E65 head ja vead??? Abi ostmisel, mida täpsemalt uurida.

Nõuanded sõiduki soetamisel

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

Smurff 1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 17.10.2008 20:55 12

Postitus 26.12.2012 12:23 25

No nii, E65 omanikud, rääkige, mis sellel autol murelapseks on?
Olen kuulnud „külajutte” roolisamba elektrilisest probleemidest, logic 7 kõlari jamast ja sisselaskeklappide jubedast kulumisest.
Samas olen rääkinud erinevate E65 -te omanikega ja vaid üks on täheldanud jah kõlari jama, aga ei midagi muud.

Lühidalt oleks suur rõõm kuulda, et mis halvad kokkupuuted teistel E65-te omanikel on!
850Ci

69NY
Huviline
 
Postitusi: 20
Liitunud: 14.09.2008 15:52 07
Asukoht: Harjumaa
Peamine sõiduk: 730d 2004

Postitus 26.12.2012 17:54 00

Tere! Olen olnud e65 730d 2004 aprill omanik 13.oktoobrist! Ls oli ostes 212000km mis oli ka saksa ülevaatuse paberitel kirjas seega usun, et tõene! Olin ka kuulnud neid jutte,et e65-te karda tuld (lühidalt jutt oli selline, et ära osta endale sellist saad ainult remontida,laguneb)!!! Neid külajutte ei jõua ära kuulat üks targem vana, kui teine :D No jah, kui inimene ostab endale odavama otsa masina siis ta jah saab endale ainult remondi rõõmu! Sellist mina iskilikult ei vaadanudki üldse!! Suur pluss oli see, et auto ei olnud eestis sõitnud, võtsin ise arvele! Mina ostsin ikka sisetundejärgi, et oleks hooldus ajalugu kõik võtmed ja muidu üle üldine seisukord! Logic7 on ka minul väga hea heli :D ,servotronic rool on ka peal, hetkel on kõik okei. :) Eks minu omal oli ka mõned väiksed vead, aga nende korda tegemisega sain ise hakkama Taga hüdroluugi juht blokk (HKL) oli katki ja häälkäskluse blokk see on e65 tüüp viga kuna tagaluugi hüdrosilinder hakkab lekkima ja õli läheb bloki pisitku vahelt sisse ja siis on kõik!! Seda blokki ei olnud minul tegelikult vaja, AGA kuna e65 suhtlevad moodulid omavahel läbi valguskaabli!! Seega kui tahad tehad autol tarkvara uuendusi moodulites siis peavad kõik blokid autol töötama (korras olema)!! Vähemalt nii minule UM-is öelda! Kuna eelsüüteküünlad olid autol läbi siis nende uute panemisega võtsin ka kohe välja pöördsiibrid sisselaske kollektorist, 3 ja 4 olid katki ja kohe,kohe sisse kukkumas ühesõnaga sain õigelajal jaole! Mida minu autol ei olnud tehasest tulnuna,oli seisu soojendus (webasto), aga selle mure lahendasin ka ise progemise saime tehtud koos Maximaatoriga !! Teatud tegelased küsisid selle töö (webasto aktiveerimise) eest ULME raha!!! Pikk jutt s...t jutt ühesõnaga minul ei ole e65 kohta mitte midagi halba öelda, mina olen enda autoga väga rahul!! Eks muidugi oleneb (suuresti) auto eelmisest omanikust!! Üritan autole olla võimalikult hea peremees :D :D Terv Silver

Smurff 1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 17.10.2008 20:55 12

Postitus 26.12.2012 18:19 41

Oh, tänud üksikasjalise tagasiside eest. Kus juures silmapiiril oleval autol on ka just tagaluugiga probleem, et ei jää kinni, nüüd tean, siis kuidas kohe arvatavasti probleem lahendada :)
850Ci

Maximaator
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose

Postitus 26.12.2012 19:09 31

Teema algatajale:
Auto ostu koha pealt, otsi ikka võimalikult korraliku ajalooga ning mitte just kõige odavamat mida pakutakse ning lisaks lase ka korralik ostueelne kontroll ära teha. Kui kõik need asjad tehtud ja korras siis ei tohiks hullu midagi olla. Aga meeles tasub pidada et alati võib midagi otsad anda ning ega BMW odav auto ei ole, eriti veel kõige luxim mudel.
Jutte et naised saunas rääkisid ning igasugu legendid - unusta ära ja ära kuula.

To 69NY:
Küll natukene offtopic aga kas tõesti saime selle webasto tööle seisusoojendusena ? :)
Sa ei andnudki teada kas õnnestus või mitte :cool:
Või lasid teha /tegid ise midagi veel ?

raunz
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 1349
Liitunud: 08.02.2006 17:07 18
Asukoht: Saku
Peamine sõiduk: X5 E70

Postitus 30.12.2012 23:16 54

E65 remondi ja hooldusega olen nüüd küllaltki palju kokku puutunud. Esmatähtis on leida korralikult hoitud ja hooldatud ning ajalooga auto, sest odav ja kehvasti hooldatud E65 on lõputu rahaauk, kuhu võib tuhandeid eurosid loopida palju tahes aga ront on auto ikkagi. Lapsehaiguseid, pisivigu ja kõike muud leidub eelkõige pre-facelift autodel. Kindlam oleks osta facelift ehk E67.
Veermiku kulumine on teiste BMW-dega võrreldes "harju keskmine". Isiklikult hoiduksin õhkvedrustusest ja dynamic drive-st, sest remontida on neid väga kallis ja alternatiive eriti pole. Taga pidurivoolikud on sageli pragulised, ees pidurikettad kipuvad kõveraks minema ja vibratsiooni tekitama, seda eriti B-ketaste puhul. V8 bensiinimootoritel kipuvad tihendid lekkima, vahetada tuleks kõik ja ühekorraga. Tähelepanu võivad vajada veel süütepoolid, rihmaliin, jahutussüsteem. Diiselmootoritest tasub eelistada M57 3,0D. Nendel tuleks korraliselt vahetada karterituulutust, et vältida suuri õlilekkeid. Tõenäoliselt tuleb vahetada ka eelsüüteküünlad ja nende juhtplokk, halvemal juhul ka mõni pihusti. Elektroonika osas vigu ning "kalasid" võib ikka tekkida, sest E65 on esimene "uue aja" BMW, mille elektroonika pole nii töökindel, kui järgnenud mudelitel. Tüüpilisi kohti, mis alt võivad vedada on veel, soovi korral võin PS ka lähemalt rääkida.
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E70 X5 3,0D 2007 + BMW E21 320i 4,0 V8 1980 drift + BMW E21 320i M20B25 1980

bjorn
Huviline
 
Postitusi: 60
Liitunud: 11.09.2009 18:31 46

Postitus 31.12.2012 17:24 42

E65 - 2001-2008 tootmises olnud 7'nda seeria bmw
E66 - sama masina nn "pika kerega versioon"
E67 - sama masina "kuulikindel" versioon, kahjuks ei tea kas pika või lühikese kerega
E68 - vesinik ajamiga isend, ka ei tea kas pika või lühikese kerega.

seega jutt et e67 on facelifitud versioon ja e65 face lifti eelne on väheke udu jutt.

Muu jutt mida Raunz ajas on suht õige, elik 500 tkm ja rohekm läbi sõitnud isendite remont on kallis.
Julgen ka 4 liitrist diislit soovitada, kellapeal 280 tkm (minu käes 4 aastat ja 180 tkm) väheke läbisõidust tingitud remonti on mootorile tulnud teha küll, kuid sõidumõnu rohkem kui kolmesega.

Vahet pole mille ostad, peaasi et 1. sulle meeldib, 2. et ajalgu oleks olemas 3. UM 72p test tee ka ära, see investeering tasub end kindlapeale saad veermiku osa kohta ülevaate ja ajust vekoodid ka teada (kui ühtegi veakoodi pole siis muretse ka, kuna e65 on alati mingi veakood).
E65 M67

helitehnik
Huviline
 
Postitusi: 453
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Postitus 05.05.2015 11:13 11

Ühesõnaga, 2007+ aasta 730d on igati paremad kui algusaastate e65? Mida siiski fl puhul tasuks jälgida, millistest lisadest hoiduda jne?

sigaelmar
Huviline
 
Postitusi: 3058
Liitunud: 02.07.2006 15:24 43

Postitus 05.05.2015 12:15 43


Mihkel
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1343
Liitunud: 30.10.2005 05:02 12
Asukoht: Tallinn/Rapla
Peamine sõiduk: F10 LCI

Postitus 07.05.2015 16:54 08

helitehnik kirjutas:Ühesõnaga, 2007+ aasta 730d on igati paremad kui algusaastate e65? Mida siiski fl puhul tasuks jälgida, millistest lisadest hoiduda jne?


2005 tuli ikka fl :)
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a.

TarmoV12
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 2060
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i

Postitus 07.05.2015 21:59 45

Pre-fl on hetkeseisuga vähemalt poole odavam osta, kui fl. Mingisuguse kahtlase 745i saab juba viiekaga kätte, aga fl 750i alla 12k pole mitte midagi võtta :P
Eks fl-l on muidugi plusse, aga kas need nii suurt hinnavahet üles kaaluvad?
V8

s.toom
Huviline
 
Postitusi: 118
Liitunud: 29.11.2013 20:03 35
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW E39 523i
Telefon: 5519929

Postitus 12.01.2019 21:42 39

Tõstan vana teemat, 745i E65 prefl, mis selle mootori tüüpvead on?

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3373
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 12.01.2019 22:00 51

terve mootor
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole