M5 vs 540 manuaal (e39)
M5 vs 540 manuaal (e39)
Tere...
Otsingust väga palju abi ei saanud!
Ilmselt põhiküsimus antud teema juures on- Kas ülalpidamis kulud nende isendite puhul on kordades mõõdetavad või ei ole asi siiski nii hull ?
Ei taha väga uskuda seda juttu, et m5 ja 4,4 vahel ei ole kiirusomaduste vahe märgatav.
Eelkõige muidugi tahaks kuulda arvamusi inimestelt kes neid omanud või vähemalt proovinud on.
Mõte on tõsine midagi sellist soetada ja hing muidugi ihkaks m5-te aga kogemused puuduvad selleks, et end idioodiks sõimata ja 540-i kasuks otsustada!!!
Mis küll teha ?
Köster
PS! Et antud teemaga reaalsuseni jõuda otsib see ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=371027#371027 ) "neiu" enidselt uut ja head kodu !!!
Otsingust väga palju abi ei saanud!
Ilmselt põhiküsimus antud teema juures on- Kas ülalpidamis kulud nende isendite puhul on kordades mõõdetavad või ei ole asi siiski nii hull ?
Ei taha väga uskuda seda juttu, et m5 ja 4,4 vahel ei ole kiirusomaduste vahe märgatav.
Eelkõige muidugi tahaks kuulda arvamusi inimestelt kes neid omanud või vähemalt proovinud on.
Mõte on tõsine midagi sellist soetada ja hing muidugi ihkaks m5-te aga kogemused puuduvad selleks, et end idioodiks sõimata ja 540-i kasuks otsustada!!!
Mis küll teha ?
Köster
PS! Et antud teemaga reaalsuseni jõuda otsib see ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=371027#371027 ) "neiu" enidselt uut ja head kodu !!!
Omega 3,0 vagun, 330xd vagun
Kunagi mõtlesin ka ise selle peale, kui auto valimine käsil oli. Siin väike näide mõnest kuluartiklist, mis ma kirja panin. Rohkem nagu ei viitsinudki.
Lisa siia teadmine et näiteks õli, mida kallata tuleb, maksab 350.- liiter jne.
Kui siis joone alla võtta auto kasutusotstarve (minu puhul suuremalt osalt siiski tööle/koju sõidud), siis mina ei suutnud põhjendada seda lisakulu saadava tarbimisväärtusega. Kui ise aga saad M5-te pidevalt autobahnil kasutada või käid rada sõitmas, siis võib ka selline valik olla täiesti põhjendatud.
Kood: Vali kõik
E39 M5
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
34112282803 BRAKE DISC 0 E 3473.52 4098.75
34112282556 BRAKE PADS 2 E 2646.88 3123.32
34212228801 BRAKE DISC 0 E 3097.99 3655.63
34216761248 BRAKE PADS 29 I 1174.52 1385.93
E39 540i
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
34116757746 PID.KETAS 6 E 1639.62 1934.75
34116761252 PID.KLOTSID 30 I 1589.34 1875.42
34211164175 BRAKE DISC 0 G 884.18 1043.33
34216761281 PID.KLOTSID 20 I 896.64 1058.03
Kui siis joone alla võtta auto kasutusotstarve (minu puhul suuremalt osalt siiski tööle/koju sõidud), siis mina ei suutnud põhjendada seda lisakulu saadava tarbimisväärtusega. Kui ise aga saad M5-te pidevalt autobahnil kasutada või käid rada sõitmas, siis võib ka selline valik olla täiesti põhjendatud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui M5 aastaringselt igapäevaautona ei kasuta, siis väga hullusid lisakulusid ei tule.
Pidurikettad+klotsid ja õõtshoovad on vähe kallimad, mõnda juppi on siin-seal rohkem kui neid ei tule igal õlivahetusel vahetada.
Pidurikettad+klotsid ja õõtshoovad on vähe kallimad, mõnda juppi on siin-seal rohkem kui neid ei tule igal õlivahetusel vahetada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Jah, vbl 2 autona. Aga peamise liikurina way overkill. Sama hinnaklassiga oleks saanud ka FL-eelse M5-e. 2001 aasta M5-te hinnad olid juba üle 20k.ryan kirjutas:Selle eest on fiilingut way rohkem ja hinda hoiab ka M5 paremini.
Õige BMW fanatt võiks ju M5 omamiseni pürgida
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ega selles pole ju kahtlustki. Samamoodi on 530 ja 540 nagu öö ja päev. Aga minu otsustamise hetkel tundus mulle, et minu käes jääks M5 väga mittesihipärasesse kasutusse.e36forever kirjutas:540i ja m5 on nagu öö ja päev ja kaalukauss langeb tugevalt selle viimase kasuks.
Olles veel ära kuulanud arvamuse S62 tehnilise poole pealt olin kindel, et M62 on minu jaoks kindlalt lollikindlam variant.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Veidi jabur võrdlus võibolla aga ise uut autot valides loobusin M5st. E38 740iA vs. E39 M5 . ostsin ikkagi 740iA mugavus võitis. kuigi selle ülalpidamine oli nii ja naa. M5 oleks vast odavam olnud.
Järgmine auto E39 530dA vs E39 M5 . kuna autot kasutan palju millest oli ka tingitud E38 müük siis sai valitud ikkagi 530dA. eks seal oli ka võrdlusmoment manuaalkast vs. automaatkast. viimane jäi peale.
M5 = Äärmiselt huvitav aparaat. just oma käitumise poolest. linnaliikluses saab väga ilusti hakkama. väga sujuv. Samas see jõud oi jah - sõidurõõm. Ja hääl kapoti all ikka koralik kontsert kui gaasi anda.
Järgmine auto E39 530dA vs E39 M5 . kuna autot kasutan palju millest oli ka tingitud E38 müük siis sai valitud ikkagi 530dA. eks seal oli ka võrdlusmoment manuaalkast vs. automaatkast. viimane jäi peale.
M5 = Äärmiselt huvitav aparaat. just oma käitumise poolest. linnaliikluses saab väga ilusti hakkama. väga sujuv. Samas see jõud oi jah - sõidurõõm. Ja hääl kapoti all ikka koralik kontsert kui gaasi anda.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Täna muidugi oleks raske öelda kas tahaksin neist kumbagi pidada aasta, viis või kümme aastat aga ka see on tõsi, et see auto siiski ei saaks olla selline mis 80% ajast garaašis seisaks (garaaši ju tegelikult ei ole ka hetkel, ainult koht parklas).
Olen siiani just kõrvaltvaatjana aru saanud, et M5 puhul on siiski tegemist autoga mis iseensest on täijesti tarbitav tavaautona ja see just mind tema juures paeluski. (on mõned kogemused 944s2, fullABT Audi TT-ga ja uue Civic TypeR-iga neist olek igapäev tarbitav ehk s2, kuid ka see ei oleks lillepidu. Kõik on ikka meie teede jaoks ulmelised taburetid ja tõesti kannatavad vaid kiiresti sõita)
Lisa aspekt on mudugi veel ka see, et ei ole senini olnud au kumbagi ka proovida.
Olen siiani just kõrvaltvaatjana aru saanud, et M5 puhul on siiski tegemist autoga mis iseensest on täijesti tarbitav tavaautona ja see just mind tema juures paeluski. (on mõned kogemused 944s2, fullABT Audi TT-ga ja uue Civic TypeR-iga neist olek igapäev tarbitav ehk s2, kuid ka see ei oleks lillepidu. Kõik on ikka meie teede jaoks ulmelised taburetid ja tõesti kannatavad vaid kiiresti sõita)
Lisa aspekt on mudugi veel ka see, et ei ole senini olnud au kumbagi ka proovida.
Omega 3,0 vagun, 330xd vagun
Olles ise omanud ühte nendest autodest (540) ja teisega ka päris palju sõitnud( M5), siis alguses ei saanud aru kui istusin M5, et mis siin nii erilist on, nagu E39 ikka ( väike petumine). Paar päeva sõitsin sellega, siis ega eriti enda 540 tagasi ei tahtnud küll istuda ( nagu oleks vanainimese auto). Talvel küll M5 nautida ei saa. Kui ma peaksin nüüd vaatama kas ma ostaksin 540 või M5 siis eelistan M5.