Terv,
Hirmsasti pakub pinget antud isend. Kuna see oleks siis ka mul esimene bemm siis ei oska isegi kuskile kontrolli seda viia esialgu et kuhu soovitate? Ja ehk keegi on kàinud seda juba ise kuskil kontrollimas voi vaatmas?
Vôi oskab muud infot jagada.
Ûhesônaga mûûja ûtles, et ainuke mure, mis tulemas on mootoripatjade vahetus. Oskab keegi ehk mingi umbkaudse kalkulatsiooni luua?
Parimat,
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2300388" onclick="window.open(this.href);return false;
E65 730 individual 2007a
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E65 730 individual 2007a
Mootoripatjade vahetus saab sul olema kõige väiksem kulutus selle auto juures.
Ilma põhjaliku kontrollita on sellise auto ost enesetapp. Kontroll peaks sisaldama mootori põhjalikku diagnostikat ja korralikku auto täiskontrolli! Kui aastas paar kolm tuhat remondiraha olemas, on sellise auto omamine probleemivaba. Omanud aastaid ja soovitan.
Teine võimalus et ei tee midagi ja sõidad kuni seisma jääb. Mida tavaliselt e65 omanikud teevad.
Ilma põhjaliku kontrollita on sellise auto ost enesetapp. Kontroll peaks sisaldama mootori põhjalikku diagnostikat ja korralikku auto täiskontrolli! Kui aastas paar kolm tuhat remondiraha olemas, on sellise auto omamine probleemivaba. Omanud aastaid ja soovitan.
Teine võimalus et ei tee midagi ja sõidad kuni seisma jääb. Mida tavaliselt e65 omanikud teevad.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E65 730 individual 2007a
Kui lased kontrollida, siis anna kindlasti ka siia tagasisidet, mis seisus auto oli.
Huvitab ennastki, mis seisus turul pakutavad ´´vàga heas korras´´ olevad fl E65d on.
Sellise auto puhul on pidevalt midagi nokkida, kui tahad korras autoga sóita.
Aga kui korras on, siis on vága hea auto!
Huvitab ennastki, mis seisus turul pakutavad ´´vàga heas korras´´ olevad fl E65d on.
Sellise auto puhul on pidevalt midagi nokkida, kui tahad korras autoga sóita.
Aga kui korras on, siis on vága hea auto!
Viimati muutis Mihkel, 11.02.2017 17:10 30, muudetud 2 korda kokku.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: E65 730 individual 2007a
Ehk on kellelgi siis soovitusi kuhu viia pôhjaliku kontrolli? See mootoripadja vahetus siis sellisel isendil on? Audi a4-l b7-l lasin kunagi vahetada oli suurusjárk 600.- euri.
Re: E65 730 individual 2007a
Kontrolli jaoks sobib mõni BMW-le spetsialiseerinud remondiettevõtte, neid siin ikka jagub, kui otsida...
Ostueelse kontrolli tegemine esinduses ei ole ka vist ülemõistuse palju kallim teenus.
E65 730d mootoripatjade vahetus ei ole otseselt midagi hullu. Patjade hinnad on hetkel H2-s vaadates 123,51 €/tk vasakpoolne ning 124,80 €/tk parempoolne.
BMW-le spetsialiseerinud töökojas vahetus maksimaalselt 2 h ilmselt. Vaata töökodade hindu ise, palju see teenus kusagil maksma võib minna. Kui selliseks vahetuseks peaks minema, soovitan ühtlasi juba ka ära vahetada käigukasti padjad. OEM kastipadjad on ca 20 EUR/tk hetkel ja tööd tuleb 1-1,5 h lisaks.
Iseasi küsimus on, miks väidetavalt 240 000 km sõitnud auto juba mootoripatjade vahetust vajab. Olen sellisel samal mudelil, millel 400 000 km odomeetril, vahetanud profülaktika mõttes mootoripadjad ja tekkinud erinevus ei olnud kuigi märkimisväärne, kuigi jah - väike erinevus oli. Samas aga kastipatjade vahetus tõi oluliselt tuntavama erinevuse.
Ehk pikk lugu lühidalt - läbisõidunumbrisse nagu ikka suhtuks ettevaatlikult, aga mootoripatjade vahetus üksi ei ole midagi tapvat, kuid iseasi miks nad vahetust vajavad. Pigem on seal oluline auto kui terviku seisukord ja eelneva hooldusajaloo olemasolu.
Kasutaja 750iM väljatoodud küsimus Valvetronicu probleemi kohta on küll intrigeeriv, kuid teemaalgatajale infoks, et Valvetronicu probleemid kõnealust autot M57N2 mootoriga ei puuduta, kuna Valvetronic esineb E65 V8 bensukatel.
Ostueelse kontrolli tegemine esinduses ei ole ka vist ülemõistuse palju kallim teenus.
E65 730d mootoripatjade vahetus ei ole otseselt midagi hullu. Patjade hinnad on hetkel H2-s vaadates 123,51 €/tk vasakpoolne ning 124,80 €/tk parempoolne.
BMW-le spetsialiseerinud töökojas vahetus maksimaalselt 2 h ilmselt. Vaata töökodade hindu ise, palju see teenus kusagil maksma võib minna. Kui selliseks vahetuseks peaks minema, soovitan ühtlasi juba ka ära vahetada käigukasti padjad. OEM kastipadjad on ca 20 EUR/tk hetkel ja tööd tuleb 1-1,5 h lisaks.
Iseasi küsimus on, miks väidetavalt 240 000 km sõitnud auto juba mootoripatjade vahetust vajab. Olen sellisel samal mudelil, millel 400 000 km odomeetril, vahetanud profülaktika mõttes mootoripadjad ja tekkinud erinevus ei olnud kuigi märkimisväärne, kuigi jah - väike erinevus oli. Samas aga kastipatjade vahetus tõi oluliselt tuntavama erinevuse.
Ehk pikk lugu lühidalt - läbisõidunumbrisse nagu ikka suhtuks ettevaatlikult, aga mootoripatjade vahetus üksi ei ole midagi tapvat, kuid iseasi miks nad vahetust vajavad. Pigem on seal oluline auto kui terviku seisukord ja eelneva hooldusajaloo olemasolu.
Kasutaja 750iM väljatoodud küsimus Valvetronicu probleemi kohta on küll intrigeeriv, kuid teemaalgatajale infoks, et Valvetronicu probleemid kõnealust autot M57N2 mootoriga ei puuduta, kuna Valvetronic esineb E65 V8 bensukatel.
Re: E65 730 individual 2007a
Ma soovitan Patrikut ja carmastersit ,sealt saad korraliku ja põhjaliku ülevaate .Actike kirjutas:Ehk on kellelgi siis soovitusi kuhu viia pôhjaliku kontrolli? See mootoripadja vahetus siis sellisel isendil on? Audi a4-l b7-l lasin kunagi vahetada oli suurusjárk 600.- euri.
323i e21