Kas E39 540i või 530d

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
Joonas530
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2005 10:18 23
Asukoht: tallinn

Kas E39 540i või 530d

Postitus Postitas Joonas530 »

Kuna lähiajal plaan autot vahetada, siis on praeguseks kaks varianti sõelale jäänud. 540i ja 530d, seega kaks üpris erinevate mootoritega autot, mille vahel on mul väga raske valida, kuna mõlemad on samas hinnaskaalas ning sarnaste läbisõitudega ehk siis umbes 200000-230000km, seega olekski küsimus teadjamatele, et kumb mootor sellise läbisõidu juures paremini kestab ja kui palju näiteks dislal sellise läbisõidu juures juppe lendab , al'a pihusteid või midagi taolist. Kütusekulust pole mõtet rääkida seda tean isegi ning kindlasti on ka see lõpp otsuse juures üks põhi argument, eelkõige mootori vastupidavus ja hinnad. Lisaks see, et auto tuleb 100% automaatkastiga.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

diiselkütus on kallis ja diiselauto hooldus ka kallis, ise võtaks 540i
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

4,0 mootor on arvatavasti paremas korras kui 3,0 diisel
chulo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04.12.2005 02:54 25
Asukoht: Rapla-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas chulo »

Mina võtaks jällegi disla. Kui hoolduse all silmas pidada õli vahetust ja korralisi hoolduskulusid, siis on kindlasti kallim hooldada 540i-d mitte vastupidi. Mõtlete, et kui 4liitrisel midagi piix peaks minema, on palju odavam?
Sõidumõnu jällegi 540i-ga rohkem.

Ise oman juba 3ndat diisel autot, kõik bmw-d. Enne olen omanud ka täpselt 3 bensukat ja suuremaid väljaminekuid mootori poole pealt pole küll olnud diislite puhul. Järgmisena on suve lõpus plaan Saksamaalt 535d tuua, eks näis... :)
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

tegelikult oleneb kui palju sa läbid kilomeetreid aastas?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

ja kui korras auto sa endale saad ;)
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Minul on 3,0d ja kerge jalaga just ei ole. Kuus läheb umbes 2 - 2,5 paagitäit kütust, seega palju ei sõida. Veidi vähem kui aasta jooksul olen kapoti alla pannud raha ~2000 EEKi (+ 1 oma lollusest lõhutud asi 600.- EEK) ning lisaks õlivahetused 2x. Varsti peaks karterituulutuse jubinad ära vahetama, need umbes 1000-2000 EEK.
V8 omanike tegemisi jälgides oleksid hoolduskulud ja kütusearved ilmselt suuremad aga nagu juba öeldud, oleneb kui korras auto saad omale. Diisli puhul eriti oluline.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Oletame, et autod korrasja hind sama, siis mis puutub diisli ja v8 hooldusesse, siis ei ole seal vahet, hind pea et üks, erinevus tuleb selgelt välja kütte kulus, kui 4,4 võtab kütet linnas kuskil 16l ja maanteel 10, siis diisel kasutab umbes 10 linnas ja 7 maanteel, mõned räägivad, et vähem, aga seda ma ei usuks. Aga muidugi sõidumõnu on v8 klass omaette ja selle vastu ei saa millegi muuga.
Kasutaja avatar
Joonas530
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2005 10:18 23
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Joonas530 »

Tundub, et kaalukauss kaldub ikka sinna diisli poolele, kuna jah tundub et kulud, eelkõige kütuse peale on dislsal ikkagi väiksemad ning praegu ei ole ka ressursid niivõrd piiramatud. Kuid nüüd tekib kohe uus küsimus kas 135kw või 142kw
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Nu kui vähegi ikka võimalus, siis 142kw
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2401
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TarmoV12 »

Joonas, vali selle järgi, palju sa aastas läbi sõidad. kui läbisõit jääb paari-kolmekümne tuhande tuuri, siis kannatab bensukat ju täitsa pidada hoolimata suuremast kütusekulust.
V8 minek ja hääl teeb ikka tuju rõõmsaks küll, eriti neli-koma-neljaga :D
eks igaüks kiidab siin oma lemmikuid (nagu ka mina :P ), proovi mõlemad ära ja otsusta siis ;)
V8
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

JAh, kui rahaliselt vähegi võimalik, siis muretse 4,4
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

pigem rehkendaks niiviisi : kas 540 või m5 ? kas 530i või 530d .
piq
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 28.02.2008 16:26 57

Postitus Postitas piq »

530d oleks minu soovitus
kuigi enda 530d pole veel poolt aastatki sõitnud minukäes siis kütusekulust paradkompuutri järgi võiks arvestada et keskmiselt raske jalaga linnas 9 maanteel 6 , ja mida kergem jalg on seda väiksemaks se number läheb.
540 kütusekulust aimu pole
Sõidumõnu soovitaks ikkagi omal nahal proovida , kui lastakse proovisõitu teha.
Kasutaja avatar
Tõnis525
Huviline
Postitusi: 2358
Liitunud: 15.06.2007 21:53 50
Telefon: 56231835
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Tõnis525 »

Mina soovitan soojalt 530d vabalthingavat. Ja mitte ei saa öelda et minek halb oleks, pigem väga positiivne.
Oleneb kes ostab endale auto sõitmiseks või kiirendamiseks.
Igatahes 530d :)
Bmw 525tdsa
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Tõnis525 kirjutas:Mina soovitan soojalt 530d vabalthingavat.
Sa mõtled katkise turboga ;)
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Usu mind katkise turboga pole mingit sõidumõnu. ;) Ise olen omanud 530d 142 kw pea poolteist aastat, suurim väljaminek on olnud turbo vahetus. Üldiselt olen autoga rahul!
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Nii huvitav kui see ka ei ole, olin ise sama valiku ees.
Otsustasin diisli kasuks ja ei kahetse, et selle valiku tegin.
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

Tõnis525 kirjutas:Mina soovitan soojalt 530d vabalthingavat.
Palju aastaid tagasi, kui Mersul tulid CDI mootorid, siis arvasin ka et need on ilma turbota diislid. :lol:
Tegelikult vaadates kilovatte ja momenti siis... :cool:
Kasutaja avatar
luts
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 03.12.2004 19:48 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas luts »

Sry.ei hakanud uut teemat tegema!

Mida peaks nagu kõigepealt vaatama kui e39 530d Touringut osta!
Kast on sel isendil automaat ja 135kW!
Äkki annate nats infot kust/mida jälgida,sõites/seistes
läbisõit on üle 300tkm
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Kasutaja avatar
Joonas530
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2005 10:18 23
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Joonas530 »

Olles nüüdseks teinud proovisõidud nii 4,0i kui ka 3,0d-ga, võin vist täie kindlusega juba öelda, et disla jääb ära kuna see raske lattrool ja disla hääl kohe üldse ei istu. Algul arvasin, et oli viga selles konkreetses isendis, kuid ka teised olid samad.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Kui disla, siis igal juhul automaat, mina ei viitsi küll kogu aeg käigukangiga vehkida, eriti kui peaks linnas sõitma, bensukas veab ikka nii laias pöörete vahemikus, et disla parem pöördemoment(jutt ju turbodislast) ei avaldu kuidagi manuaali puhul, pidevalt maanteel, siis kannataks kaaluda manuaali.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Aga Joonas530, võibolla pajatad lähemalt.
Isa mul täpselt sama dilemma ees: kas 540i või 530d. Ja praegu on tal ka istumise all 530i V8. Kuidas selle minekuga on madalalt pöördelt ja üldse? Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek. Diisliga hoiaks küttekulult kokku aga diisel vist ei paku seda jõudu kaugeltki, mis v8
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Raas kirjutas:Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek.
Eks see 530d sinna 528i kanti on pigem.
Indrek
Kasutaja avatar
Joonas530
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2005 10:18 23
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Joonas530 »

No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8 , kuid jah minu jaoks on diisel mootori hääl ikka jama, ning kuna olen ka roolikarbi mitte roolilatti austaja, siis polegi ju muud varianti kui V8 ning 535.te ei saa ka võtta kuna sellel puudub kaubalifti versioon.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Joonas530 kirjutas:No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8
Automaatkastiga:
530d 8,4s 100km/h
530i 7,7s 100km/h
Manuaaliga:
530d 8,1s 100km/h
530i 7,5s 100km/h
Indrek
Kasutaja avatar
Joonas530
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 13.08.2005 10:18 23
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Joonas530 »

Indrek_M kirjutas:
Joonas530 kirjutas:No kui tehase andmeid vaadata, siis minu mälu järgi oli ju 530d isegi parema kiirendusega, kui 530 v8
Automaatkastiga:
530d 8,4s 100km/h
530i 7,7s 100km/h
Manuaaliga:
530d 8,1s 100km/h
530i 7,5s 100km/h
Kuna juttu oli 530i V8, siis võib eeldada, et tegu E34-ga, kuna E39 530 V8 ei ole olemas. Ning E34-l on andmed automaadiga 9.0s ning manual 8.3s, seega disla parem.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Joonas530 kirjutas:Kuna juttu oli 530i V8, siis võib eeldada, et tegu E34-ga, kuna E39 530 V8 ei ole olemas. Ning E34-l on andmed automaadiga 9.0s ning manual 8.3s, seega disla parem.
Eri point on võrrelda E34 kui osta soovitakse E39 nagu pealkirjas kirjutatud :)
Aga midaiganes ... võrrelge.
Indrek
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Indrek_M kirjutas:
Raas kirjutas:Isa kardab et 530i-st on 530d-le üle minnes tagasiminek.
Eks see 530d sinna 528i kanti on pigem.
528 on manualiga sama mis 530i ja automaadiga aeglasem kui 530d
kui sinu antud numbreid vaadata.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Raadil sain e34 525 141kw manuaaliga e39 530d automaadist jagu 400m peal umbes pooleteist autopikkusega.
Vasta