Uurisin ka seda Soome
foorumiteemat veits. Tåpselt ei julge keegi lubada, aga paistab, et probleem on selles suuremas sisselasketorus, millel B47 puhul akustika leevenduseks syvendid sisse vormitud on. Kahjuks aga koguneb kondens just nendesse syvenditesse, mis kylma ilmaga jååtub ja autoga kiirendama hakates turbosse lendavad.
Pildil ylemine N47 volla on lihtsama ja lollikindlama ehitusega ning peaks istuma 1:1 alumise B47 volla asemele. Yhe såårase vahetaja sønul polnud ka akustikas mingit erinevust. Plaan endal ka see åra vahetada, sest mu autol låks ka eelmise omaniku kåes 2021 vahetult enne ostu 77 tuhande peal turbo vahetusse garantii korras. Pøhjust ma teada tookord ei saanudki, aga køik viitab sellele, et oli sama probleem. Auto søitis tol ajal Trondheimi piirkonnas, kus talvine keskmine temperatuur ca -5 kraadi (loe, vesi/kondens hea meelega jååtub). Autol muidu 842 COLD CLIMATE VERSION peal, ehk siis see
nr 2 joonisel on soojendusega.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio