BMW E61 530d ostmine

Nõuanded sõiduki soetamisel
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Nii siis tekkis tahtmine oma Passat vahetada välja millegi toekama vastu, nimelt E61 (touring) 530d(160kW) atm vastu. Olen internetis ringi tuuseldanud ja leidnud mõned tüüpvead, aga ehk mõni E60/61omanik või lihtsalt teadjamees oskab öelda kuda on omada sellist looma. Ja kas sõiduomadused erinevad väga palju näiteks E38 730d-st või siis E34 535-st, ei ole eriliselt juhtinud muid BMW mudeleid (va üsks vana ja pann E30 316 :P )
Hetkel olen leidnud järgnevad vead: roolisammas, mingi kollektori siiber vms ja mõned elektroonika vead. Lisaks veel, et halva kütusega pidavat pihustid minema ja halvemal juhul ka nukvõllid, kuid mõni väidab, et selleks peaks olema täielik löga mida paaki valad, et midagi sellist juhtuks.
Tänud vastuste eest!
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas Artur_L »

Kuidas nukkvõllid ja kütuse kvaliteet seoutud on ?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Pole õrna aimugi, tavaliselt asi ikka õlituses, aga nii oli kirjas näiteks autolehes. Võimalik, et see solkkütus ummistab kuidagi õlituskanalid ära, muud seletust ma asjale ei leia.
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas TiitR »

battleram1 kirjutas:Pole õrna aimugi, tavaliselt asi ikka õlituses, aga nii oli kirjas näiteks autolehes. Võimalik, et see solkkütus ummistab kuidagi õlituskanalid ära, muud seletust ma asjale ei leia.
Kütus ja õlituskanalid? :shock: Sa muidu mootori tööpõhimõtet ikka tead? Kus sul see kütus ja õlitus kokku saavad (korras mootori juures)? :lol:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

TiitR kirjutas:
battleram1 kirjutas:Pole õrna aimugi, tavaliselt asi ikka õlituses, aga nii oli kirjas näiteks autolehes. Võimalik, et see solkkütus ummistab kuidagi õlituskanalid ära, muud seletust ma asjale ei leia.
Kütus ja õlituskanalid? :shock: Sa muidu mootori tööpõhimõtet ikka tead? Kus sul see kütus ja õlitus kokku saavad (korras mootori juures)? :lol:
Ma pakkusin välja suvalise võimaluse, sest eriti muud moodi peale õlitushäirete (ja ka vale seadistuse) ei saa nukk minna (mu 535-l eelmine omanik oli kitsi õlivahetustega ja ummistas nuki õlitusvarda ära ja sellega läks nukk kui ka 3 silindri nookurid, sellest ka juba väike foobia). Või oleks sul mõni parem seletus sellisele asjale? Ja äkki annaks ehk reaalset nõu?
Vähemalt siiani vaadates pole juppide hinnad eriti kõrgemad uuema Passati ja seda enam A6 omadest, samuti on kasko vaid 500.- kuus kallim kui paregusel ja liikluskindlustus ca 800-1000.- aastas kallim.
Ainsad, mis hetkel muret teevad on see õrn roolivarras, kollektori siibri labad ja lambist tekkivad hoiatustuled (rehvirõhk, airbagid jne).
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas TiitR »

battleram1 kirjutas:
TiitR kirjutas:
battleram1 kirjutas:Pole õrna aimugi, tavaliselt asi ikka õlituses, aga nii oli kirjas näiteks autolehes. Võimalik, et see solkkütus ummistab kuidagi õlituskanalid ära, muud seletust ma asjale ei leia.
Kütus ja õlituskanalid? :shock: Sa muidu mootori tööpõhimõtet ikka tead? Kus sul see kütus ja õlitus kokku saavad (korras mootori juures)? :lol:
Ma pakkusin välja suvalise võimaluse, sest eriti muud moodi peale õlitushäirete (ja ka vale seadistuse) ei saa nukk minna (mu 535-l eelmine omanik oli kitsi õlivahetustega ja ummistas nuki õlitusvarda ära ja sellega läks nukk kui ka 3 silindri nookurid, sellest ka juba väike foobia). Või oleks sul mõni parem seletus sellisele asjale? Ja äkki annaks ehk reaalset nõu?
Vähemalt siiani vaadates pole juppide hinnad eriti kõrgemad uuema Passati ja seda enam A6 omadest, samuti on kasko vaid 500.- kuus kallim kui paregusel ja liikluskindlustus ca 800-1000.- aastas kallim.
Ainsad, mis hetkel muret teevad on see õrn roolivarras, kollektori siibri labad ja lambist tekkivad hoiatustuled (rehvirõhk, airbagid jne).
Kahju, et mu e60-ne teema siin crashi tõttu poolikuks on jäänud, seal oli mul mingi 2,5a. remondipäevik suht üksipulki kirjas.
Roolilatt on neil kõigil kas vähemal või suuremal määral loksuga (tüüpviga). Sisselaske kolles asuvad pöördsiibrid pole vaid keremudeli e60 viga, vaid mootori M57N-i tüüpviga, mis esines juba e39/e46/e53, jne..
Üldiselt on igasugu andurid jah suht nõrgakesed ja loobivad aeg-ajalt veateateid, kuid ega siis sellepärast ei jää auto ostmata? :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Noh võrreldes kui palju kulub mul praegu passati remontimisele, siis need mõned andurid ja pisivead ei kõlagi nii hulluna. Passatil hetkeseisuga on nii, et käi vähemalt 2x aastas veermiku remondis (nüüd tuli jälle mingi imelik klobin premale ette, alles märtsis käisin remondis, sõidan korralikult) vahetatud on terve p**** täis nuppe/lüliteid, 2 rihmavahetust seljataga (ligi 8k/tk), vahejahuti ja veel igasugu probleeme, mille remont on väga kalliks kujunenud.
See pidev remont ongi pannud mõtlema uue (kasutatud) auto ostule. Muidugi algul kaalusin uuemat passatit, aga sellel on terve rida probleeme ja ma pole eriti rahul praeguse töökindlusega. Pealegi nägin netis üsna head diili ja asi sõltub ka sellest, et ma ostan ta oma isaga kahe peale (nii et üsna suures osas on tal sõnaõigust :P ) kuna ta ise elab pidevalt Soomes, siis ta kasutab autot harva, aga pere sõite pean mina tegema, nii et see oleks parim variant. Pealegi jääb aastane läbisõit sinna 20000 juurde ja vahest isegi alla selle.

Aga aitäh, eks järgmise kuu või kahe jooksul selgub, kas tekib perre üks 5ne juurde või mitte :D .

EDIT: Unustasin küsida, kuidas sul oli veermiku remontidega (kui tihti, keskmine remondi hind, passatiga näiteks läks mul viimane remont maksma üle 4,5k tuttava töökojas ja see oli sisuliselt vaid 1 pool)ja kas sul oli suur velg all (suur on 18-20")?
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Tsetseen
Huviline
Postitusi: 1071
Liitunud: 15.04.2008 18:08 06
Asukoht: Zürich

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas Tsetseen »

Silllajuppide hinna on passatil kindlasti odavamad. Näiteks E60 õõts oli minumeelest 4500eek juba? Viimati suure alega sain UM'ist küll 2800ga kätte, aga alati ei joppa nii..
Steven89
Huviline
Postitusi: 3069
Liitunud: 25.11.2007 23:16 17
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas Steven89 »

Kui E61 võtta, siis võta viimane E61 mis tehti.
Kui kõige uuema E61 jaoks raha pole, siis osta kõige viimane E39 Touring (2003).

Esimesed on alati vigu täis.
BMW E28 524td
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Vaatasin just, et E60 õõts b-osana maksab ligi 1800.- (tootjaks ZF/Lemförder, paistab olevatki ainus tootja kõigile veermiku detailidele sellele autole, ehk on allhankija BMW orig. detailidele), edasi vaadates rooliotsad ja õõtsad maksavad mõlemal sama palju ja stabikad on tervelt 2x odavamad (kõik ZF/Lemförderi toodang). Pealegi mul onul tuttav, kes töötas ennem UM'is ja nüüd tegi oma töökoja, enamus töid, mis on teostatud mu onu E38 peal on tema poolt, seega remontida teda saan ma suht soodsalt.
Ja muide sa võid üllatuda kui palju võivad maksta VW originaalid veermiku jupid :D .
Autot ma vaatan aastast 2005/2006, kui leiab mingi hea pakkumise, siis ehk ka 2007 (kuid siis lähvad juba hinnakäärid üsna suureks). 2007 siis tuli facelift kui ma ei eksi. Ma pakuks, et esimese 2-3 tootmisaastaga saadakse enamus lapsehaigusi juba välja. E39 on liiga vana juba, praegune auto on 07/2001 väljalasekga ja kellal 189k kopikatega, vaevalt, et leian mõne E39, mis oleks väiksema läbisõiduga (mida pole keritud). Paari 05/06 E61 olen näinud 100+k läbisõiduga (hooldusraamatuga, ei tea kas võltsitud :roll:, eks UM'i kontroll näitab), enamus on umbes 150k juures.
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Tsetseen
Huviline
Postitusi: 1071
Liitunud: 15.04.2008 18:08 06
Asukoht: Zürich

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas Tsetseen »

Sellise auto puhul nagu e60/e61 oleks mõistlik veermiku remontida UM'is, kuna nii saab ka vahetatud osadele garantii - ja seda on e60 ja eesti teede puhul vägagi vaja..
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas TiitR »

battleram1 kirjutas:
TiitR kirjutas:
battleram1 kirjutas:Pole õrna aimugi, tavaliselt asi ikka õlituses, aga nii oli kirjas näiteks autolehes. Võimalik, et see solkkütus ummistab kuidagi õlituskanalid ära, muud seletust ma asjale ei leia.
Kütus ja õlituskanalid? :shock: Sa muidu mootori tööpõhimõtet ikka tead? Kus sul see kütus ja õlitus kokku saavad (korras mootori juures)? :lol:
Ma pakkusin välja suvalise võimaluse, sest eriti muud moodi peale õlitushäirete (ja ka vale seadistuse) ei saa nukk minna (mu 535-l eelmine omanik oli kitsi õlivahetustega ja ummistas nuki õlitusvarda ära ja sellega läks nukk kui ka 3 silindri nookurid, sellest ka juba väike foobia). Või oleks sul mõni parem seletus sellisele asjale? Ja äkki annaks ehk reaalset nõu?
Vähemalt siiani vaadates pole juppide hinnad eriti kõrgemad uuema Passati ja seda enam A6 omadest, samuti on kasko vaid 500.- kuus kallim kui paregusel ja liikluskindlustus ca 800-1000.- aastas kallim.
Ainsad, mis hetkel muret teevad on see õrn roolivarras, kollektori siibri labad ja lambist tekkivad hoiatustuled (rehvirõhk, airbagid jne).
Kaskost. Paar nädalat tagasi sai tuttavale ostetud VW Passat 2,0tdi 4 motion Highline 2007 a. ja selle kasko tuli aastas ca. 5000.- vs. e60-ne aastane kasko ca. 15..18000.- :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Oleneb kust vaadata ma sain pakkumisi 13 ja 14k peale ka. See teeb 1100.- kopikatega kuus, praegune läheb ca 600.- millegagi. Liikluskindlustus on 2500-2800 (pole kõiki kindlustusandjaid läbi vaadanud) vs praegune, mis on umbes 1200 aastas, igatahes on 530d-l minu 535i-st odavam kindlustus, 0,4 koafitsendiga on see 4k :lol:. Sarnase varustusega Passatile nagu su tuttaval sain ma kasko pakkumise 7,5k peale.
Aga jah meil on juba väga hästi teada, et kulutused autole suurenevad, nagu iga uue auto ostul, sest auto rahaline väärtus ja võimsus (reeglina) on suurem kui vanal (mis otseselt mõjutab kindlustust ja kaskot), samuti on ka jupid reeglina kallimad. Kui sai eelmine passat maha müüdud (1,9 tdi 66kW, 95'a) ja uus ostetud (tol ajal vaid 3a vana, ja maksis ostes 2x rohkem), siis ikka kulutused tõusid kordades. Juba esimene rihmavahetus (78k ls ostes) osutus ca 4x kallimaks, vähemalt saksa-autos.
Reaalsest kütusekulust kah natse- onu 730d võtab linnas ca 8-8,5l külmemal ajal, siis kas 530-ga saab hakkama mingi 7,5-8l? Praegune auto võtab arvutuste järgi 6,5-7l.
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas Indrek_M »

battleram1 kirjutas:Reaalsest kütusekulust kah natse- onu 730d võtab linnas ca 8-8,5l külmemal ajal, siis kas 530-ga saab hakkama mingi 7,5-8l? Praegune auto võtab arvutuste järgi 6,5-7l.
Väga vana ja rahulik onu peab olema. Tehaseandmed on linnakulu kohta 3.0d puhul ikka sinna üle 11, maanteel alla 7, keskmiseks ~8,5, eriti palju autost ei olene, on siis kolmene, viiene või seitsmene.
Minu 530d võtab umbes täpselt tehase kulude järgi. 3a keskmine on 8,6l/100km. Linnasõit on umbes kolmandik kogu läbisõidust. Maanteel võtab veidi alla 7, linnas ukerdades on raske kulu mõõta, ei sõida ainult linna tervet paagitäit.
Indrek
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Ma tean jah, isegi imestasin. Kuigi tal sisuliselt uus süda autos (eelmise suve uputuse ohver). Kuigi internetis oli 530xd 170kW kütusekuluks pandud 9,5 linnas ja 7,5 keskmine, nelikvedu tavaliselt närib oma 0,5l rohkem kütust. Kui saaksin linnas hakkama 8,5-9,5 oleks ma õnnelik, aga siiski oma 3/4 sõitudest on ikka maanteel (mõlemad suvituskohad asuvad ca 170km kaugusel Tallinnast).
Aga üldiselt 5se poole pani vaatama just see, et ta on suurem kui praegune masin, pakiruum võrreldes praegusega on üle 75l suurem (paberite järgi). Kevadest-sügiseni on pidevalt asjade vedamist, ei aita eriti fakt, et ehitame/remondime suvilat kaugel Toilas. Teinekord tekib tunne, et teised pereliikmed arvavad, et auto on kummist :lol:
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
säku
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 11.08.2009 10:36 36

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas säku »

e39/e60 pihustid pihustid pihustid!
kütusekulu täpselt 10 liitrit sajale linnas,maanteel 6
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

säku kirjutas:e39/e60 pihustid pihustid pihustid!
kütusekulu täpselt 10 liitrit sajale linnas,maanteel 6
Aga kas see mitte ei olnud solgi peal sõites? Autolehes väitis mingi UM'i spets, et selleks peab olema mingi äärmine p**k mida kallad paaki, et need üles ütleksid.

Hetkel olen alternatiividena mõelnud: praeguse põlve Passat, A6 ja Volvo V70, Legacy diisel. Volvo ja Subaru on sisuliselt kõige viimased valikud. Autol peab olema vähemalt: nahkpolster, kliimaautomaatik, diisel, universaal, püsikiirushoidja. Seepärast vaatabki just kallimaid marke (ok va Subaru, mis on suht odav).
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas TiitR »

battleram1 kirjutas:
säku kirjutas:e39/e60 pihustid pihustid pihustid!
kütusekulu täpselt 10 liitrit sajale linnas,maanteel 6
Aga kas see mitte ei olnud solgi peal sõites? Autolehes väitis mingi UM'i spets, et selleks peab olema mingi äärmine p**k mida kallad paaki, et need üles ütleksid.

Hetkel olen alternatiividena mõelnud: praeguse põlve Passat, A6 ja Volvo V70, Legacy diisel. Volvo ja Subaru on sisuliselt kõige viimased valikud. Autol peab olema vähemalt: nahkpolster, kliimaautomaatik, diisel, universaal, püsikiirushoidja. Seepärast vaatabki just kallimaid marke (ok va Subaru, mis on suht odav).
Mei otsisime ka tuttavale paar nädalat tagasi autot. ja kriteeriumiteks oli nelivedu, diisel, universaal ja nahksisu (see oli pealekauba plussiks). Summaks ees 250 tuh. Valikus oli samuti Volvo XC70, Subaru Legacy, Passat variant ja isegi Rav4. Valituks osutus Highline varustusega 2007a. Passat Variant 4-motion. Hea suur pagass, korralik hooldusajalugu ja odavad kindlustused. :cool:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Jah selles suhtes, et leidsin ühe üsna kena passati kah sama hinna eest nagu see 530 (ehk siis eelarveks on samuti 225-275 tuhat). Aga lihtsalt viimased 11 aastat on pereautoks meil olnud VW ja hakkab nagu ära tüütama ja pealegi peres ei meeldi eriti kellelegi see uuem passat....Nii, et seetõttu sai pilk heidetud oma lemmikmargi poole ;)
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
säku
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 11.08.2009 10:36 36

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas säku »

Passat oleks minu valik peale viiest, eriti universaalkerega, 2.0 turbopill lendab ja teeb kena häält, kuid kallid on uued.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas TiitR »

säku kirjutas:Passat oleks minu valik peale viiest, eriti universaalkerega, 2.0 turbopill lendab ja teeb kena häält, kuid kallid on uued.
Ei tee see 2,0 mingit ilusat häält...ilus hääl hakkab ikka 6-silindrist. Pane mõni 4 silindriline (kasvõi minu Lc) kõrvuti kasvõi 2,5tds-ga...6-silindrit nurrub selle lõgina kõrval kui kulda :cool:
P.S kus nad kallid on? Meie saime ülalnimetatud asja kätte 209 tuhhiga...kusjuures pea kõik lisad mida Volkar Passatile välja mõelda oskab :lol:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

TiitR kirjutas:
säku kirjutas:Passat oleks minu valik peale viiest, eriti universaalkerega, 2.0 turbopill lendab ja teeb kena häält, kuid kallid on uued.
Ei tee see 2,0 mingit ilusat häält...ilus hääl hakkab ikka 6-silindrist. Pane mõni 4 silindriline (kasvõi minu Lc) kõrvuti kasvõi 2,5tds-ga...6-silindrit nurrub selle lõgina kõrval kui kulda :cool:
P.S kus nad kallid on? Meie saime ülalnimetatud asja kätte 209 tuhhiga...kusjuures pea kõik lisad mida Volkar Passatile välja mõelda oskab :lol:
Kust te ta nii odavalt saite :shock: ja mis läbisõiduks oli? See passat mida ma siin mainisin oli kah enam-vähem täislastis (puudusid vaid autom käima, nelivedu ja ehk veel mõned pisiasjad) alghinnaks oli tal 275k nüüd müüakse 229k eest, ei tea kas tingida saab sellise asja juures, kusjuures ls suht väike kah- 124k km.

Muide hea näha, et bemari foorumis VW maha ei tehta :D

A ja mis pani sind oma E60-st loobuma TiitR?
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas TiitR »

battleram1 kirjutas:
TiitR kirjutas:
säku kirjutas:Passat oleks minu valik peale viiest, eriti universaalkerega, 2.0 turbopill lendab ja teeb kena häält, kuid kallid on uued.
Ei tee see 2,0 mingit ilusat häält...ilus hääl hakkab ikka 6-silindrist. Pane mõni 4 silindriline (kasvõi minu Lc) kõrvuti kasvõi 2,5tds-ga...6-silindrit nurrub selle lõgina kõrval kui kulda :cool:
P.S kus nad kallid on? Meie saime ülalnimetatud asja kätte 209 tuhhiga...kusjuures pea kõik lisad mida Volkar Passatile välja mõelda oskab :lol:
Kust te ta nii odavalt saite :shock: ja mis läbisõiduks oli? See passat mida ma siin mainisin oli kah enam-vähem täislastis (puudusid vaid autom käima, nelivedu ja ehk veel mõned pisiasjad) alghinnaks oli tal 275k nüüd müüakse 229k eest, ei tea kas tingida saab sellise asja juures, kusjuures ls suht väike kah- 124k km.

Muide hea näha, et bemari foorumis VW maha ei tehta :D

A ja mis pani sind oma E60-st loobuma TiitR?
Nagu ma juba korduvalt öelnud olen, siis mina ei sõida autodega üle 200 tuh, km-i (siis vahetan lihtsalt välja)...ja kuna käin palju metsas ja e53 mu vajadusi paraku täita ei suutnud, siis saigi vahepeal LC juures peatatud :cool:
P.S Passati saime jah hea diiliga, puuduvad vaid xenonid. Muu, nagu sportnahksisu, navi, nelivedu, kroompakett, jms. oli kõik olemas. LS 136 kopikatega... (natuke tundsin ka automüüjat :cool: )
Viimati muutis TiitR, 02.06.2010 22:51 04, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

Njah omalgi sama põhimõte kui juba 200k täis tiksub, siis läheb müüki. Pärast seda hakkab juba kuhjaga probleeme kaela tulema (juba praegu 190k juures on neid omajagu)
Muidugi see reegel ei kehti vanaautode ja eriti minu 535 suhtes :D
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Kasutaja avatar
ändi
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
Peamine sõiduk: X3
Asukoht: Autodoonor
Kontakt:

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas ändi »

kui aastane läbisõit jääb 20k või alla selle,siis ise vaataks küll üsna julgelt bensiinimootori poole ja mitte kõige väiksema.see peaks ka valikut kõvasti suurendama.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
Kasutaja avatar
battleram1
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas battleram1 »

ändi kirjutas:kui aastane läbisõit jääb 20k või alla selle,siis ise vaataks küll üsna julgelt bensiinimootori poole ja mitte kõige väiksema.see peaks ka valikut kõvasti suurendama.
Asi selles, et järelturul ei ole nii suured hinnavahed bensu ja diisli vahel, pealegi maanteel on diisel ikka etem. Möödasõitudel (olgu, suurel bensukal samuti) on ikka väga mõnus see diisli vahespurt. Lisaks on ikka vahe sees küll kui auto võtab keskmiselt 7,5 või 10(9) ja kütuski diislil odavam.
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Aron_L
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 22.12.2008 11:01 01
Peamine sõiduk: BMW M140i xDrive

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas Aron_L »

Minul ikka selline asi, et kui diislit odavamalt ei saa kuskilt, siis ikka ostaks bensiini. Diislitel lihtsalt liiga palju asju mis võivad lõppeda ja maksavad need kena kopika uuematel masinatel(pihustid, pumbad jne).
Kui bensiinijaamast osta diislit, mis maksab pea sama palju kui bensiin, siis tuleb lõpp-kokkuvõttes üpris samasugune pidamise summa, mis bensiinilgi, kui mitte suurem(oleneb kõik konkreetsest autost). Kuigi uute diislitega on täitsa hea sõita ja liiguvad hästi edasi, samas teevad seda ka bensiiniga sõitvad autod ja ei plärise nii kõvasti.

See vaid minu arvamus :P
Kasutaja avatar
laux555
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 12.06.2006 00:35 49

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas laux555 »

Pean mainima siin, et osadel inimestel on diisel omastkäest vötta, jääb tööautost "üle" või muudmoodi orgunnitakse seda.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas TiitR »

laux555 kirjutas:Pean mainima siin, et osadel inimestel on diisel omastkäest vötta, jääb tööautost "üle" või muudmoodi orgunnitakse seda.
Isegi kui ma peaksin ostma tankla hinnaga, siis ma ei näe küll vajadust kulgeda ringi LC-ga, millel vahel 4,0 bens. ja millel keskmine küttekulu ca. 18L vs. minu 3,0 d4d kuluga 11..12L :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Jan320
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: BMW E61 530d ostmine

Postitus Postitas Jan320 »

Kõige viimane touring tuli 2004 mitte 2003.a.Küll ei ütleks et seal tehasevigu ei leiduks,esiteks bensiinimootorid,M54 B25 ja B30 topeltvanosed läbi,õli kulu suur,ABS i andurid lähevad koos ajuga,ainuke pluss on, et need veel ei roosteta muidu ei ole midagi paremad kui algus aastate omad.
Vasta