Teeks natuke juttu e60 ja e65 vastupidavusest.

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Teeks natuke juttu e60 ja e65 vastupidavusest.

Postitus Postitas Leho »

omanikud võiks kokkuvõtteid teha ja realseid arvamusi jagada.
Kumba oleks mõistlikum osta, kumb peab paremini vastu, millised summad mingi asja hooldamise peale on läinud. Ja muidugi läbitud kilometraas võiks ka kirjas olla, et paremat üldmuljet saada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

See teema võiks asetseda näiteks siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewforum.php?f=46
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

Minul teine e60 pidamisel praegu, esimene oli müügihetkel 171k km sõitnud ja minu käes sutsu alla 30k km. Roolilatt oli algusest peale lõtkuga, mina seda ära ei teinudki, pole mõtet kui uus hakkab 20k km lõtkuma, juhitavust ei seganud, ei kolisenud ja ei jooksnud midagi. Peetud aja jooksul (1a) läks vahetusse veermikust üks õõts ees ja stabikakondid. Hetkel uue omaniku käes ja lendas starter (läbisõit 175k km umbes), näis kas saab remoda või tuleb uus osta (koos vahetusega 6,5k).
Peaks mainima, et minuarust kestab E60 kõvasti paremini kui mu vana E38 kestis, loomulikult masinate kaaluklass on täiesti erinev, E39-t pidanud ei ole, ei oska võrrelda. Rusikareegel on see, et kuna E65 on raskem siis kindlasti latimure seal tõsisem ja ka muud veermiku osad saavad suurema veljega pihta rohkem, kui aga võtta piisavalt uus, siis ilmselt midagi karta pole.
Maitseasi muidugi, aga minumeelest on pre facelift E65 valikust väljas mitmel põhjusel, esiteks liikumine vastava mootoriga mida on ratsionaalne pidada, ehk siis 745 on aeglasem kui 545 kuna raskem, lisaks on see vanem idrive jubedus ruudus, ja kõige hullem miinus muidugi auto disain:-P Samas kui vaaddata näiteks facelift 750, siis on päris kenake ja hea minekuga ka:-) Kuna aga ei vaja niivõrd luksautot, siis mõistlik sportvedrustusega 5er.
Ühesõnaga kui tahad et hinda hoiaks ja oleks mõnus sõita ka siis võta võimalikult väikse läbisõiduga, korralike lisadega, just garantii minetanud masin ja naudi, pole mõtet osta mingit meeletult sõitnud planku, lihtsalt sellepärast et oleks nn. uus kere.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

lauri91 kirjutas:See teema võiks asetseda näiteks siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewforum.php?f=46
tegu ei ole ostusooviga, vaid taustauuringuga.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

Samas eks kui keegi plaanib osta, siis ikka parem kui ostuabi all, leiab suurema tõenäosusega üles.
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2404
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TarmoV12 »

autolehe veebis on kiired ülevaated mõlemast olemas, ehk on abiks ..
E65 - http://www.autoleht.ee/node/495
E60 - http://www.autoleht.ee/node/1072
V8
Kasutaja avatar
iiv6l
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 24.08.2007 16:38 01
Kontakt:

Postitus Postitas iiv6l »

Odavam on kindlasti e60 pidada, selles pole kahtlustki.
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

Sama ostuhind umbes samavanadel, aga summana kindlasti sillad lagunevad vähem ja kasko odavam E60 puhul jah. Mootorid samad ja elektroonikajamadega ei taha kummagi puhul tegeleda, seega hoolduskulud muus osas samas augus.
Vasta