G30/31
Re: G30/31
Selle EGR-i cooleri sai auto juba 2023.a, siis SL kollet ei saanud uut, nüüd viga sees. Veaks kood 2F8500.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: G30/31
Huvitav,mille järgi toda egr-i coolerit jagatakse,mul on juba aasta vist peaaegu möödas,aga ikka pole kippu ega kõppu.
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 1582
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G30/31
BMW without faults is not BMW
Re: G30/31
Ja lahendus oleks uus OEM SL kolle ja kanalid ka puhtaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 1582
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G30/31
Maitseasi, oleneb, mis on eesmärk. Kui pappi lademes ja eesmärk oma autot väga armastada, tee nagu kirjutasid.
BMW without faults is not BMW
Re: G30/31
LedBeam , milline oleks sinu lahendus siis selle veale?
-
- Huviline
- Postitusi: 1582
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G30/31
30 min koos diagnostikaga ja 1 kruvi õigesse kohta. H. 100 €. H võib tunduda kallis, kuid rõhuasetus õigesse kohta ja täpselt nii palju, kui vaja. Seal on teema selles, et pöördklappide ajami hoovastik kulub veidi ära ja ajam hakkab autole näitama ettenähtud algasendi +5 kraadi asemel -10 või suuremat. Tehase väga kaval tingimus, et ikka õigel ajal uue kolle ostaksid. Kui paned hiinaka, millel pole ajamit kaasas, oled vihma käest räästa all. Mitte, et hiinakas oleks ülihalb, vaid 1 logisev komponent jääb uuendamata.
Järgmine rahamatmise koht G31-l on õhkvedrustus, kui järgiksid tehase kehtestatud sundreegleid. 1-e küll tuleb täita (kompressori relee vahetus), kuid kõik kallimad on üle 50 % tõenäosusega ajuvabadus.
Järgmine rahamatmise koht on eest võre ajamid, siis keskkonnatehnika. Rattaid paigaldades or veljed logisevad tsentrite peal ja jääb tasakaalustamatus (rataste hüppamine alates 115 km/h) kuniks taipad keerata rummule 1 ringi elektriku teipi ots vastu otsa (ülekatet vältida). See võte võiks sellel autol olla lausa kohustuslik. Ehk igav sellise käruga ei hakka.
Järgmine rahamatmise koht G31-l on õhkvedrustus, kui järgiksid tehase kehtestatud sundreegleid. 1-e küll tuleb täita (kompressori relee vahetus), kuid kõik kallimad on üle 50 % tõenäosusega ajuvabadus.
Järgmine rahamatmise koht on eest võre ajamid, siis keskkonnatehnika. Rattaid paigaldades or veljed logisevad tsentrite peal ja jääb tasakaalustamatus (rataste hüppamine alates 115 km/h) kuniks taipad keerata rummule 1 ringi elektriku teipi ots vastu otsa (ülekatet vältida). See võte võiks sellel autol olla lausa kohustuslik. Ehk igav sellise käruga ei hakka.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 223
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: N57d30
- Asukoht: Tln/Harju
Re: G30/31
Vaidlen vastu.RazzKalbass kirjutas: ↑11.10.2024 17:25 41 tasub kohe osta comfort istmega, pärast on hilja neid igatseda ;D
F10/11 komfortiste jättis parema mulje, G31 komf on kuidagi kahvatum. Muidugi elekter ja mälud on mugav. Hästitoidetud inimesele (kes sportistmesse ära ei mahu) ja rahulikule sõidustiilile võibolla parim valik.
Minu jaoks (normaalkaalus; pikk; kurvides ei unele) on sportiste kindlasti mugavam
+ reietugi läheb grammike pikemaks kui komf
+ küljetoed hoiavad mind normaalselt kinni, kann ei sõida mööda istet kurvides
+ konkreetsem, tugevam polster. Pikemat otsa mugavam sõita kui pehmemaga.
Sportistme miinused (reietoe kõrgust istmepadjast eraldi sättida ei saa; seljatoe ÕLAosa kallet ei saa eraldi muuta; pikisuunas liigub elektrita; mälu ei ole) on ebaolulised, ei kaalu plusse üles.
Kogu jutt on F-seeria sport vs G-seeria komf kogemuse pealt. G-sport pole proovinud.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Veetes eelmisel nädalal ca 4000km G30 LCI el. komfortistmes ning eelnevalt omades pikalt ka pre facelifti el. sport istmega autot, siis vahe on minu arvates ikka mäekõrgune komfordi kasuks. Olen enam-vähem normaakaalus (87kg) ning keskmise pikkusega (186cm). Seega ikkagi väga individuaalne see istmete eelistus.
-
- Huviline
- Postitusi: 223
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: N57d30
- Asukoht: Tln/Harju
Re: G30/31
Mitte veetes ja omades vaid "olles veetnud ... ja olles eelnevalt omanud" .
Sa jätad ütlemata MIS see on, mille poolest komf üle on. Naha tooni poolest? Sirgel teel ja pere peal - komf iste on täitsa ok. Aga kui üksi ja pisut kiire, siis kohe märkan, et ei hoia mind külgsuunas paigal.
E: et nüüd vale mulje ei jääks - ma ei harrasta ega promo liikluses kihutamist, tõmblemist jne. Kus mul külgtoest puudu jääb (vs sportiste) - kiirteede peale-mahasõidud, mis on 90-180* pikad lauged kurvid. Ja ma absoluutselt ei katseta seal rehvi pidamise piiri ega mingeid muid piire.
Sa jätad ütlemata MIS see on, mille poolest komf üle on. Naha tooni poolest? Sirgel teel ja pere peal - komf iste on täitsa ok. Aga kui üksi ja pisut kiire, siis kohe märkan, et ei hoia mind külgsuunas paigal.
E: et nüüd vale mulje ei jääks - ma ei harrasta ega promo liikluses kihutamist, tõmblemist jne. Kus mul külgtoest puudu jääb (vs sportiste) - kiirteede peale-mahasõidud, mis on 90-180* pikad lauged kurvid. Ja ma absoluutselt ei katseta seal rehvi pidamise piiri ega mingeid muid piire.
Viimati muutis AndresX, 31.10.2024 11:03 33, muudetud 1 kord kokku.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Sõnastan siis paremini: Olen nüüdseks omanud pea 1.5 aastat LCI G30-d komfort istmega ning eelnevalt üle 3 aasta pre LCI-d sport istmega, siis sport istme puhul oli pikemal sõidul alati probleemiks alaselja ja tagumiku väsimine, vahet pole, millisesse asendisse istme seadsin. Sama probleem oli ka abikaasal. Komfordiga seda probleemi pole, suureks eeliseks on muidugi oluliselt rohkem seadistusvõimalusi. Istme külgtugi samuti minu jaoks täiesti piisav. Ma tänavatel sellist sõitu ei harrasta, et tekiks probleem külgtoega, ringraja jaoks on teised sõidukid/istmed. Kokkuvõttes, nagu eelnevalt mainisin on see ikkagi väga individuaalne ning sõltub palju inimesest, tema eelistustest ja sõidumaneerist.
-
- Huviline
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G30/31
Eelmisel g seeria autol oli comfort iste ja praegusel sport kalts. Mugavuse poolest oli comfort ikka üle. Aga praeguse auto valikul oli kindel, et oleks kalts sport iste. Ei lähe kummagiga minul selg haigeks pikemal sõidul.Ei meeldi mulle nahk. Talvel jahe ja suvel sõidad nagu kusi püksis
BMW g31 520d M Sport
Re: G30/31
Mõtlen ka BMW 520D G30 peale. Hetkel oman Audi A4 B9 (2017). 2.0 TDI 110KW.
Sain ta 135 000 pealt ja hetkel 260 tuhat ees. Suurtematest remontidest on olnud EGR'i jahuti vahetus ja hooratta vahetus. Lisaks mootoripadjad ja lekked (simmerling).
Ilmselt kui võtaks BMW, siis mida peaks jälgima. Või mis oleks hea koht kes oskaks üle vaadata? Ja kas eelistada väiksemat läbisõitu a'la 50 tuhat või võib võtta ka üle 100 tuhande sõitnud?
Kuidas käigukast toimetab? DSG'ga ma ei harju vist lõpuni ära, olen mitmes kohas öelnud, et ta jõnksutab või jätab käike vahele. Keegi pole suutnud vigu tuvastada. Aga seda ei juhtu kogu aeg.
St nii palju kui ise olen proovinud esindusest ja Bolti oma, siis ei suutnud kasti "probleeme" tuvastada BMW'l. Samas Bolti Q2, A4, A5 on ikka kohati kerged jõnksatused ja segadused kastiga, eriti kui "sportlikumalt" sõita.
Sain ta 135 000 pealt ja hetkel 260 tuhat ees. Suurtematest remontidest on olnud EGR'i jahuti vahetus ja hooratta vahetus. Lisaks mootoripadjad ja lekked (simmerling).
Ilmselt kui võtaks BMW, siis mida peaks jälgima. Või mis oleks hea koht kes oskaks üle vaadata? Ja kas eelistada väiksemat läbisõitu a'la 50 tuhat või võib võtta ka üle 100 tuhande sõitnud?
Kuidas käigukast toimetab? DSG'ga ma ei harju vist lõpuni ära, olen mitmes kohas öelnud, et ta jõnksutab või jätab käike vahele. Keegi pole suutnud vigu tuvastada. Aga seda ei juhtu kogu aeg.
St nii palju kui ise olen proovinud esindusest ja Bolti oma, siis ei suutnud kasti "probleeme" tuvastada BMW'l. Samas Bolti Q2, A4, A5 on ikka kohati kerged jõnksatused ja segadused kastiga, eriti kui "sportlikumalt" sõita.
Re: G30/31
DSG ongi pigem nö kiiresõidu jaoks mitte mugavuseks. Kardan, et mingid errorid on isegi tutikana kuna kast kohati siiski eeldab mida inimene tegema hakkab ja kui siis juhtub teisiti minema...
TEL 57703395