Ok, tänud selgitamise eest.
Ma olen lasknud oma BMW-sid remontida alati vajaduspõhiselt, et kui miskit annab tunda siis see ka saab tehtud originaalide või Lemförderi juppidega, lisaks siis profülaktika mõttes diffri õlid ja aut. kasti õlid.
Sillajuppidega on alati olnud nii, et kui juppe vahetatakse siis need jupid mida on vaja reguleerida, need ongi uued pandud ehk siis selle pärast pole ühtegi juppi vahetatud, et kinni on roostetanud ja reguleerida ei saa.
Ma tahaks, et keegi selgitaks mulle ka mida mõeldakse auto hooldamise all? "ähh seda autot ei tasu osta kuna seda pole hooldatud" Mis see tähendab? Pole BMW esinduse ülimalt pehmet mikrofiiber lappi saanud tunda?
Olen käinud samamoodi Toyotaga garantiiperioodi esinduses ja vaadanud mis on kirjutatud hooldusraamatusse ja no ei ole seal mitte ühtegi lisaliigutust mida ma ise ei ole oma BMW-del teinud, isegi rohkem olen teinud kui vaja- kui miskit lekib, vahetad tihendi ära, kui miskit koliseb, vahetad ära, roolivõimendi õlid olen vahetanud ennetavalt, et vältida roolilati ja võimu nahka minemist.
Ehk siis minu soovitus on ikka seesama, kui tehnoülevaatus on tehtud, arvutiga üle vaadatud ja sisetunne on õige siis osta ära- kui sisetunne ütleb, et liiga palju asju on vigaseid, siis polegi selle autoga ilusti ringi käidud ja jäta asi sinnapaika. Meil foorumis on väga mitmeid E6x lugusid kus hetkeemotsioonide ajel on auto ära nabitud ja vaevalt mõnisada km hiljem tulevad välja tuhandetesse eurodesse ulatuvad kulutused mis kõik oleks tehnokontrollis välja tulnud. Tasub vaadata ka ostatargalt.ee soovitusi- enamus siinsetest rondiärikatest on nii laisad, et ei viitsi elementaarseid vigu isegi peita, lepitaksegi kokku kohtumisi pimedale ajale (nagu nüüd varsti enamus ongi), kuskile kaubanduskeskuste parklasse kus muu müra ja liiklus segab keskendumist, nad oskavad väga veenvalt sulle silma sisse valetada, et kolm huvilist on veel ootamas, ütlevad, et see polegi uus auto ja peabki selline pann olema jne. Ei, ei pea olema, minu soovitus on, kui ikka tegu on saraga siis jäta kohe sinnapaika- sa ei taha hakata sinna summasid matma hakata.
BMW-del ei tohi mitte ükski kollane ega punane hoiatustuli põleda, isegi kui klaasipesuvedelik on otsas- tee see kulutus ja pane see liiter klaasipesu vett sisse ja vaata kas kaob ära tuli, kui ärikas lendab autoga laivi ja bensutuli põleb, siis see on ohumärk , et tema jaoks on see ainult teenimise eesmärk ja ühtegi liigset kulutust ei taha ta teha (isegi mitte kütust osta) - lase see 7 liitrit enne ostmist paaki ja vaata kas tuli kustub ära, kui ei kustu järelikult on anduri (d) katki jne.
ttsys kirjutas:See on illustreering sellele, mis puudutab auto tehnilist ülevaatust täna. Seda, et kui kuskil on poldid kinni roostetanud siis seda saadki alles siis teada, kui seda tööd hakatakse tegema. Auto müüa ega ka kõige kõvem spets ei suuda sellist asja teada ega ka kontrollida. Seda tüüpi vead ning puudused on vana auto dna-sse sisse kirjutatud ning vanus+läbisõit+tüpoloogia ainult tõstavad seda riskitaset, et neid kohti ja juhtumeid per objekt on rohkem kui su rahakott võib suuta lappida.
Jaakk kirjutas:Palun selgita mis sa sellega mõtlesid? "lähed autoga...