Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
läksin autot vaatama ja auto mootor oli külm jutt käib siis bmw 730 ist 1993 aasta 138kw panin mootori külmalt käima mootor käis ühtlaselt ja mingeid hääli sealt ei kostunud päärded olid ca 30 sekundit kõrged ja seejärel langesid auto mootor käivitus hästi,läksime proovisõidule ja siis kui hakkasid tallama ca 3000 rpmi juures ja sealt ülespoole hakkas nõksutama milles see viga võib olla ?ja kui mootor juba soe oli siis tuli ca peale 3000 rpmi ja sealt ülespoole kerget klapiklõbinat mis seal võib olla ???? ja kas sellist autot tasub osta kui hind on 12000 sillaosa täiesti vaikne ei kolise ei logise ja kõik nahk lisad jne ja mis võiks nendeks vigadeks olla kas võib olla see nõksutame vales süütes??? ja klapid kas see tähendab et klapi juhtpuksid on kulunud või mis ja loodan et vastate kiiresti. Palun anda teada võimalikudest vigadest ja palju remont võib minna ???
Vii remonditöökotta, hetkel ühtegi tüüpviga ei tule pähe, mis võiks seda põhjustada..
samas kui kere on ka korras ja mootor otsas, siis uued mootorid ei maksagi palju M60B30 on siin 3-4k jne viskad selle vahele ja on sul mõnus V8 R6 asemel.
aga kas viga ei või küttefiltris ja õlifiltris olla sest mootor nagu tahtis edasi minna veel ja veel selline tunne oli nagu ei saaks kütet peale,ja selline tunne et asi õlifiltris ka külmast peast õli paks ja määrib mootor läheb soojaks ja õli ei jõua enam ülesse klappide juurde kas viga võib selles olla ???
tahaks nagu vead ka teada saada sest homme lähen ostan ära selle auto ja homme või hiljemalt järgmine nädal jõuan filtrite kallale kui see ei aita siis oskab keegi äkki veel aidata mis vead võiks olla
ja kui ostma lähen siis kuidas bemmil seda õlirõhku kontrollida kas see on kuskil armatuuris w
jaanus7 kirjutas:tahaks nagu vead ka teada saada sest homme lähen ostan ära selle auto ja homme või hiljemalt järgmine nädal jõuan filtrite kallale kui see ei aita siis oskab keegi äkki veel aidata mis vead võiks olla
ja kui ostma lähen siis kuidas bemmil seda õlirõhku kontrollida kas see on kuskil armatuuris w
Krt mees no kasuta mõndagi kirjavahemärki.
Aga lühidalt sinu segasele jutule vastuseks: lugedes sinu juttu siis mina väidaks, et need vead ei ole filtritest tingitud. Ja õlifilter ei põhjusta reeglina üldse mingeid vigasid.
Selleks tuleks siis ära mõõta palju pump jaksab peale lüüa nagu ma aru saan aga ma ei tea palju see rõhk olema peab oskab keegi äkki öelda BMW 730 1993 aasta 138 kw