1. leht 1-st

BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 30.08.2011 19:04 05
Postitas Shammy
Plaanis osta BMW e34 aga mootori valikuga hetkel ei tea kindlasti peab olema manuaal. Tekkis paar küsimust niiet teadjamad mehed võiksid natukene seletada.

1. Kas on mingi suurem vahe 2.0 mootoritel ehk siis 95kw ja 110kw?
2. Olen kuulnud et 2.0 asemel on kohe mõttekam osta 2.5 umbes, et sama kütusekulu aga minek palju parem? kellelgi on anda reaalseid näitajaid ehk siis palju see keskmine tuleb kui end tagasi mitte hoida?
3. Ning kuidas on sellega, et auto reaalset läbisõitu vaadata seal pidi olema mingi süütelukuga seotud mäng, umbes, et lülitad sisse siis välja vms. Sõber kui müüs e36 siis nii tehti vb e34 ei saagi teha ei tea. Kui keegi aru sai siis võiks täpsemini öelda, mis selle nimi.

Kui nendele küsimusteel juba kuskil teema üleval siis andke teada ise hetkel ei leidnud.
Ette tänades!

Re: BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 30.08.2011 23:19 05
Postitas Roger
See jutt vastab tõele, et 2.5 on parema mineku ja sama kütusekuluga. Omadest kogemustest. Mida sa selle originaal läbisõiduga ikka teed, pigem ikka auto korrasolekut vaadata.

Re: BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 01.09.2011 13:04 08
Postitas JannP
Mul on olnud E34 110kw, 125kw, 141kw (2tk) ja 155kw. Kõige paremate sõiduomaduste ja kütusekuluga olid M30B34 (155kw) ja M50B25 (141kw). Suurema tõenäosusega on suuremal mootoril ka rohkem lisasid (aga mitte alati), mis omavad väärtust, kui sa peaksid kunagi autot müüma hakkama. Vali kõige korralikuma kerega E34, sest kui kere on kõva, siis saab kõike veel teha ja remontida.

BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 01.09.2011 15:32 28
Postitas 01tuner
Shammy kirjutas:Plaanis osta BMW e34 aga mootori valikuga hetkel ei tea kindlasti peab olema manuaal. Tekkis paar küsimust niiet teadjamad mehed võiksid natukene seletada.

1. Kas on mingi suurem vahe 2.0 mootoritel ehk siis 95kw ja 110kw?
2. Olen kuulnud et 2.0 asemel on kohe mõttekam osta 2.5 umbes, et sama kütusekulu aga minek palju parem? kellelgi on anda reaalseid näitajaid ehk siis palju see keskmine tuleb kui end tagasi mitte hoida?
3. Ning kuidas on sellega, et auto reaalset läbisõitu vaadata seal pidi olema mingi süütelukuga seotud mäng, umbes, et lülitad sisse siis välja vms. Sõber kui müüs e36 siis nii tehti vb e34 ei saagi teha ei tea. Kui keegi aru sai siis võiks täpsemini öelda, mis selle nimi.

Kui nendele küsimusteel juba kuskil teema üleval siis andke teada ise hetkel ei leidnud.
Ette tänades!
1. 95kw on vanema tüübi mootor ja veel rihmaga. 110kw on uuema tüübi mootor ja juba ketiga. Rihma pead iga natukese aja tagant vahetama, kett on ette nähtud eluaegne, kuid kui on palju sõidetud masin, siis tuleb ketivahetus koos taldade ja asjadega kallim. Minu teada vahetatakse nendel masinatel kette vähe ja harva. 95 kw on sellele kerele minu arust nigel ka.
2. 2.0-i endal olnud ei ole, kuid juba tehaseandmed näitavad sama kütusekulu. Keskmine normaalse sõiduga sõltub sellest kui korralik sul mootor on ja kus sa sõidad. Maanteel läheb 8l sajale, varbaotsaga sõites sain mina 7,7. Kui on korralik mootor, võid vähem saada ehk. Kui vajutad, siis seda kulu ma sulle öelda ei oska, mis ta tuleb :lol: . Üldine keskmine niimoodi 10-13l sajale. (Jutt käis 2,5-st)
3. See ei näita vist mingit päris reaalset läbisõitu, seal mingi muu dela oli, kui õigesti mäletan. :roll:

Re: BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 03.09.2011 16:26 25
Postitas Shammy
Suured tänud, nüüd peab heas korras isendeid otsima, mis tundub olema suht keeruline. :(

Re: BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 03.09.2011 17:52 45
Postitas jargo
kere puhul vaata eriti hoolikalt uste alumisi servi ja karpide tagumist poolt.

Re: BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 03.09.2011 23:15 34
Postitas Weix
kas 525 M20 ja M50 mootoritel on ka märgatav kütusekulu vahe? Kui pikk on M20 125kw rihmavahetus välp?

Re: BMW e34 võrdlus 520/525

Postitatud: 04.09.2011 02:08 51
Postitas Artur_L
Viimasel ajal on lahe märkida rihma vahetusvälbaks 100 000 km, aga enamasti soovitatakse kuskilt 60 000 pealt ära vahetada.