Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ega siin suurt midagi arvata pole. Ainult sa võiks küsida endalt kas oled
ikka 2.0 mootori soovis kindel?
Kui ei siis loe siit samas alafoorumist. Selle üle on siin mitu korda arutletud.
Bmw 2-ne reas 6 on selles mõttes tore mootor, et tõmmet pole, aga kütust läheb nagu 3 liitrisega Kui tahad loodusesõbralikku autot võta mõni 4 silindriline, kui tahad sõita vaata alates 2.5-st.
Ilves kirjutas:Bmw 2-ne reas 6 on selles mõttes tore mootor, et tõmmet pole, aga kütust läheb nagu 3 liitrisega Kui tahad loodusesõbralikku autot võta mõni 4 silindriline, kui tahad sõita vaata alates 2.5-st.
318IS oleks tõesti mõnus asi, aga pole nagu midagi sellest mootorist midagi kuulnud..
layri kirjutas:
318IS oleks tõesti mõnus asi, aga pole nagu midagi sellest mootorist midagi kuulnud..
Omadest kogemustest ei soovita, üsna tõenäoline, et pead sinna ketivahetuse(ning sellele kaasnevad osad ning töö) peale ligi 10k magama panema, kui kavatsed auto pikemaks jätta ning r4 ei ole see õige ikkagi. Ja need, kes räägivad, et 318is on parema minekuga, kui 320 , siis pole nad kas 320 või kummagit proovinud. 325i on muidugi parim variant.
layri kirjutas:
318IS oleks tõesti mõnus asi, aga pole nagu midagi sellest mootorist midagi kuulnud..
Omadest kogemustest ei soovita, üsna tõenäoline, et pead sinna ketivahetuse(ning sellele kaasnevad osad ning töö) peale ligi 10k magama panema, kui kavatsed auto pikemaks jätta ning r4 ei ole see õige ikkagi. Ja need, kes räägivad, et 318is on parema minekuga, kui 320 , siis pole nad kas 320 või kummagit proovinud. 325i on muidugi parim variant.
ma siis jälle targem, aitäh! Võtan soovituse arvesse