Silwer kirjutas:Simsa525 kirjutas:Milleks M3 kui on olemas Audi S4 2.7 biturbo praktiliselt samas hinnaklassis!!
Selle pärast et S4 on kahjuks vaid otse sõitmise auto. Ja antud 2,7 biturbo ei ole ka õnnistatud erilise vastupidavusega.
m3 võiks võrrelda ikka rs4-ga
Ja RS4 on juba way out m3 hinnaklassist(e36 puhul).
Või, kui samas hinnaklassis, siis ehk audi rs2-ga.
Audi RS2 ei käitu rajal eriti halvemini, kui BMW m3.
Kiirem on ta ka otsesõitmises. Aga kuivades oludes on
tõenäoliselt m3 ikkagi kiirem.
Samas ei ole al. 150 000 läbisõiduga turbomootorid enam
eriti töökindlad, mida näitab ka see, et uus RS4 on v8 mootoriga,
ning on ka BMW loobunud "tuunitud" r6-st ja läinud üle v8 peale.
(uus m3 400hp, 4.0l). Ka m5 elas selle tee läbi, r6, v8 ja nüüd lausa v10.
Räägitakse, et v8 oli natuke parem mootor, sest võimsus tuli madalamatel pööretel kätte.
Fakt on see, et m3 on igas hinnaklassi oma hinna eest parim hobi-ringrajaauto, kas siis 100-200k, 300-500k või siis uue puhul 700-1mill.