Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tegelikult liiguvad need 125 ja 141 kw üsna sarnaselt, vahe väga suur pole (tagumikudüno järgi). 125 kw mootor on lihtsama ehitusega ja ilmselt ka odavam remontida, samas 141kw on kaasaegsem.
aise kirjutas:kolvi käigu pikkus on erinev, mis teeb töömahu suuremaks, pmst sama ploki põhjal on ka 3.0 ehitatud (M54), muidugi on veel väikseid erinevusi.
Pmst on nii, et 523i ja 528i on M52 ja 525i ning 530i on M54.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
aga mind ikkagi huvitab see teema ! Et niipalju kui ma tean siis E-34 oli uuema tüübi mootor nn VANOS ehk 24klappi aga mis jama siis on E39 kus on seeriaks 523I ja kubatuur on 2.5 ja nm on sama 245 äkki keegi selgitaks mulle miks E39 tehti lahjemad mootorid ja alates 2000a faceliftiga E39 jälle normaliseerus
125kw mootor on viiese jaoks nats lahja ikka, see sobib hästi e30-le. Minek viiese kere peal on 141kw kindlalt parem, eriti suurematel kiirustel. 141kw-ne mootor on ikka veits töökindlam, ka uuem ja sellel ei pea mootoririhma vahetama , kuna see on ketiga! e34-le soovitaks ikka 141kw
Reimers66 kirjutas:www.autohai.ee on ju chipid müüa ja sealt võtsin need andmed kas ma eksisin siis
Kõik chipimüüjad lubavad ilusaid numbreid. Enne kui keegi nende õigsust dünos ei tõesta, ma neid ei usu.
See 2.3-sena markeeritud 2.5-ne mootor lihtsalt ei hinga. Seal pole ka chipiga palju teha.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Reimers66 kirjutas:et pigem peaks moodima õhufiltri näol asja või ? panema mingi hea firma paneelfitri või
vaata, et koonust ei hakka sinna toppima. ja kuivfilter ikka kui niiväga tahad sinna midagi panna, ma ise sõidan originaaliga kuna ei näe mõtet midagi muud panna, on juhtumeid kus tulemus on negatiivne x filtriga
Minu arust 523 ja 525, vastavalt siis 125kw ja 141kw, on tehtud nii et mõlemal sama mootor, kuid 523 on see deforseeritud ökonoomsuse tõstmiseks, muud vahet neil ei tohikski olla. Või ma olen jälle asjast valesti aru saanud
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan Fack The Fuel Economy
bmw raamatust lugesin et E39 1997-2000a mootorid 6 silindrised on Double VANOS ! ehk siis madalatel pööretel on väänet rohkem ja küttekulu on väiksem !
seppa kirjutas:..kuid 523 on see deforseeritud ökonoomsuse tõstmiseks, muud vahet neil ei tohikski olla.
Rohkem siiski selleks, et mudelirivi ühtlane oleks. Kui see 2.5 oleks deforsseerimata, paistaks 528i natsa nõme välja. Kui see 2.8 oleks deforsseerimata, paistaks jälle 535i nõme välja. S.t. nad oleks samas võimsusklassis ja suurema müügiargument oleks väga küsitav.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!