E39 head ja vead

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Steven89
Huviline
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

E39 head ja vead

Postitus Postitas Steven89 »

Plaanis E39 arvatavasti osta, aga enne tahaks teada, mis on tavalised vead E39'al?
Ja rohkem purunenevad osad, näiteks E34 on esisild.

Ja ma ei teagi millist E39. Peast on läbi käind 520, 523, 525 bensukas ja disla, ja 530D mis on küll natukene kallim...

Oleks väga tänulik, siis oskaks enamvähem vaadata neid...
Mainin ära, et olen huvitatud ainult sedaanidest.


Ja kuidas E39 varuosade hindadega on?
Ma siin vaikselt vaatan ka teiste E39 teemasid.

Äitäh!
Tahaks unistust täide viia...
BMW E28 524td
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Mina soovitaks sis juba 528 pensukat!Endal on selline ja küttekulu on sama mis 523 ja 525-el!
Kui aus olla sis ei oskagi mingit erilist nõrka kohta E39sal öelda,eks tuleb jälgida et ühtegi veateadet pole ja ,et airbag ei põleks jne!
Steven89
Huviline
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus Postitas Steven89 »

freddy21 kirjutas:Mina soovitaks sis juba 528 pensukat!Endal on selline ja küttekulu on sama mis 523 ja 525-el!
Kui aus olla sis ei oskagi mingit erilist nõrka kohta E39sal öelda,eks tuleb jälgida et ühtegi veateadet pole ja ,et airbag ei põleks jne!
528 kah täitsa mõeldav.
Saksast mõtlesin tuua...
BMW E28 524td
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
E 39 535 1997.a.
Steven89
Huviline
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus Postitas Steven89 »

kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...
BMW E28 524td
gixxef
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 04.02.2006 19:27 47
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas gixxef »

H4ck kirjutas:
kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...
Mis neil siis häda peaks olema, peale õlipumba poltide, mida tuleks aegajalt kontrollida?
Kasutaja avatar
Priit_R
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 05.05.2007 20:29 38
Asukoht: DNA

Postitus Postitas Priit_R »

Võid vaadata minu auto teemat esimest lehte lõpust. Auto ostsin aasta tagasi ja jupid mis olen pidanud ostma või vahetama on seal kirjas ja hinnad ka. Mingi ülevaate ikka saad. Roolilatti tasuks küll vaadata kui läbi see on ostma hakates. UMi hind on 24ooo eeki :evil: :roll:
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Soovitaks lugejate autode all ringi vaadata - seal tegemisi, hädasid ja rõõme kirjeldatud küll ja veel. Saad ehk kõiga selgema pildi.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

H4ck kirjutas:
kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...
Sorry aga minujaoks oli see algtingimus. Oleks isegi 540 võtnud aga sellist autot lihtsalt tookord polnud ... ilusat, mis meeldiks.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
omega
Huviline
Postitusi: 1830
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Veermiku kohapealt on neil kõige õnnetuma ehitusega tagasild. Esisilla ehitus on umbes sama, nagu E34-l, aga õõtsad ja puksid on tunduvalt kallimad.
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D
BMW-le kindel
Steven89
Huviline
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus Postitas Steven89 »

pikk66 kirjutas:Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D
Ja ei tea, palju kallim?
BMW E28 524td
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

H4ck kirjutas:
pikk66 kirjutas:Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D
Ja ei tea, palju kallim?
Paar korda kallim.
Indrek
Steven89
Huviline
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus Postitas Steven89 »

Indrek_M kirjutas:
H4ck kirjutas:
pikk66 kirjutas:Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim :D
Ja ei tea, palju kallim?
Paar korda kallim.
Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle ära :P
BMW E28 524td
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

H4ck kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
H4ck kirjutas: Ja ei tea, palju kallim?
Paar korda kallim.
Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle ära :P
Mugavus küll. Välimus ... noh ... prefacelift on väljast selline ... väsinud. Facelift E39 on päris kena, M-paketiga lausa super.
Võrreldes mu eelmise E34-ga on remondi/hoolduse arved ikka üle 2x suuremad.
Indrek
Steven89
Huviline
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Postitus Postitas Steven89 »

Indrek_M kirjutas:
H4ck kirjutas:
Indrek_M kirjutas: Paar korda kallim.
Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle ära :P
Mugavus küll. Välimus ... noh ... prefacelift on väljast selline ... väsinud. Facelift E39 on päris kena, M-paketiga lausa super.
Võrreldes mu eelmise E34-ga on remondi/hoolduse arved ikka üle 2x suuremad.
Kuidas see välimus silma paistab prefacelift ja facelifdi vahel?
Olen vaadand jah, et osad kuidagi väsinud..
Näiteks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
BMW E28 524td
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

H4ck kirjutas:Kuidas see välimus silma paistab prefacelift ja facelifdi vahel?
Olen vaadand jah, et osad kuidagi väsinud..
Näiteks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tuled erinevad, stanged erinevad, nipet-näpet veel.
Faceliftil on esituledes "inglisilmad", tagatuled pikitriipudega, udutuled ümarad.
Lingil antud auto on facelifti eelne.
Faceliftid on järgmised:
Tavapakett
M-pakett
Indrek
Kasutaja avatar
kenwood1
Huviline
Postitusi: 3198
Liitunud: 18.04.2007 22:39 19
Asukoht: Keila / Helsinki

Postitus Postitas kenwood1 »

Küsiks siis ka siia lisaks ühe küsimuse just e39 v8 tüüpi mootoritega isendite kohta (ärge kohe peksa andke :lol: ) et kui eelpool sai mainitud, et v8 pole eriti janusem kui r6 siis kui saladus pole siis palju see reaalne vahe võiks olla näiteks 528 Vs 540?
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
ErkiS
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 28.12.2004 22:50 10

Postitus Postitas ErkiS »

H4ck kirjutas:V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...
Ega need 2 lisaküünalt just kasuks ei tule jah :lol:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Eks igaüks usub täpselt seda mida ise tahab. Meil on e34 530 V8 ja e39 530d ja härra e34'ga paneb küll palju rohkem raha sisse kui mina.

Alguses vahetasin 1 õõtsa eest paremalt ja peale seda sõitsin peaaegu terve aasta ning peale seda vahetasin teise õõtsa eest paremalt, 1 stabikakondi eest ja hetkel ootavad vahetust tagumised sil. puksid ja stabikakondid.
Samas ei ole auto kordagi kolisenud ja vahetused on olnud pigem stiilis "varsti on täitsa läbi". Veljemõõt on all 18".
Lisaks vahetati esimesed amordipadjad, kuna tarkade inimeste sõnul olid laagrid kuivad. Mingit kolisemist varasemalt ei täheldanud.

Kui ikka auke jälgimata kõikidest läbi sõita, siis ei kesta üksi auto ega vedrustuse detail.
See 20k aastas veermikku jutt on ilmselt linnalegend e39 algusaegadest, kust odava raha eest läbiaetud rääbiseid eestisse toodi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Kirjutaks siis ise ka natuke. Ise juba E39 omanik aasta (mudeliks E39 523), ühtegi halba sõna antud mudeli kohta ei oska küll öelda, häirivad on ainult pisivead, mis hakkavad auto vananedes välja lööma ning mida on suht tüütu kõrvaldada ja maksavad omajagu raha. Nimelt siis elektri pool on suht kallis, veermik on talutav, mõne kohapeal võib kasutada ka b varuosi, mis ninu kogemuste põhjal pole teps mitte kehvemad, kui originaal. Tüüpvigadest- roolilatti tasuks vaadata kriitsisemalt, aeg-ajalt kipuvad ABS andurid üles ütlema, suht levinud on kliima radika ventika ülesütlemine (ainult UM ja 4900 krooni uus) ning veel mõni nipet-näpet. Mehaanika kohapealt ei oska küll ühtegi halba sõna öelda, eelmine auto oli E34 525 TDS ja ise küll eriti aru ei saa, et palju kallim oleks remontida, kui elektroonika pool välja arvata. Niiet julgus rindu ja E39 ostma :D !
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

romm kirjutas:suht levinud on kliima radika ventika ülesütlemine (ainult UM ja 4900 krooni uus)
Uut saab ka odavamalt. Laki autos oli 2 hinnaga saada 5,5K ja 3,5K
Pealegi saab ka ise venti parandada, oleneb mis viga on. Ise parandasin
200eek + pool päeva oma tööd.
Kasutaja avatar
mart551
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 16.06.2004 09:31 32
Asukoht: Viljandi - Tartu
Kontakt:

hmmm

Postitus Postitas mart551 »

mul oli 2 aastat e34 540iA ja nüüd hakkab e39 540i aasta täis tiksuma.. V8 mootoritel on üüratu eluiga..(loomulikult eeldab normaalset kasutamist ja hooldamist) ei oska öelda,palju 34 sõitnud oli,aga 39 on ilmselt ~500k ja co2 ning hc ja siuke värk oli IDEAALNE (!) 39ga on parem sõita,vaiksem,mugavam igatpidi etem.. kuid ülalpidamiskulud on tõesti vähemalt 2x suuremad.. 34 peale läks mul um'is 2 aastaga 30k.. praegu on sellega läinud juba 50k..
küttekulu pealt on manuaal ikka tunduvalt tunduvalt ökonoomsem..samas ka too steptronic ei pidavat kõige paremini vastupidav olema (mitte,et manuaal ka pommikindel oleks!!!) kui on kõik okei.. siis võtab maanteel 7-10.. (90-150 km/h) ja linnas 10-13.5 (sõidustiil) vähemalt minu kogemustel.. 34 võttis maanteel 9-12 ja linnas 15-20 .. seega on vahe sees..
oeh..neist võikski rääkima jääda... :) parem lõpetan
e39 540i + zaz 968M
Vasta