Mul oli kunagi 2.2 liitrine M54 atm kasti otsas. Soojaks ei läinud ei kiiresti ega aeglaselt, kuid üldiselt talvehommikud väga peavalu ei valmistanud (istmesoojendused!). Kütusekulu oli analoogsete sõitude puhul 15-16/100 (ma tõesti ei tea kuidas osad inimesed saavad "10-sajale" tulemusi). Maha jahtus nii, et lõunale minnes (3-4h seismist) polnud mootor enamasti veel päris külm, aga ikkagi sinises alas. Tasub meeles pidada ka seda, et 5-10km sõites võib jahutusvedelik küll pea normini soojeneda, kuid mootoriõli töötemperatuuri kindlasti ei saavuta.MartenL kirjutas:Küsimus:
kuidas käitub suur mootor talvel (m54) atm kastiga ühes koosluses. Kui kiiresti läheb soojaks, milline on kütusekulu.
Kui sõiduotsad on lühikesed ca 5-10km ning iga kord jõuab mootor maha jahtuda, 90% linnasõit, kas sel juhul on üldse m54 mõttekas pidada?
Eriti hea, kui keegi oskaks võrrelda 318 m43 ning 325-330 m54 mootoreid nendelt seisukohtadelt.
E46 kommentaarid
Re: E46 kommentaarid
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kommentaarid
Ok, tänud.
Re: E46 kommentaarid
330i aut. käigukastiga 90% linn ja 10% trass = 12L/100. Talvel muidugi +1-2LMartenL kirjutas:Ok, tänud.
Soojaks(seier keskel) läheb mul pm 2km sõitu ja 5 min soojenemist enne sõidu alustamist. Muidugi termostaat ja veepump ka uus
E39 530iT