoks ei ole vaja erivahendeid sisselaskekolletori eemaldamiseks ega paigaldamiseks.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
11 9 380 on see tööriist mida silmas pidasin.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Kuidas saab N43 küttekulu sama olla N53 mootoriga,525 ,N53 mootori linna kulu on üle 10l ja 318 N43 on alla 10l,siis peab midagi katki või valesti olema,kui N43 mootor linnas üle 10 võtab,minul E61 N43 mootoriga linnas 9,6 l on tehasekulu!Jaakk kirjutas:Endal on E60 N53 (525i) ls 215K ja E90 N43 (318i) ls 135K ja ise ei saa õnneks N43 kohta muud paha öelda kui seda, et küttekulu on 525iga võrreldes suhteliselt sama 318i peal.
Nagu aru saanud olen siis N mootorite suurim vaenlane on koonerdavad peremehed ehk siis need kes ühe õliga sõidavad kauem kui 15K km. Samamoodi õhufiltrite vahetamine on äärmiselt oluline, ning mujalt toodud autodel tuleb karterituulutus cold climate versiooni vastu vahetada kuna sinna tekib kondents mis ära külmub ja siis hakkavad kõik hädad pihta.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
N53 on otsepritsega mootor, N43 on tavaline pritsega mootor.
Mõlemad on 6 käiguse automaadi otsas.
Minu keskmised linnasõidud jäävad umbes 5km pikkusteks, sellepärast ongi kulu suht kõrge.
Mõlemad on 6 käiguse automaadi otsas.
Minu keskmised linnasõidud jäävad umbes 5km pikkusteks, sellepärast ongi kulu suht kõrge.
Jan320 kirjutas:Kuidas saab N43 küttekulu sama olla N53 mootoriga,525 ,N53 mootori linna kulu on üle 10l ja 318 N43 on alla 10l,siis peab midagi katki või valesti olema,kui N43 mootor linnas üle 10 võtab,minul E61 N43 mootoriga linnas 9,6 l on tehasekulu!Jaakk kirjutas:Endal on E60 N53 (525i) ls 215K ja E90 N43 (318i) ls 135K ja ise ei saa õnneks N43 kohta muud paha öelda kui seda, et küttekulu on 525iga võrreldes suhteliselt sama 318i peal.
Nagu aru saanud olen siis N mootorite suurim vaenlane on koonerdavad peremehed ehk siis need kes ühe õliga sõidavad kauem kui 15K km. Samamoodi õhufiltrite vahetamine on äärmiselt oluline, ning mujalt toodud autodel tuleb karterituulutus cold climate versiooni vastu vahetada kuna sinna tekib kondents mis ära külmub ja siis hakkavad kõik hädad pihta.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
N43 on samuti otsepritse! Ilmselt on see 318 ikka N46 mootoriga.Vähemalt E61 peal on N43 otsepritsega.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Samuti on E90 peal N43 mootor otsepritsega,ilmselt on see ikka N46 mootor,2004-2007 oli N46 ja 2007 edasi N46N.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Jup, nii ongi ikka N46 on mul
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Siis võib küll suht sama kulu olla,N43 on ikka ökom.Jaakk kirjutas:Jup, nii ongi ikka N46 on mul
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Kas probleemid hakkavad suuremal läbisõidul?
~140k reaalne läbisõit on veel safe bet ?
~140k reaalne läbisõit on veel safe bet ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Oleneb, kui palju see 140k km maksab ehk mida sees hoitud ning sisse pandud? Kui nn hinnalt alumise otsa oma siis suure-suure tõenäosusega "küsib" renoveerimist. Lisaks ka oluline, kus need 140k on läbitud. Reeglina on need mootorid autodele valitud, mis ei tee pikki otsi ehk külmkäivituste arvu korrelatsiooni on vaja vaadata pigem auto vanusega aga mitte läbisõiduga. Need autod sõidavad väga tihti üle-üldse 5000-15000km aastas. Kõige suurem roim on selliste puhul õlivahetuste läbiviimine pelgalt läbisõidu järgi, mida osade regiooni mootoritel loetakse maha hullumeelse 60 000km välba pealt. On nähtud, et sellised autod on diileri juures saanud esimese õlivahetuse pärast 4 aasta kasutust. See on muidugi ka suurim äärmus, mida olen kohanud. Samas liisingu autodel suht-koht tava nähtus, kus tasuta hooldused on teatavasti auto ostu hinnas kogu garantii ajaks ehk viimati 5-ks aastaks. Optimeeringutega ei võta esindus enda peale täiendavaid kulutusi, mis on ka loogiline. Kui sõiduki omanik ise täiendava õlivahetuse eest ei maksnud siis igatahes nukker olukord, mis tavaliselt annab juba 80 000-100 000km juures erinevate märkidega tunda. N46 puhul tavaliselt valvetronic ja katalüsaatorid.
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2341
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Mina väldiks neid mootoreid kindlasti.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Nii päris ei ole õige inimesi hirmutada. Muul juhul tuleb lauale panna, et vältida tuleb kõike, mis toodetud sisuliselt pärast 1992-1995 ja see ei käi ainult BMW kohta. Selline lähenemine on aga selgelt meelevaldne. Need mõlemad mootorid on "head töölised" sinna, kus neid vajatakse ja läbilõige ütleb, et neid vajatakse pidevalt.
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2341
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Ilmselt sa pole süvenenud minu endise auto teemasse, seega lühikokkuvõte siia: Autoga sõitis mu ema 2004-2012 ja enamasti maanteed. Autot hooldati/remonditi ainult UM-is sellel perioodil ja nii nagu tehase poolt ette kirjutatud. Minu kätte sai auto ~200 000km läbisõiduga aastal 2012. ~20 000km sain sõita kui asi lõppes mootoriremondiga.
Kui nüüd võtta, et ma poleks sellest autot midagi teadnud ja oleks ostma läinud 100% UMi ajalooga Eestist ostetud 316i (N42B18) E46-te, siis väga palju nö safe'imat betti ju pole olemas.
See, et kasutatakse longlife õlisid suurte välpadega ja mina hooldusajalugu uurides ei leidnud, et iial oleks sellel autol karterituulutust vahetatud, see ei ole oluline isegi siinkohal kui ma lähen ostma autot, mida teoreetiliselt paremini hooldada pole olnud võimalik (tavainimese jaoks on üldiselt esindus=parim).
Minu arvates pole normaalne, et väikse r4 bensiinimootori eluiga on 200 000km.
Kui nüüd võtta, et ma poleks sellest autot midagi teadnud ja oleks ostma läinud 100% UMi ajalooga Eestist ostetud 316i (N42B18) E46-te, siis väga palju nö safe'imat betti ju pole olemas.
See, et kasutatakse longlife õlisid suurte välpadega ja mina hooldusajalugu uurides ei leidnud, et iial oleks sellel autol karterituulutust vahetatud, see ei ole oluline isegi siinkohal kui ma lähen ostma autot, mida teoreetiliselt paremini hooldada pole olnud võimalik (tavainimese jaoks on üldiselt esindus=parim).
Minu arvates pole normaalne, et väikse r4 bensiinimootori eluiga on 200 000km.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
200 000km väiksele bensiinimootorile ilma kekmise/suurte remontideta, mis on üle 10 aasta vana on kõik, mis sellelt on tahta. See on pealegi enamgi, kui disainerid on sinna sisse kirjutanud. Milleeniumijärgne reaalsus autotööstuses ja selles mõttes võib kibestunud subjekt üle-üldse tunda, et kõik sõiduautod läbisõiduga üle 100 000km on vaja välistada.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Ma olen laias laastus sinuga nõus, ainult sellega pole, et tegelikult pole selle mootori eluiga 200KM vaid ikka rohkem aga leidke see hiromant kes ütleb mis asjad "õigel ajal" tegemata jäeti. Esindusest sa sellist spetsialisti ilmselgelt ei leia.
Kindlasti üks aspekt on longlife, teine asi seesama karterituulutuse asi aga ilmselt on seal veel nüansse mis mootori "aega rikkeni" mõjutavad. Ma pigem nimetakski seda rikkeks, mitte mootori elueaks mida on insenerid oma vaimusilmas ette näinud.
Kindlasti üks aspekt on longlife, teine asi seesama karterituulutuse asi aga ilmselt on seal veel nüansse mis mootori "aega rikkeni" mõjutavad. Ma pigem nimetakski seda rikkeks, mitte mootori elueaks mida on insenerid oma vaimusilmas ette näinud.
agentzero kirjutas:Ilmselt sa pole süvenenud minu endise auto teemasse, seega lühikokkuvõte siia: Autoga sõitis mu ema 2004-2012 ja enamasti maanteed. Autot hooldati/remonditi ainult UM-is sellel perioodil ja nii nagu tehase poolt ette kirjutatud. Minu kätte sai auto ~200 000km läbisõiduga aastal 2012. ~20 000km sain sõita kui asi lõppes mootoriremondiga.
Kui nüüd võtta, et ma poleks sellest autot midagi teadnud ja oleks ostma läinud 100% UMi ajalooga Eestist ostetud 316i (N42B18) E46-te, siis väga palju nö safe'imat betti ju pole olemas.
See, et kasutatakse longlife õlisid suurte välpadega ja mina hooldusajalugu uurides ei leidnud, et iial oleks sellel autol karterituulutust vahetatud, see ei ole oluline isegi siinkohal kui ma lähen ostma autot, mida teoreetiliselt paremini hooldada pole olnud võimalik (tavainimese jaoks on üldiselt esindus=parim).
Minu arvates pole normaalne, et väikse r4 bensiinimootori eluiga on 200 000km.
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2341
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Nojaa. Olgu mis seal oli, minu mõte oli selles, et minu näite puhul oluliselt paremat N42 mootoriga isendit ei oleks tol hetkel ilmselt leidnud. Eriti teades, et seda mootorit polnud mitte mingil moel piinatud, sest see polnud isegi võimalik
Loomulikult ma ei väida ka, et kõigiga sama asi juhtub. Lihtsalt enda kogemusele tuginedes oli see kõige õnnetum BMW mul. Eriti sellest vaatevinklist, et ei olnud seal ei lisasid-ei mootorit ja tol ajal mõtlesin ise ka, et väga hea, vast ei pea nii palju remontima
Loomulikult ma ei väida ka, et kõigiga sama asi juhtub. Lihtsalt enda kogemusele tuginedes oli see kõige õnnetum BMW mul. Eriti sellest vaatevinklist, et ei olnud seal ei lisasid-ei mootorit ja tol ajal mõtlesin ise ka, et väga hea, vast ei pea nii palju remontima
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Võibolla nii mõnigi bemmimees materdab mind nüüd maatasa aga vähemalt niipalju kui mina olen infot omandanud BMW mootorite kohta, siis tasub alati eelistada M tähega mootorit N tähega mootorile ükskõik mis number seal järel on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Pigem huumor. Kui juhtub B algustähega mootor veel olema siis vaja eksole Peugeot-i eelistada.
PS: https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Psa masinatel 30 tuhhi pealt ketid veninud,tallad juppideks,turbokatel sisselaske klapid nagu porgandid,kõrgsurve pump juba korra vahetatud+veel peoga igasugu andureid.
Nii et psa bensumootorist vaataks mina küll suure kaarega mööda.
Nii et psa bensumootorist vaataks mina küll suure kaarega mööda.
530d
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
No aga nimeta mõni N tähega mootor mis on töökindlam kui ta M tähega eelkäia.ttsys kirjutas:Pigem huumor. Kui juhtub B algustähega mootor veel olema siis vaja eksole Peugeot-i eelistada.
PS: https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Mida primitiivsem ja hädisemate näitajatega mootor seda töökindlam. See ei ole kindlasti kriteerium, mille järgi midagi eelistada.
Ühelt poolt igasugune arendustegevus, tootmine ja teiselt poolt nõudlus, pakkumine on pauguga kreenis, kui eesmärk on eelistada primitiivsust ja hädist.
M on muldvanad, vana tehnoloogia ja N tootmispäevaks kaotanud vastavuse kriteeriumitele, et neid ainuüksi toota/müüa. See on tootja sundkäik, sest piirtingimused on muutunud.
Pärast 2000.a töökindlus on tagatud 100 000km. Rohkemaks enam BMW tehas ressurssidele lahket krediiti ei anna, sest juba enne seda on selle sama omal ajal uue auto ostja jaoks asi moest maas ehk hooldused/remondid ka esimesel omanikul vaegustega. Järelturg on sisse kodeeritult üle-üldse kõhna rahakotiga ja autod saavad hooldust, kus parasjagu omanikul tuju. Selles kontekstis on kasutatud sõiduki jääkväärtus see, mis on oluline. Mida uuem auto seda kiiremini lahkub sealt jääkväärtus ehk teiste sõnadega jääkväärtuse pidurdamiseks on vaja sinna pidevalt investeerida. Kui eluiga on efektiivsemal ja kaasaegsemal tehnoloogial lühem siis see ei ole igale turul osaleja jaoks piisav argument, et ainult sellepärast mingi vana, vähem efektiivse või hädisemat asja eelistada. Hea asja eest on vaja maksta ja nii ongi.
Iga N mootor/agregaat või sellele järgnev B mootor on BMW samm edasi efektiivsuse ja kaasaegsusele suunatud nõudmiste suunas.
Ühelt poolt igasugune arendustegevus, tootmine ja teiselt poolt nõudlus, pakkumine on pauguga kreenis, kui eesmärk on eelistada primitiivsust ja hädist.
M on muldvanad, vana tehnoloogia ja N tootmispäevaks kaotanud vastavuse kriteeriumitele, et neid ainuüksi toota/müüa. See on tootja sundkäik, sest piirtingimused on muutunud.
Pärast 2000.a töökindlus on tagatud 100 000km. Rohkemaks enam BMW tehas ressurssidele lahket krediiti ei anna, sest juba enne seda on selle sama omal ajal uue auto ostja jaoks asi moest maas ehk hooldused/remondid ka esimesel omanikul vaegustega. Järelturg on sisse kodeeritult üle-üldse kõhna rahakotiga ja autod saavad hooldust, kus parasjagu omanikul tuju. Selles kontekstis on kasutatud sõiduki jääkväärtus see, mis on oluline. Mida uuem auto seda kiiremini lahkub sealt jääkväärtus ehk teiste sõnadega jääkväärtuse pidurdamiseks on vaja sinna pidevalt investeerida. Kui eluiga on efektiivsemal ja kaasaegsemal tehnoloogial lühem siis see ei ole igale turul osaleja jaoks piisav argument, et ainult sellepärast mingi vana, vähem efektiivse või hädisemat asja eelistada. Hea asja eest on vaja maksta ja nii ongi.
Iga N mootor/agregaat või sellele järgnev B mootor on BMW samm edasi efektiivsuse ja kaasaegsusele suunatud nõudmiste suunas.